![]() |
|
|
|
2012. aug. 13. 21:34 | Válasz | #100 | |||
![]() | |||
Hát, ha nem úgy van összerakva ahogy kéne, az szül bizony ujjabb problémát. Ráadásul kitakaritani egy dolog. Megfelelőén beállítani egy másik...
| |||
| |||
© Fecsike | 2012. aug. 13. 21:45 | Válasz | #101 |
![]() | |
Valami tipp a pontos beállításhoz?
|
© juhász béla | 2012. aug. 13. 21:47 | Válasz | #102 | ||
![]() | |||
Karbit nehéz interneten beállitani
| |||
| |||
2012. aug. 13. 22:34 | Válasz | #103 | |||
![]() | |||
Érts ahhoz amit csinálsz, Higgy abban amit csinálsz és szeresd amit csinálsz. De nagyon! Ettől jobb tippet nem tudok adni sajnos. Ha nem értesz hozzá, ne is nyúlj hozzá. Ha már hozzányúltál, keress egy megértő szerelőt... | |||
| |||
2012. aug. 25. 10:33 | Válasz | #104 | |
![]() | |
A karburátoromból alapjáraton (ritkán) olyan hangot hallok mintha a festékszórós doboz alján ráznám a golyót. Mészi, igaz nem hallotta, de ő az úszóra tippelt. Megnéztem valószínűleg a membránrugó, vagy a tetejének vagy a súber széléhez verődik. Ne foglalkozzak vele? Már régóta hallom ezt.
|
2012. aug. 25. 17:58 | Válasz | #105 | |||
![]() | |||
Nem igazán szabad zörögnie ott semminek!
| |||
|
© Carlos | 2012. szept. 21. 08:32 | Válasz | #106 |
![]() | |
Katona Zsolt! Úgy néz ki, szükségem lesz arra a karbira! Béla munkája mindenképpen érezhető volt, de ma reggel, a 3 fokban már nem ment minden tökéletesen!!! Indítás után néhány másodperccel hallhatóan leesett a fordulat, aztán ugyanúgy lefulladt. Másodszorra ugyanez, csak harmadik indításra járt a motor. Azt hiszem,a jövő hónapban,be kell vállalnom a bontott karburátor vásárlást... A motoromban a gyári típus van,(z24v-1d/1, TK BS26)és az a baja, hogy az egyik úszótartó bak letörött, illetve a részterheléses fúvóka "s" alkban görbült. |
© Katona zsolt | 2012. szept. 21. 12:07 | Válasz | #107 | ||
![]() | |||
A bontott karbit Miskától tudod megvenni, ő Szarvason van de elküldi neked postán, vele beszélj. A száma : 0620/3359125 mindene van majához
| |||
|
© barathmarton | 2012. szept. 29. 13:47 | Válasz | #108 |
![]() | |
Kicseréltem a szívatót, igaz utángyártottra, amit úgy kellett belefaragni, mivel nagyobb volt, de legalább hidegen is stabilan megy alapjáraton. Szelephézag beállítva, valamint szelepszár-szimering is cserélve lett. De még mindig nem tökéletes. Ha araszolok, és visszaengedem a gázt, akkor az alapjárat alá esik a fordulat, és lefullad. Motorféknél nincs gond. A másik, hogy 100 felett rángat, és a kipufogó is elkezd ilyenkor durrogni. Pucoltassam ki a karburátort? | |
© Carlos | 2012. okt. 03. 08:47 | Válasz | #109 |
![]() | |
Én már jártam Juhász Bélánál,itt mindenki őt ajánlotta, szerintem egy próbát megér. Bár, azt azért hozzáteszem, az én gondjaim sem oldódtak meg teljesen...
|
2012. okt. 03. 09:01 | Válasz | #110 | |||
![]() | |||
Tegyük hozzá, nem Béla miatt. A porlasztódat nem lehetett szétszedni, voltak benne deformálódott holmik és az úszó tartó úgy volt rögzítve, hogy eleve nem volt esély arra hogy jó legyen a későbbiekben. Ritkaság hogy valami eltörik Béla kezében és hidd el nem az Ő hibája szokott lenni, bár senki nem tévedhetetlen. Ráadásul mikor a gyártó úgy csinál meg valamit hogy ne lehessen szétszedni, sajtol és egyben ragaszt is, akkor ott foghatod a fejed! Nálad az úszótartó tengely volt besajtolva és beragasztva is, ezt normális cég nem így oldja meg, nem csoda hogy miközben próbálkozott a szétszereléssel a lekönnyített ház elpattant. Ennek ellenére a törést orvosolta, mivel mint írtad, működik jelenleg is. A motorodon lévő karbi egy olyan darab, amit se Te, se más nem venné meg önszántából. Sajnos ezzel szerelték, ezzel vetted. Ki kell cserélni. Írtam is hogy ott a Mikuni, menj vissza érte. Átbeszéltem én is Bélával a problémádat mert én is felelősséget érzek emiatt hiszen én is Őt ajánlottam és nem véletlenül. Szóval a Te problémádra ott van a megoldás... Az meg már csak hab volt a tortán hogy Te is úgy mentél oda (min én is anno mikor vettem a T-MAX-ot) hogy a karbid ki volt tisztítva ulrahangos mosóval, erre mit láttál mikor nagy nehezen szétjött? Olyan szutykot hogy az biztos hogy az a karbi még az életbe nem volt nem hogy szétszedve, de letörölgetve sem! Szóval az igazi baj ott volt, ahonnan a motor jött! | |||
| |||
© Carlos | 2012. okt. 03. 10:35 | Válasz | #111 |
![]() | |
Egy valamit tisztázzunk! Nem vádoltam semmivel senkit,sem Bélát sem másokat!!! Bélával semmi bajom nincsen, sőt, örülök neki, hogy így legalább kiderült, hová ne vigyem a motorom javítani. A Prop-Tech cég néhány kilóméterre van csak tőlem, a munkafelvevő 100 éves barátom, és mégis így jártam! Egy a lényeg: a jóvátételből kell vennem egy bontott karbit, mert emlékeim szerint az, amivel Béla próbálkozott, nem vitte többel 95-nél a motoromat, bár úgy tudom, és talán éppen te írtad, hogy megfejtette a karbi alacsony teljesítményét, valami tömítés hiba. De ha mégsem az, akkor megint jöhetek haza dolgom végezetlenűl, ezért viszem majd magammal az újat,háromból pedig már csak meglesz a megoldás. Mondom még egyszer: Bélával elégedett vagyok, ha meg lesz a karbi akkor is hozzá fogok menni. Jó kis túra volt, nagyon élveztem, pedig úgy volt hogy több ismerősöm is elkisér, aztán végül egyedül keltem útra.
|
2012. okt. 03. 12:54 | Válasz | #112 | |||
![]() | |||
Nem is ezt szerettem volna sugallni, bocsánat ha nem jól írtam le a gondolataimat. Az igazi problémák az előzmények, gyártók, eladók, nem megfelelő képzettségel bíró szakemberek. Én azt javaslom, próbáld meg elhozni úgy azt a karbit, hogy ha lehet visszavihesd. Én a Mikunit tenném rá először... | |||
| |||
© Mr. Majesty | 2012. okt. 28. 18:39 | Válasz | #113 | ||
![]() | |||
Mester uram: szeretném igénybe venni a segítséged Nov. 23-25 között. Karbi csere, beállítás + szelepállítás (ha belefér). Nem leszek hálátlan. Utánfutón vinném a mocim.
| |||
| |||
© juhász béla | 2012. okt. 28. 19:08 | Válasz | #114 | ||
![]() | |||
Megoldható,csak előtte telefonon jelezzél.
| |||
| |||
© Mr. Majesty | 2012. nov. 01. 21:50 | Válasz | #115 | ||
![]() | |||
Szeretném elkérni az elérhetőséged.
| |||
| |||
© juhász béla | 2012. nov. 02. 09:26 | Válasz | #116 | ||
![]() | |||
30/9689828
| |||
| |||
© Mr. Majesty | 2012. nov. 10. 19:45 | Válasz | #117 | ||
![]() | |||
Köszönöm Béla bátyó. 19-én hétfőn hívlak, hogy hogyan bonyolítom a szállítást. Vasárnap (nov. 25én) jövök vissza szilvásváradról, addigra megtudod csinálni a 250esem? Az utánfutót otthagyhatom nálad?
| |||
|
© juhász béla | 2012. nov. 13. 12:50 | Válasz | #118 | ||
![]() | |||
Kűldtem emailt...??????
| |||
| |||
© Mr. Majesty | 2012. nov. 17. 07:19 | Válasz | #119 | ||
![]() | |||
Elolvastam. Kár, hogy nemtudtuk összehozni. Legközelebb, ha lehet....
| |||
|
© Carlos | 2012. dec. 05. 10:12 | Válasz | #120 |
![]() | |
Juhász Béla! Hello mester! Beszéltem Miskával, vettem tőle a karburátorhoz alkatrészeket, komplett felső részt,(úszótartó bak) és a fúvókát, amit sérülten találtunk szétbontáskor. A kérdésem, az új évben, az elsők között újra elmennék hozzád, rendberaknád-e a karbit??? |
© juhász béla | 2012. dec. 05. 11:25 | Válasz | #121 | ||
![]() | |||
Persze hoy megoldjuk csak majd előtte jelezzél.
| |||
| |||
© orbán tibor | 2012. dec. 11. 18:47 | Válasz | #122 |
![]() | |
Üdv mindenkinek! Segitségeteket kérném.Az 50 cm róbogomon ha az automata szivatot kikötöm akkor is egyre indul.De viszont ha megyek vele lehörög,le akar fulladni.A szivató szarhatot be???
|
2012. dec. 12. 08:56 | Válasz | #123 | |
![]() | |
A szivatódat úgy tudod ellenőrizni, ha 5 percig jár a motor akkor a tetejének megnek kell lennie , de ha biztosra akarsz menni, akkor kiveszed, adsz neki 12v-ot és a subernek egy kis idő után el kell indulnia lefelé. Jó szerelést |
© orbán tibor | 2012. dec. 12. 17:35 | Válasz | #124 |
![]() | |
Köszi a tanácsot!!!Most ki is probálom!!Üdv: Tibi!
| |
© orbán tibor | 2012. dec. 12. 20:46 | Válasz | #125 |
![]() | |
Hát kiprobáltam,rákötöttem a 12 v ra.Melegedett,de nem mozdult a tű.Járó motornál mértem,de nem volt bent áram a vezetékbe:(
| |
2012. dec. 12. 21:37 | Válasz | #126 | |
![]() | |
Nagyon lassan mozog és csak 2-3mm-ert mozdul, de járó mototnál kell hogy legyen áram a vezetékbe.
|
© orbán tibor | 2012. dec. 13. 18:53 | Válasz | #127 |
![]() | |
Sajnos nincs áram a szivató kábelben:( Nem tudom hol lehet a hiba.Ugy tudom az a generátorba megy?Vagy hülyeséget mondtam:)
| |
© Wiking | 2012. dec. 14. 04:26 | Válasz | #128 |
![]() | |
A vízhűtőn van 2 gomba... a bal oldalt lévő a szivatót kapcsolja, de kegalábbis valahogy befolyásolja a működését. Próbálj meg úgy feszültséget mérni, hogy felmelegíteda motort üzemi hőmérsékletre, ha úy sincs akkor húzd le a hőgombárol a csatlakozót és zárd össze a 2 csatlakozóját egy darab vezetékkel. Ha még így sincs feszültség akkor keresheted a fesszabályzó körül a hibát.
|
© orbán tibor | 2012. dec. 14. 16:50 | Válasz | #129 |
![]() | |
Köszönöm a tanácsot!! Ki fogom probálni. Üdv : Tibi
| |
© orbán tibor | 2012. dec. 14. 17:17 | Válasz | #130 |
![]() | |
Hú bocsi ez 50 cm robogó,ezen nincs vizhütő:)
| |
© Wiking | 2012. dec. 14. 18:03 | Válasz | #131 |
![]() | |
Világítás megy rajta? Mert ha jól gondolom akkor arrol a tekercsröl kapja a feszültséget a szivató is mint ami világítást táplálja.Keresd meg a másik végét a vezetéknek és mérj rá multiméterrel. lehetséges, hogy megszakadt valahol.
|
2012. dec. 14. 18:27 | Válasz | #132 | |
![]() | |
Ahogy beinditod egyből kellene feszültséget kapnia, ha generátor bajos, akkor elvileg töltésed sem lenne, ahogy wiking mondta menj visszafelé a vezetéken és keress feszültséget, ehez egy probalámpa is elég |
© orbán tibor | 2012. dec. 14. 19:07 | Válasz | #133 |
![]() | |
Üdv! Igen minden jó ,lámpa,töltés,teljesen jó.A szivató kábel a generátorhoz,a gyujtó tekercshez megy.Elképzelhető,hogy bent a tekercsnél elszakadt? Köszi a tanácsokat!
| |
© orbán tibor | 2012. dec. 14. 19:10 | Válasz | #134 |
![]() | |
Köszi! A generátort ha szétszedem,kell valamire vigyáznom?
| |
2012. dec. 14. 20:07 | Válasz | #135 | |
![]() | |
Pontosan milyen 50es mociról van szó? Szerintem ne szedj szét semmit, mérd be. Indítsd be, nézd meg az akkunál van-e töltés. Ne vedd szét a gyújtást addig amíg nem nézed át a vezetékeket, a kinai robogóknál sajna silányok a gyors csatlakozók, ezzel nem akarom leszólni a kínai mocikat, de ez sajnos a hibái közé tartozik.
|
© orbán tibor | 2012. dec. 14. 20:11 | Válasz | #136 |
![]() | |
Nem dehogy szólod le! Ez yamaha rex.Nagyon sok kinai cucc van benn.Gondolod a csatlakozónál van a hiba?Van töltés azt mértem.
| |
© orbán tibor | 2012. dec. 14. 20:14 | Válasz | #137 |
![]() | |
Minden tök jól müködik.Nagyon sokáig nem használták a mocit,de a vezetékek,minden mintha új lenne.
| |
© Wiking | 2012. dec. 14. 20:32 | Válasz | #138 |
![]() | |
Akkor ne a generátornál keresd a hibát... Kövesd le a kábelkötegben a szivató vezetékeinek az újtát és mérj a 2 végpont között ellenállást vagy szakadásvizygálóval. Ha ez rendben akkor nézd meg a csatlakozást ahol a blokkhoz vagy egyéb relé illetve más elektronikához vagy a blokkhoz csatlakozik. Mérd ki a testet is a szivatótol, esetleges testhiba is lehet illetve okozhat ilyen gondot.
|
© orbán tibor | 2012. dec. 14. 20:38 | Válasz | #139 |
![]() | |
Nagyon köszi a tanácsokat! Jó ki fogom mérni,de azt már néztem,hogy a generátorhoz megy a vezeték,vagy a gyujtás alaplaphoz.Azért is kérdeztem az nem gond e ha szétszedem,lehet az lesz az utolsó lépésem.
| |
2012. dec. 14. 21:53 | Válasz | #140 | |
![]() | |
Elvileg nem lesz semmi gond , de milyen típusú ez a robi? |
© orbán tibor | 2012. dec. 15. 07:15 | Válasz | #141 |
![]() | |
Szia! Yamaha rex(Axis).
| |
© Nagy Csaba | 2013. jan. 01. 17:45 | Válasz | #142 |
![]() | |
Sziasztok! Egy olyan kérdéssel fordulok hozzátok két hete vettem egy 2003 as 180 Majestyt!! Most rakom össze. Teljesen rendbe raktam blokk polir, motor,olaj,gyertya,idom! DE most vettem észre hogy a karburátor aljánál a gyorsító membránházból folyik a benzin!! Főleg ha gázt húzok neki,a membrán nem lyukas!! |
© Roby | 2013. jan. 25. 23:38 | Válasz | #143 |
![]() | |
Sziasztok tudja valaki hogy mivel nekem 97es majám van,az évjátattól függően mindegyik karbi jó lenne az enyémbe?Írok egy tipus számot ez lenne az:TK 4vc 02 7H18
|
2013. jan. 26. 09:17 | Válasz | #144 | |||
![]() | |||
A Majesty család 1996-2000-ig teljesen azonos motorblokkal és karburátorral lett szerelve. A 2000 utáni típusoké sem hiszem hogy sokkal másabb, ott a hengerfejet, szelepeket módosították, majd jött az injektor. De sok egyébb karbit is fel lehet rá tenni, majd Béla bátyád felvilágosít ez ügyben. Szerezz rà egy Delortót, meglátod mit tud! Na meg mit fogyaszt... De Mikuniban is remek karbik vannak... | |||
| |||
© Roby | 2013. jan. 26. 10:48 | Válasz | #145 |
![]() | |
Nagyon szépen köszönöm a segítséged ![]() | |
© Carlos | 2013. jan. 27. 15:27 | Válasz | #146 |
![]() | |
Szükségem lenne TK BS26 karburátorhoz tömítés készletre, és új,gyári kehelycsőre.Kapható-e hozzá esetleg komplett javító készlet? Tud ebben valaki segíteni?
|
© Mr. Majesty | 2013. feb. 10. 16:43 | Válasz | #147 | ||
![]() | |||
Futármotoros bolt: 06-1-312-1526
| |||
| |||
© Mr. Majesty | 2013. feb. 10. 17:15 | Válasz | #148 | ||
![]() | |||
Vagy a Mravik Misi...
| |||
| |||
© Mr. Majesty | 2013. feb. 22. 18:55 | Válasz | #149 | ||
![]() | |||
Vagy Szentendre Keeway. Komplett karbi 23-24 ezerért (zsír új).
| |||
| |||
© Wiking | 2013. márc. 19. 18:17 | Válasz | #150 |
![]() | |
Sziasztok! Valaki nem tudna esetleg egy kis információval szolgálni nekem, hogy a 250-es karburátorához felújítószettet honnan lehet beszerezni? Érdekelne komplett szett és/vagy tömítésszett. Sajnos hoszabb állás nem tett jót a tartalék karbimnak, és összeszáradtak benne a gumi tömítések. így meg csöpög belőle a benzin :P Esetleg valakinek valami tipp, ötlet vagy tudomása arrol, hogy mi okozhat hatalmas üzemanya fogyasztást? |
2013. márc. 19. 21:01 | Válasz | #151 | |||
![]() | |||
Emlékezetem szerint SatyaPapa szokta emlegetni a Keeway márkakereskedést. Talán Szentendre. Valamelyik Quad alkatrészei csereszabatosak a 250-es Majával. | |||
| |||
© Szomjas | 2013. márc. 19. 21:27 | Válasz | #152 | ||
![]() | |||
Nekem Keeway at 250 quad van felírva,mint csereszabatos olcsó alkatrész. Legalábbis a blokkja.
| |||
| |||
© satyapapa | 2013. márc. 19. 21:33 | Válasz | #153 | ||
![]() | |||
AT 250 Quad Keeway,a karburátorhoz is alkatrész lehetöség, a szentendrei raktárbol postán utánvétellel is vásárolható. Alkatrészbázisban cim-telefon
| |||
|
© Carlos | 2013. máj. 15. 08:37 | Válasz | #154 |
![]() | |
Végre megszűnt a hidegindítási probléma, a bontott karburátor beépítésével. Eltörött az úszótartó bak,amit Béla orvosolt, de a ferde kehelycsővel nem lehetett mit kezdeni, egészen addig, míg bele nem került az új! A levegő csavarra kellett még egy 1,5x3mm-es O-gyűrű, mert ott falsot szívott. Úgyhogy köszi Juhász Béla, Mravik Miska,Egümotors!!!
|
© R.Gábor | 2013. máj. 24. 08:23 | Válasz | #155 |
![]() | |
Sziasztok. Ma reggel visszatoltam a helyére szegény motoromat. Miután elindul iszonyat alacsony az alapjárat és pár pillanat múlva le is fullad. Kicsi gázra ugyanezt csinálja és egyből le fullad. A gyertyát megnéztem és nem volt semmi rendellenes rajta pl korom vagy fehér lerakóddás. Sanszosnak tartom hogy a szívató a bűnös amit le is fogok próbálni az itt olvasottak alapján. Mivel az akku is letérdelt közben (végleg) ki kell szerelnem és adni neki 12 voltot. Azonban.... mindegy hogy melyik szálat hova kötöm (+ - ) ?? Ha ez nem jött be és működik akkor mire gyanakodjak?? Mi tudja még ezt eljátszani velem??? előre is köszi:) |
© Carlos | 2013. máj. 24. 08:31 | Válasz | #156 |
![]() | |
Gábor! Nekem ezt a karburátor okozta! Elvittem nagyszervízre, ott eltörték az úszótartó bakot, illetve a főfúvóka alatti kehelycsövet elhajlították. Azokon a hajszál vékony furatokon nem tudott megfelelő mennyiségű benzin a motorba jutni hidegen. Tehát egy alapos karburátor tisztítás meg kell hogy oldja a problémád, ha az aut. szivató megfelelően működik. (tolómérővel mérhető) Ajánlom figyelmedbe Juhász Bélát!!! Ő otthon van karburátorban. |
© R.Gábor | 2013. máj. 24. 09:06 | Válasz | #157 |
![]() | |
Köszönöm a gyors választ. Ez nem volt nagy szervízveb tehát elméletileg nem görbült el semmi és lehet hogy egy karbi tisztítással vagy egy generállal megoldom. azt nem merem megkockáztatni hogy mindezt egyes egyedül csinálom. ezeket a "modern" karbikat nem ismmerem annyira mint pl a szocialista ipar remekeit. Az autómata szívató leszedése nem vészes és viszonylag hamar kiderül a turpisság. De elméletileg ott gyújtáson vagy üzem közben állandó feszültségnek kellene lennie. Ugyanolyan elven működik mint egy termosztát csak ez egy kis fűtőszáéllal melengeti a gyantás valamit... Mindenképp ha megakadok akkor fizikai szakértelmet kell kérnem.. Köszönöm a válaszod.. :) G | |
© Koko | 2013. máj. 24. 11:06 | Válasz | #158 | ||
![]() | |||
Szia Gábor! NEM mindegy melyiket hova kötöd!!! Miről akarsz neki 12 voltot adni? Az indításhoz komoly Amperek kellenek! | |||
| |||
2013. máj. 24. 11:57 | Válasz | #159 | |||
![]() | |||
"ez nem volt szervizbe"... Nálad Gábor, Nálad. Nézzétek meg belülről valakivel. Engem is ért meglepetés, pedig az tökéletesen működött... | |||
| |||
© suszitibi | 2013. máj. 24. 18:55 | Válasz | #160 |
![]() | |
Ugye, a szívatóra gondoltál? Igen, mindegy melyiket hova kötöd. A kis robogókon, váltó áramról működik, aksi nélkül is. Itt nincsenek nagy Amperek, Koko az aksi kiváltására gondolt szerintem. Vagy víz van benne, vagy dugulás. Általában ha a szívató elromlik, akkor állandóan szívat. Alaphelyzetben nyitott állapotban van, majd feszültség hatására kezd el zárni, ahogy melegszik.
| |
© Koko | 2013. máj. 24. 22:25 | Válasz | #161 | ||
![]() | |||
Igen.Az aksi kiváltására gondoltam.
| |||
| |||
© R.Gábor | 2013. máj. 26. 20:52 | Válasz | #162 |
![]() | |
Meglepőez a sok válasz. Köszönöm mindenkinek. Sajna ez a tőled vásárolt motornál is megeshet. Mint ahogy a tőlem kitűnően megvett motor is egy máteren belül meghibásodhat. Sajna ami bonyolultabb egy 60as szögnél az ilyen. Ősszel keresek valakit aki normális áron VELEM (tanuljak is) generálba kapja a kicsikémet. | |
© R.Gábor | 2013. máj. 26. 20:56 | Válasz | #163 |
![]() | |
A 21 éves dízelt a közértig hidegen elrángató 107 Ah akkuval tudok neki kakaót adni. persze leégetni nem akarom..... A szívató polaritását kérdeztem.:) | |
© R.Gábor | 2013. máj. 26. 20:59 | Válasz | #164 |
![]() | |
Okos ötlet és nagyon köszönöm;) Holnap este kiderül de reményt adtál hogy nem egy újabb kis meglepetéssel kell a nejem kölcségvetését megtréfálni. :D Köszi:) | |
2013. máj. 26. 21:03 | Válasz | #165 | |||
![]() | |||
Pontosan így van. Ahogy Murphy is mondta, ami elromolhat... De az igazi gond mégis abban rejlik, ha az ember hanyagolja a dolgokat. Jól teszed ha a a mélyére hatolsz a gépnek, akkor fogsz tudni nyugodtan, biztonságban nekiindulni egy hosszabb útnak. Jó úton haladsz, összejön ez, csak néha az ember nekikeseredik, hogy a fene egy e meg, megint valami! Ráadásul Béla barátomnál volt olyan gyári, bontatlan karbi, amiben elgörbült alkatrész volt gyárilag! Szóval, bele kell nézni valóban! ![]() | |||
| |||
© R.Gábor | 2013. máj. 28. 23:02 | Válasz | #166 |
![]() | |
Ma sikerült a karburátort szétszednem. Semmi dugulás semmi kosz nem volt benne de azért átfújtam megnéztem minden pici lyuk átjárható. A szívatót a kocsi akkuja gyönyörűen megmozgatta és semmi baja nincs. Csak a szelepállításra tudok gondolni mert ha ez nem jön.össze akkor ott lehetett csak valami elcseszve. De azon meg lehet segíteni hamar. Csak az a bajom hogy kevés az idő amit rá lehet fordítani meló után. |
© jasa | 2013. máj. 29. 13:11 | Válasz | #167 | ||
![]() | |||
Hmmmmm... ![]() Semmi okom-jogom, hogy beledumáljak, de: - az alapproblémád az volt #155 szerint, hogy kicsi az alapjárat és lefullad a motor - erre tanácsolták hogy a karbinál nézz szét - szerinted ott minden rendben van, tiszta, a szívató működik - majd azt a következtetést vonod le, hogy akkor szelepállítás lesz a megoldás ![]() Hát ez nekem egy kicsit magas, szerintem ilyen összefüggés nincs a lefulladó motor és a rossz szelephézag között. Az utóbbi úgy "hirtelen" nem változik meg és előjelei vannak (pl. kopogó, csilingelő hang). De majd a szakértők megmondják. ![]() | |||
| |||
© R.Gábor | 2013. máj. 29. 14:58 | Válasz | #168 |
![]() | |
Az a gond hogy annyi mindenre gondoltam már és nem tudom mi lehet az oka a motor nehezen indulásának. a karburátorban nem volt semmi szennyeződés. Kifújkáltam megtakarítottam. Az automata szívatót leteszteltem fél perc múlva kattant melegedett és szépen kb két milivel kíjebb tolta magát. A tápját ma fogom megnézni.. Összerakom szépen és kiderül hogy mi a baj.. lehet hogy a gyertyával van valami bár nem kihagy hanem nagyon alacsony a fordulat és leáll. Már tényleg lassan kifogyok az ötletekből.. :((((( | |
© suszitibi | 2013. máj. 29. 21:20 | Válasz | #169 |
![]() | |
Meg kell nézni, hogy amikor a szívatót beteszed a helyére, mennyire van nyitva. Ezt úgy tudod megnézni, hogy leméred mennyire van bent a karbiban a perem, meg mennyire van kint a szívató henger (nem a tű). Nálam az egyik szívató teljesen zárva volt, a másik éppen nyitva. Ha két-három napnál többet állt, nagyon nehezen indult. Az enyémen lehet állítani, a műanyag betét csavarásával. Másik probléma, az aksi volt. Ha feltettem előtte tölteni, akkor rögtön indult. Nem tudta elég gyorsan forgatni a motort. Még egy lehetőség, hogy valamelyik vákumcső, le van esve, vagy meg van repedezve. Nekem az 1-es hengernél, a szívócsonkon van egy cső. Ha leveszem, gondok vannak.
| |
© jasa | 2013. máj. 30. 11:55 | Válasz | #170 | ||
![]() | |||
Nehéz a távgyógyítás, több infó is kellene hozzá, de hajlok én is Tibi tippjére: nekem régen a 250-es burginál a karbi és blokk közti gumi közdarab repedt meg és "falsot szívott": egyenetlen járás, leállás, chopperos visszadurrogási jelenségek kísérték a hibát. Egyébként pedig gondolom a Te gépeden is van alapjárat fordulat állító csavar..... ![]() | |||
| |||
© Roby | 2013. máj. 30. 12:59 | Válasz | #171 |
![]() | |
A karbimmal nekem is ugyan ez a gondom,beinditom,megy,működik a szivató is de melegedés után lefullad,de még szokott olyant csinálni hogy hol alacsony hol magas az alapjárat én majd Bélához elküldöm vagy elviszem szerintem.
| |
© R.Gábor | 2013. jún. 01. 08:59 | Válasz | #172 |
![]() | |
Csak evett a fene a szelepállításal kapcsolatban. Totál érthetetlen számomra hogy miért van két jel... De most elméletileg az pontosan be van állítva... Azért gyanakodtam erre mert ha kicsi a szelephézag akkor nem öblít jól a motor és amíg a szelepek nem melegednek be és tágúlnak ki addig megy az szerencsétlenkedés.... A karbi ki van takarítva de tévedhetetlen nem vagyok.... Lehet ott is egy vákumcsatorna eldogolva még. A gumit nem néztem a blokk és a karbi közt... De 10 perc és főprópa... Ha nem sikerül akkor jövök vissza olvasni és tanulni ide a padba..... |
2013. jún. 01. 09:18 | Válasz | #173 | |||
![]() | |||
Az egyik a felső holtpont, a másik a gyújtási időpont jele.Értelemszerűen a gyújtásit látni először a főtengely 0-ra állításakor.
| |||
|
© R.Gábor | 2013. jún. 01. 10:32 | Válasz | #174 |
![]() | |
Jaaaaa . Értem.... Köszi...erre nem is gondoltam.... | |
© R.Gábor | 2013. jún. 01. 13:24 | Válasz | #175 |
![]() | |
Szerintem tudom hogy mi a baja....:D Furcsáltam hogy áll egy két napot majd meg sem forgatja az akku.. Kíváncsiságból ránéztem az autómata szívatóra és meleg volt... Akkor is kap tápot ha a kulcs sincs a motorban.... Folyamatosan ki van nyomva a tűszelep és hidegen keveset kap..... |
© suszitibi | 2013. jún. 01. 13:41 | Válasz | #176 |
![]() | |
Ez elég gáz. Az enyémen csak el voltak zárva, állítottam és jó lett. Akkor ott gond van a gyújtáskapcsolóval, vagy a bemenő és valamelyik elmenő + fel lett cserélve, így a bemenő egyből el is megy bizonyos fogyasztókhoz.
| |
© suszitibi | 2013. jún. 01. 13:43 | Válasz | #177 |
![]() | |
Még annyit, szerintem húzd szét a szívató vezetékét, töltsd fel az akkut és próbáld úgy indítani. Akkor biztos nem fog elzárni, csak ne járasd sokáig.
|
© R.Gábor | 2013. jún. 01. 14:18 | Válasz | #178 |
![]() | |
A villamosság topicba írom a választ mert kapunk a képünkre ha itt csevegünk....:D
|
© R.Gábor | 2013. jún. 15. 15:33 | Válasz | #179 |
![]() | |
Most megint valami nagy nagy hülyeséget kérdezek de ne torkoljatok le kérlek.. A motort a karburátor takaritása után rá kell ismét hangolni a motorra. A karbi tetején van egy csavar egy tűzelep szerű véggel. Mit állítok vele? Van egy olyan módszer rá mint a szoci motorokra hogy pl.... Teljesen betekerem majd három és felet ki és onnan járó motornál finoman hangolni...?? |
© satyapapa | 2013. jún. 15. 17:55 | Válasz | #180 | ||
![]() | |||
Ha a megfelelö minöségü,állapotu gyertya van annak szine sok mindent elárul a karbi beállitásárol.Jó esetben világos özbarna szinü.ha szürkés fehér, akkor pl kevés a benya,Ha állitasz a karbin és mész egy pár km-et vele akkor a gyertya szine már tájékoztatást tud adni,,,,persze ehhez a motornak egyébként jó állapotunak kell lenni. Ez csak egy alap dolog... | |||
|
© R.Gábor | 2013. jún. 15. 18:44 | Válasz | #181 |
![]() | |
Csak ne ellene a felét lebontani hozzá:(( Még úgy is elég vacak kiszedni hogy a lányom tekeri ki... Persze hidegen.... ezzel a csavarral a benzint állítom?? Úgy értem ha kitekerem akkor kap többet?? | |
2013. jún. 15. 22:33 | Válasz | #182 | |||
![]() | |||
Gábor, félre ne érts, nem megbántani akarlak. Apukám mondta mikor első alkalommal mentem 14 évesen a nyomdába tanulónak: "- Kisfiam. Én nyomdagépet soha nem láttam. Nyomdába nem jártam, nyomdászt még csak nem is ismerek. De két tanácsot tudok adni: Ha valamit elrontassz, rögtön szólj. Ha valamihez nem értesz, ahhoz ne nyúlj hozzá. Na menj." Nekem bejött. Próbáld ki... | |||
| |||
© R.Gábor | 2013. jún. 16. 08:02 | Válasz | #183 |
![]() | |
Nem bántottál meg semmivel. Sajna két dolog miatt csinálom magam. Szegény ember legkisebb gyermeke vagyok. A szerelők javarészt egy igazán pofátlan összeggel akarnak általában mindenkit megvágni.. Szelepállítás 20 ezer??? Mégis mi a fenétől annyi?? Aranykulccsal rakja jelre?? Szűzlányos nézik a hézagot?? Mert hogy az egész nagyjából 2-max3 óra... Jó esetben még anyag sem kell... És az alapot értem... Nekem ez nem teljesen varázslat csak új... tanulnom kell... | |
2013. jún. 16. 09:54 | Válasz | #184 | |||
![]() | |||
Nagyon bízom benne hogy megtanulod a varázslatot mielőtt bármi anyagi kárt okoknál magadnak. Egyet kell értsek abban amit leírtál, éppen ezért ajánlom Neked Juhász Béla barátomat, aki mesterfokon űzi a motorok hangolását. Hidd el, szegény ember legkisebb gyermekének sem az az olcsó, ami a leg olcsóbb. Én gyakorlatilag a testvéred vagyok a leírtak alapján, csak azt kell eldöntsük, ki a kisebb... Szóval keresd Bélát, zarándokolj el hozzá és bízd rá, mert ezeket a dolgokat nem elég megtanulni... Megtették már hozzá az utat Nyíregyházáról, Sopronból, Szeged felől. Ne a távolság riasszon, hanem a megbízhatatlan szerelő... | |||
| |||
© R.Gábor | 2013. jún. 16. 17:10 | Válasz | #185 |
![]() | |
Igen.. Szerintem mindünket ez a cipő szorongatja és igazad van. Fel fogom keresni Béla bácsit és ahogy olvastam tőle tanulni lehet... Ez is nagy bajom hogy a legtöbb szerelőnek az a lényeg hogy oda hordjam a motorom nem pedig az hogy megtanuljam minden kis baját otthon orvosolni... | |
2013. jún. 16. 18:56 | Válasz | #186 | |||
![]() | |||
A "Bélabánál" semmi nem titkos, bárki megpróbálhatja leutánozni.Nehezen fog menni mert Ő szívből csinálja. Nagyon ritka már ez a fajta, kihalófélben van, védetté kéne nyilvánítani!! | |||
| |||
© Fecsi | 2014. ápr. 19. 21:49 | Válasz | #187 |
![]() | |
Sziasztok! 125 ös majestyhez keresek gyorsító membránt sürgősen! Nincs valakinek használható állapotú,vagy hogy honnan tudnék olcsón szerezni?
|
© satyapapa | 2014. ápr. 19. 21:54 | Válasz | #188 | ||
![]() | |||
Mravik Misi -szarvasi.Küld postán is. Tel:06-20-9789326 | |||
| |||
© Fecsi | 2014. ápr. 19. 21:55 | Válasz | #189 |
![]() | |
Köszönöm!
| |
© Carlos | 2014. máj. 27. 13:11 | Válasz | #190 |
![]() | |
Sziasztok! Kisebb szivárgást észleltem a karburátornál, kicserélném a tömítéseket, de a dorogi Egümotorsban azt mondták, nem lehet rendelni...tudja valaki, hol lehet ilyen karburátor tömítés javítókészletet beszerezni? |
© Mr. Majesty | 2014. máj. 27. 13:50 | Válasz | #191 | ||
![]() | |||
Carlos. Az Fbs ragasztó-szilikon tömítő erre is jó.
| |||
| |||
© Mr. Majesty | 2014. máj. 27. 13:53 | Válasz | #192 | ||
![]() | |||
Megfelelő szerszámozottság, egy kis kézügyességgel mindent meglehet javítani a majestyn.
| |||
| |||
© Mr. Majesty | 2014. máj. 27. 13:55 | Válasz | #193 | ||
![]() | |||
Kivéve a blokk, karbi mert abba Juhász Béla a király!!!
| |||
|
© Carlos | 2014. máj. 27. 14:10 | Válasz | #194 |
![]() | |
Már több dolgot javítottam rajta, de mivel nincs ütve csavarozóm, nem nyúlok a variátorhoz. Mec.műszerész szakmám is van,jó a kézügyességem,karbantartói múltam is van,csak a precíz,alapos munkát szeretem.
|
© Mr. Majesty | 2014. máj. 27. 15:16 | Válasz | #195 | ||
![]() | |||
9900ért vettem elektromos légkulcsot.
| |||
|
© Mr. Majesty | 2014. máj. 27. 15:21 | Válasz | #196 | ||
![]() | |||
http://www.jofogas.hu/budapest/Straus_Elektromos_Kulcs_Legkulcs_300Nm_11_490Ft_15298137.htm már csak ennyiért van. | |||
|
© Mr. Majesty | 2014. máj. 27. 15:27 | Válasz | #197 | ||
![]() | |||
http://www.jofogas.hu/pest/Gude_elektromos__12V__csavarkihajto__legkulcs__15239965.htm Megvan a 9900ft-os!!! | |||
|
© Carlos | 2014. máj. 28. 10:18 | Válasz | #198 |
![]() | |
Én is 9900 ft.-ért láttam. Straus kéziszerszámom többféle is van, barkácsolásra tökéletes!!! Ha lesz rá keret, meg is fogom venni. Ha ezzel a szerszámmal tekerem le az anyát, akkor nem kell ellentartani, ugye? Gondolok itt Fecó "rövid csavaros" kitámasztására a variátornál.
|
© Mr. Majesty | 2014. máj. 29. 09:37 | Válasz | #199 | ||
![]() | |||
Nem, mert lendületből üti le a csavart.
| |||
|
|
|
|