![]() |
|
|
|
2010. ápr. 06. 18:25 | Válasz | #3341 | |||
![]() | |||
Cserekor nem folyik le az össz olaj.
| |||
| |||
© Farkasöcsi | 2010. ápr. 06. 17:49 | Válasz | #3340 |
![]() | |
Mennyiségről: Az alapadatokba azt láttam hogy olajból 1,4L megy bele. A forumot visszaolvasgatva valahol mintha láttam volna, hogy valaki 1,3xxL írt vagy az nem 125-ös lett volna? Köszi.
| |
2010. ápr. 06. 15:03 | Válasz | #3339 | |||
![]() | |||
Nincs mint ![]() Ha valami van szolj nyugottan segítünk ![]() | |||
| |||
2010. ápr. 06. 12:05 | Válasz | #3338 | |||
![]() | |||
Ha ez sikerül, az nagyon jó lenne! Sanci már csinált egy 250-es magyar manualt, szorítok hogy Neked is sikerüljön. Addig is marad a Google fordítója... Azért kérdezz csak nyugodtan, van amire tudjuk a válaszokat... ![]() | |||
| |||
© Farkasöcsi | 2010. ápr. 06. 11:41 | Válasz | #3337 |
![]() | |
Köszönöm.
| |
© Farkasöcsi | 2010. ápr. 06. 11:40 | Válasz | #3336 |
![]() | |
Elnézést kérek, de peterandor kérdezte ugyanezt a Majesty YP 125 témánál és azt a választ kapta MésziZS-től, hogy "válasz ment". (nehéz nyomon követni, mert több helyre írogatott és gondolom át lett emelve). Gondoltam biztos privátban lett küldve vagy csak én nem találom az oldalon. Nem baj, megpróbálom az angolt lefordíttatni, ha kész elküldöm.
| |
2010. ápr. 06. 09:31 | Válasz | #3335 | |||
![]() | |||
Este már kezdett alakulni, ma tesztelem külső hajtással. 15 csalás sok, 5 azonban a kocsiknál is megvan a GPS-hez képest. 130-nál 10 is. | |||
| |||
© Zsolt | 2010. ápr. 06. 08:43 | Válasz | #3334 | ||
![]() | |||
Ha volna magyar nyelvű service manual, gondolod már nem lenne feltöltve? A magyar nyelvű anyagaink ennek a kis lelkes közösségnek a terméke, mert a yamaha cég és a magyar dealer támogatása pontosan nulla. Az anyagok között van angol nyelvű is, próbálkozz meg ezekkel.
| |||
| |||
2010. ápr. 06. 05:43 | Válasz | #3333 | |||
![]() | |||
Ha lejöttek a mutatók onnan már látszani kell a bajnak.Vagy hajszálrugó vagy szorul a tengely.Nincs több tippem.GPS-el megmértem az enyémet, csak 30-ig pontos, 100-nál már 15-öt előrejár.vagy még annál is többet egy kicsivel.Ellenőrizd a tengely szabad mozgását!
| |||
| |||
2010. ápr. 06. 04:57 | Válasz | #3332 | |||
![]() | |||
Igen, mechanikus.
| |||
| |||
2010. ápr. 06. 04:54 | Válasz | #3331 | |||
![]() | |||
Igen, nivónál kell feltölteni, szint ellenőrzés érintéssel, nem betekerve!
| |||
| |||
2010. ápr. 06. 01:50 | Válasz | #3330 | |||
![]() | |||
Itt csak fönt be, lent ki. És itt is figyelj a mennyiségre. (és ez nem hülye kérdés, eddig én se tudtam semmit) ![]() | |||
| |||
© Farkasöcsi | 2010. ápr. 05. 23:55 | Válasz | #3329 |
![]() | |
Üdv Mindenkinek! Nézegetem a feltett Maja 125-ös bibliáját, de nem boldogulok az olasz nyelvvel. Nincs valakinek véletlenül magyar nyelvű service manuálja? Bocsi a hülye kérdésért, de olajcserénél a nivónál kell beönteni az olajat vagy van más hely is? Kiszedtem az ülést, de nem látok külön beöntőt. (mint pl. az autóknál) Előre is köszönöm. |
2010. ápr. 05. 22:07 | Válasz | #3328 | |||
![]() | |||
Mechanikus a Te órád?
| |||
| |||
2010. ápr. 05. 21:49 | Válasz | #3327 | |||
![]() | |||
Mutatók lejöttek könnyen, igaz előtte hajszárítóval megmelegítettem.
| |||
|
2010. ápr. 05. 19:02 | Válasz | #3326 | |||
![]() | |||
Kérdésem a következő: A 125 Majámon a kilométerórával gondjaim vannak. Nem a spirállal, mert a megtett kilométereket jól mutatja, a sebességmérő része azonban késik, illetve nem követi a sebesség változásokat. Szedett már valaki szét órát? Mutatók leszedése stb… | |||
|
© SPOJLERES | 2010. ápr. 03. 23:22 | Válasz | #3325 |
![]() | |
Csak akkor az már dupla költség 1x a plexi Másodszor az üvegszálas termék amit esetenként festeni kell majd De biztos jol fog kinézni csak árban nembiztos | |
© satyapapa | 2010. ápr. 03. 21:24 | Válasz | #3324 | ||
![]() | |||
Hát a plekóra volna egy megoldás. A pleko also része ami a fejidomhoz kapcsolódik, az a leg gázosabb rész. Ezt az also vissza hajló ives részt,helyettesitenénk egy müanyag idommal (üvegszál) és aztán ehhez kapcsolódna a plekó,amit már csak egy ivbe kell enyhén hajlitani.Pár nap mulva már lesz fénykép róla !!!és akkor hozzálehet szólni,véleményezni. Igy az is megoldható lesz hogy könnyedén állitani lehet majd a magasságát,mint némely Burgmanét. Egy kis türelem.Ha lesz érdeklödés akkor könnyedén lelehet gyártani. | |||
|
© Zsolt | 2010. ápr. 03. 21:12 | Válasz | #3323 | ||
![]() | |||
Hát akkor továbbra is csak helyben járunk... Hogyan kellene olcsó plekót gyártani? | |||
|
2010. ápr. 03. 20:32 | Válasz | #3322 | |||
![]() | |||
Torzmenteset csinálni nem egyszerű.A kis Simsonomra csináltam.Csinálni lehet, de jót nehéz.Sajnos a Simsonnal együtt azt is ellopták.
| |||
| |||
© SPOILERES | 2010. ápr. 03. 20:02 | Válasz | #3321 |
![]() | |
Ha valaki tud ojan vákumszivó technologiást akinek a szerkezetébe beleférne egy ijen sablon +valamivel nagyobb plexivel (ill mostmár policarbonátot használnak) szoval ha valaki letudná vákumszivással megcsinálni akkor én szivesen megcsinálom a sablont üvegszálas ból mert az is jó hozzá sokan csinálnak különféle termékeket vákum technologiával és üvegszálas a sablonuk amugy is sok juk kell rá a levegő miatt a policarbonát árának meg neten utána tudtok nézni és ez jobb mert kevésbé törik jóval kevésbé ha valakit érdekel leirom a gyártási technologiáját ami ugyan 1xü |
2010. ápr. 03. 11:03 | Válasz | #3320 | |||
![]() | |||
Nekem tavaly mikor a sógor eltörte a plekómat, voltam Fűzfőn az említett Szatuna kft-nél. Igazából kettő plexis cég van Fűzfőn, de mint Gelilackó is írta,ennyire összetett munkát nem tudnak vállalni. Azt mondták hogy túl nagy a túra plekó, és túl kacifántos! A ragasztást ajánlották. 2000 forintomba került! Másnap egy gyenge érintésre elengedett! Ezek után a jól bevált pillanat ragasztóval nekiestem, és amint látom, még mindig tart! (A tegnap belinkelt hirdetésben láttam) | |||
|
2010. ápr. 03. 09:40 | Válasz | #3319 | |||
![]() | |||
Most beszéltem pont a Plexis sráccal megkérdeztem őt mégegyszer, és azt mondta ahhoz hogy profi legyen a hajliítás polirozott aluminium sablonra lenne szükség ami kb 4-500 ezer ft lenne, ahhoz hogy megérje ezt megcsináltatni jo sok plekot kéne rendelni. De ajánlott egy oldalt ahonnan átlagosan 50 euro körül vannak a plekok motorra . Link :www.mra.de
| |||
|
2010. ápr. 03. 08:43 | Válasz | #3318 | |||
![]() | |||
A link nem jó Itt a jó :Link
| |||
|
2010. ápr. 03. 08:41 | Válasz | #3317 | |||
![]() | |||
Zsolt Én már körbe jártam a témát , a barátomék sziuntén plexiznek /gezanorbert plexidesign/Link szóba került a túra plexi gyártás-ismeri is a szatunásokat szoktak egymásnak dolgozni-de a probléma az hogy ez nem csak a függöleges tengely mentén van dombor hajlitva hanem a vizszintesen ami eléggé bonyolult és preciz sablont igényel és ezért nem is tudják 100%-osan jol meghajliatni még ha van hozzá sablon is, pontosan azért mert több sikú hajlítást igényel egyszerre , persze egy próbát megér nyilván csak sok reményt nem fűznék hozzá:):) | |||
|
© Zsolt | 2010. ápr. 02. 23:15 | Válasz | #3316 | ||
![]() | |||
Van egy cég Balatonfűzfőn, akik plexi termékeket gyártanak. Motorra, repülőre, űrhajóra: www.szatuna.hu Évekkel korábban én már próbálkoztam velük, vagyis rákérdeztem, nem gyártanak-e majára plexit. Akkor nem volt a válasz, de jelezték, hogy ha beviszek egy mintát, lehet hogy le tudják másolni. Mivel elég nagy a csapat, mi lenne ha valaki ennek utánna tudna járni, és bevinni nekik sima és túra plekót. Az áraikat tekintve elég olcsón dolgoznak. Nos, ki vállalkozik rá? | |||
|
2010. ápr. 01. 22:39 | Válasz | #3315 | |||
![]() | |||
Nem a majamanak...neki csak csörgött a betéte... rendelt hozza a yamahanal gyári lemezt és új fékbetéttel szuper lett! Én ha jól emlékszek Osán Imre volt az áldozat, mert a kakucs-ringen témáztunk róla.... | |||
|
2010. ápr. 01. 21:47 | Válasz | #3314 | |||
![]() | |||
Majamannak volt hasonló problémája ha jól emléxem !
| |||
|
2010. ápr. 01. 21:37 | Válasz | #3313 | |||
![]() | |||
Ilyen hibája már egyszer volt valakinek, akkor ott a félnyerget tartó csavar volt tényleg kimenve!
| |||
| |||
2010. ápr. 01. 20:36 | Válasz | #3312 | |||
![]() | |||
Én itt csak okoskodtam, illetve az általánosságokról írtam, mert az enyémnek a hátulja dobfékes!
| |||
| |||
© Zsolt | 2010. ápr. 01. 19:35 | Válasz | #3311 | ||
![]() | |||
Nem az lesz a baj. A Dx-nél a hátsó féknyereg vezető csapok és a hozzá tartozó persely szét van kopva. Nézd meg a régi betéteket! Nem ferdén kopottak?
| |||
|
2010. ápr. 01. 19:33 | Válasz | #3310 | |||
![]() | |||
Szia Tomi 25! Gyurmához és MésziZshez csatlakozva: Ha puha és többszöri pumpálásra kemény lesz a fékkar, akkor bizony levegős. De, mint Gyuri is írta a kettő nincs összefüggésben, ezért ha levegős ha nem, vissza kellene mennie a betéteknek. Próbáld már meg azt hogy leveszed a féknyerget és kipumpáljátok a gugattyúkat amennyire csak lehet. Ki ne ugorjon, mert komoly nehézségekbe ütközik visszarakni. Ráadásul akkor már illenék beletenni egy új karmantyút is... Szóval a két dugattyút felváltva nyomjátok ki, az egyiket kiékelitek a drótkefe nyelével, meg ami kell, a másik meg jön kifelé. Ha a dugattyú válla alatt piszokcsík van, akkor bizony az akadályozza a visszatérését, mint Gyurma írta. Fékolajos ronggyal tisztára kell szutykolni, (vagy egyébb módszerekkel mint MésziZs írta) majd visszanyomni. Addig kell ismételni a műveletet, míg mind a két munkahenger (külön-külön!!!) kézzel simán visszanyomható. Ha ez megvan, a fékolajtartály teteje le, és olajjal tele. Pumpa keményre és míg az egyikőtök tartja a fékkart, a másikótok a légtelenítőcsavart nyitja. Fontos, hogy a rendszer folyamatosan nyomás alatt legyen. Szerintem. Bár ha levegő van, ki kell jönnie aműgy is. Mindenképpen ki kell jönne a levegőbuboréknak előbb utóbb. Ha bizosra akartok menni, beleeresztetek apránkét 1-2 dl DOT-4 es fékolajat. Az már átjárja a rendszert. Ezután fékbetétek vissza, pumpálás keményre, fékolajtartály feltölt optimális szintre és próba. Sok sikert! | |||
| |||
2010. ápr. 01. 19:23 | Válasz | #3309 | |||
![]() | |||
Javasolnám, hogy a légtelenítő csavarra akassz valami csövet és nyissad ki, aztán a tartályba meg csak öntsed a fékolajat. Igy valamilyen szinten elkezdődik a légtelenítés és a régi fékolaj cseréje is.Eressz ki a csövön akár 1 dl fékolajat is és utána kezdjed meg a légtelenítést. Melegedést akár az is okozhatja, hogy túlságosan teli van a fékolajtartály és nincs tágulási tere az olajnak. De mindenképp tisztítsad meg a fékbetét és a féknyereg érintkező felületei, hogy a fékbetétek könnyedén tudjanak mozogni. Aztán a féknyeregbe mondjuk tegyed vissza az egyik fékbetétet és óvatosan nyomjad, hogy minél kijjebb jöjjön a munkahenger, de azért ne essen ki a házából. Aztán ha ezzel meg vagy akkor jöhet a munkahenger tisztítása, lehetőleg minél finomabb 600-1000es polirpapír, Aztán tisztítsad le mondjuk féktisztítóval de talán a WD40 is jó. Asztalos szorítóval vagy hasonló szerszámmal nyomasd vissza a dugattyút és újra pumpáld addig, míg újra ki nem jön, aztán megint egy kis spray és visszanyomás, ha ezt legalább 3 szor megcsinálod, akkor szerintem jónak kell lennie. Legalább is ez a technika nálam már bejött. Az olajat meg csak engedjed bátran egy másik edénybe és arra ügyelj, hogy full teli ne legyen a tartály. | |||
| |||
© Gyurma | 2010. ápr. 01. 18:48 | Válasz | #3308 |
![]() | |
nem levegős vagy lehet levegős de a levegő és a melegedés nincs össze függésbe valahol valami szorúl lent a munkahengernél! dugó nem megy vissza, vagy a csúszó rész új tárcsa és betét a dugó palástot kell megpucolni kipumpálod megtakaritod szerintem az a hiba régi betétnél jobban kint volt most vissza ment szinte alapra.
| |
© tomi25 | 2010. ápr. 01. 18:41 | Válasz | #3307 |
![]() | |
Üdvözlet minden motorosnak! Segítségeteket kérem. 1998-as majesty 250 dx-es gépem van és a hátsó féket nem tudjuk megcsinálni. Többszöri légtelenítés útán is puha és ha menet közben nem használom akkor is erősen melegszik. A tárcsa új a betétek újak a fékcső új a lenti munkahenger újszerű nem fojatja az olajat a fenti főfékhengerből tőbb is ki lett próbálva és még is puha a hátsófékem és nagyon melegszik .Valószínű hogy levegős. Ha találkozott valaki ilyen problémával legyen szíves írja meg a megoldást.Üdvőzlettel Tomi.
|
2010. márc. 27. 21:32 | Válasz | #3306 | |||
![]() | |||
Olivér! ZSolt Tőled kérdezte a 250-es topicban az olajfogyasztás mértékét!
| |||
| |||
© hurican68 | 2010. márc. 27. 21:03 | Válasz | #3305 |
![]() | |
OK Tamás.Mégegyszer köszönöm a segitségedet.Valahogy csak megoldódik ez a problémám is.Szeretnék Gelsére énis menni de szerintem ebből részemről nem lesz semmi.Ezeket a dolgokat kell előszöris orvosolnom.
|
2010. márc. 27. 20:38 | Válasz | #3304 | |||
![]() | |||
Ja bocs, Budapesti vagy! Nem gond, ott lesz aki segít!
| |||
|
2010. márc. 27. 20:36 | Válasz | #3303 | |||
![]() | |||
Kell hozzá némi műszaki érzék ez biztos, meg szerszámok. Ha nem állnak a dolgok a rendelkezésedre, keresni kell a lakóhelyedhez közeli szerelőt. Nincs clubtag a környéketeken? Merre laksz?
| |||
| |||
© hurican68 | 2010. márc. 27. 20:27 | Válasz | #3302 |
![]() | |
Nagyonszépen köszönöm.Csak egy a probléma nem nagyon értek hozzá.szégyen ide vagy oda. ![]() |
2010. márc. 27. 20:17 | Válasz | #3301 | |||
![]() | |||
Ebben az esetben 2 komoly lehetőség van: olajlehúzógyűrű le van ragadva, szelepszárszimeringes a gép. Mind a két esetben le kellene vanned a hengerfejet hogy megtaláld a problémát. Admin ZSolt most csinálta a gyűrűzést, leírja Neked a megoldást. | |||
| |||
© hurican68 | 2010. márc. 27. 20:12 | Válasz | #3300 |
![]() | |
Ja és azt még elfelejtettem,hogy az olajfogyasztásom is sok. |
© hurican68 | 2010. márc. 27. 20:04 | Válasz | #3299 |
![]() | |
Melegen megszűnik a füst,és kékes füst jön ki belőle.amúgy jól megy és jól indul hidegen ,melegenis.
|
2010. márc. 27. 19:56 | Válasz | #3298 | |||
![]() | |||
hurican68 Írta ma 19:44 Sziasztok!Kitudna abban nekem segiteni,hogyha hidegen füstöl a majám,de legalább úgy mint egy füstgép,az mitől van.Lehetséges az olajtól vagy esetleg gyűrüzni kellene? Tamás: Mekkora az olajfogyasztás? Melegen megszünik a füst? Tisztán kék, vagy feketés a füst? | |||
|
© Zsolt | 2010. márc. 26. 18:52 | Válasz | #3297 | ||
![]() | |||
A vaterán jó állapotú 250-es idomok és alkatrészek jelentek meg.
| |||
|
2010. márc. 25. 16:45 | Válasz | #3296 | |||
![]() | |||
Válasz ment, de tényleg elég csak egy helyre írni! Egyébként meg én is köszöntelek a körünkben! | |||
| |||
© jasa | 2010. márc. 25. 16:43 | Válasz | #3295 | ||
![]() | |||
Ne haragudj ifjú kolléga, de egy kicsit figyeljél mielőtt elsőként beírsz: kapásból 4 helyre beírtad kérésedet, pedig 1 is elég a megfelelő helyen. (Biztosan fognak neked segíteni az illetékesek) Azt azért nem gondolom hogy, biztosan 130 lenne a végsebesség, talán csak ha nagyon új még minden,( nem 60-70 %-os) és 60 kg-os a pilóta, meg van egy kis hátszél és lejtő ![]() Egyébként meg üdvözlet a fórumon ![]() | |||
|
© satyapapa | 2010. márc. 22. 19:17 | Válasz | #3293 | ||
![]() | |||
A gépjármüvek motorjaiban idöelötti kopásokat elöidézö folyamatok 1-Gyakori hidegüzemü, rövid használat 2-Nem üzemmeleg motor nagy ,intenziv terhelése. 3-A motorolaj gyenge minösége,rosz viszkozitás.!!!! 4-Elhasználodot olajjal történö üzemelés. 5-Tisztitó,szürö rendszer nem megfelelö. 6-Nem megfelelö üzemanyag használata pl kis oktánszám. 7-Benzin -levegö huzamosan rosz keverési aránya miatt tökéletlen égés. 8-Gyakori intenziv motorfékes üzem. 9-Állohelyzet szerü üzemelés (csucsforgalom) az olaj tulmelegszik és a motor höjét nem vezeti el. 10-Rosz üzemelés miatt az égéstér kokszolódása. 11-A hütési rendszer nem megfelelö. 12-A ideális fordulatszám feletti,huzamos üzemelés. 13-Viz kerül az égéstérbe,(szuróégés) 14-Gyertya,gyujtás szelep nem elöirásnak megfelelö,vagy elhasználodot.Eröltetett motor üzem. Hát igy elsö olvasatban ennyi.talán még más is lehet. Egy tökéletesen üzemeltetett ,átlagos minöségü motortipus (autonál) 350-500 ezer km-is megtesz nagyjavitás nélkül. Motorkerékpár (nemsport) 1--hengeres 70-100ezer km. Elltérö adatok természetesen lehetnek. | |||
|
2010. márc. 16. 21:44 | Válasz | #3292 | |||
![]() | |||
Ejtőtartály. Vagy hokedli, arról beérnek a csövek. Kettő kell, a vákumos, meg a benya. De elég az ejtőtartály. Én motoroztam is ilyennel. | |||
| |||
2010. márc. 16. 16:52 | Válasz | #3291 | |||
![]() | |||
Tamás azt írta, hogy a tankot is ki kell venni. Ezért kérdeztem, hogy akkor most hogy is van? Most kint van az én tankom is. Mivel minden darabokban van. | |||
| |||
© Zsolt | 2010. márc. 16. 16:45 | Válasz | #3290 | ||
![]() | |||
Az üzemanyag rendszert nem kell légteleníteni, csak a hűtőét. A hűtőrendszer be van kötve a karbiba, azt a csavart kell majd kicsavarni, aminek a levezető csöve a kipufogóhoz jön le.
| |||
|
2010. márc. 16. 16:41 | Válasz | #3289 | |||
![]() | |||
Tamás! Megakasztottál! Azt írod, hogy a tank ki a légtelenítéshez, na ha kint a tank, akkor hogyan jár a motor? Külön tartályból meg az anyag? Véletlenül nincs elfekvőben egy fotód arról a bizonyos légtelenítő csavarról, vagy valakinek, aki ezt olvassa? KÖszi | |||
| |||
2010. márc. 14. 21:22 | Válasz | #3288 | |||
![]() | |||
Kösz Satyapapa! (Tegnap áramszünet miatt nem tudtam tovább értekezni) Holnap, holnapután fölhívhatnálak, hogy telefonon megbeszéljük? | |||
| |||
2010. márc. 14. 07:50 | Válasz | #3287 | |||
![]() | |||
Az én Majámról sem tudtam leszedni! Belehajtogattam az imbuszkulcsot! Mivel én cseréltem,és ezért mindegy volt mi lesz vele,egy hatalmas svéd fogóval tekertem ki a helyéről. Megjegyzem...imbusszal esélyem sem lett volna kiszedni! Nagyon be volt rohadva! Egy hatalmas rottyanással indult meg, és nem kevés erő hatására! Esetleg ha gondoskodsz megfelelő védelemről(alu lemezke,erősebb vászon, stb...) akkor ezt a módszert ajánlanám! ![]() | |||
| |||
2010. márc. 14. 07:43 | Válasz | #3286 | |||
![]() | |||
Satyapapával értek egyet! Ha mindenáron fém-hálós csövet akarsz. Én mint írtam a nagyvastól rendeltem és én otthon összeraktam, aztán GÓ! Ennyi pénzt ne adj érte. Ennyiért már felbérelheted a kis kínaiakat is és azok majd futnak utánad és, ha kellakkor majd Ők visszatartanak. Na ez volt a vicc, de ennyiért azért ne vegyél. Sőt nagyvasnál, de Satyapapa ajánlatánál is Te választhatod ki, hogy milyen színű legyen a cső! A döntés és a pénztárca a Te kezedben van! Jó munkát! | |||
| |||
2010. márc. 14. 07:11 | Válasz | #3285 | |||
![]() | |||
Mi ez aranyból van?
| |||
| |||
2010. márc. 13. 22:13 | Válasz | #3284 | |||
![]() | |||
Csinos ár, és mindez a gumi. Lassan én is kezdek hajlani a fémes felszerelésre, látjátok mindenki meggyőzhető, csak mások a szempontok. De ha valami jobb és még olcsóbb is, miért ne?!
| |||
| |||
2010. márc. 13. 22:04 | Válasz | #3283 | |||
![]() | |||
Megmondom én neked Tamás. 1996-99 közötti tipusra első gumi fékcső 92,30 Euro. A furatos csavar amit könnyű eltörni: 5,49 Euro. Alátétek csavar alá,fölé 2,11 Euro. | |||
| |||
© satyapapa | 2010. márc. 13. 21:54 | Válasz | #3282 | ||
![]() | |||
Sanci amit az elöbb irtam az még nem teflon külsös ,de olyan is lehet.ÉN az egyszerübbet (olcsobbat) választottam ,mert nem hiszem hogy 5-6 évnél hosszab ideig meglenne ez a gépem.
| |||
|
© satyapapa | 2010. márc. 13. 21:42 | Válasz | #3281 | ||
![]() | |||
SAnci Halászteleknél a Yamaha motorkerépár szerelö!! összerak fémhálos fékcsövet,1méter 3500 ft + a két végcsatlakozó 2,5 ezer/db,nekem 2 hét mulva csinálják,ha akarod neked is csináltatok.
| |||
|
2010. márc. 13. 21:40 | Válasz | #3280 | |||
![]() | |||
Nekem is cserélnem kell majd, a problémát körbejártuk, lássuk mit tudsz felmutatni anyagi téren. Azt hiszem lesz érdeklődés a dologgal kapcsolatban. Maga acsere szerintem megoldható házilag, majd végignyálazzuk a dolgot! A Yamaha gyári cső árára én is kíváncsi lennék! | |||
| |||
2010. márc. 13. 21:38 | Válasz | #3279 | |||
![]() | |||
Satyapapa én neked drukkolok!! | |||
| |||
© Karcsi | 2010. márc. 13. 21:37 | Válasz | #3278 | ||
![]() | |||
ha jól emlékszem akkor M14-vagy M16-os menet van a súlyon..és nekem is bevolt rohadva, nekem csővel sikerült kiszednem, amit a imbuszkulcsra tettem...
| |||
|
2010. márc. 13. 21:36 | Válasz | #3277 | |||
![]() | |||
Sziasztok! Kösz a reakciókat! (mindenkinek) Azért szeretnék fékcsövet cserélni mert 4 évenként "előírás" és 10 éves a gép. Miért fém fékcső? Mert gumisat eddig sehol nem találtam, és jobbak a tulajdonságai. Igen tudom: a Maja nem sport gép, de a jobb fék adagolhatóság, minden motoron előny (túrórudi ide vagy oda)! (Előzőleg -sokadig motorként- Honda Innovát hajtottam és a gumifékcsővel blokkolóra, csikorgóra tudtam fékezni az első kereket -de ez nem erről szól- örülök, hogy itt ezt nem kell magyarázni!!) A gyári szett 152.000 Ft +munkadíj. (de ezt már korábban leírtam. Most ott tartok, hogy van egy ajánlatom anyaggal, szereléssel, fékfolyadékkal, műbizonylattal 40.000 Ft. Arra lettem volna kívácsi, hogy ki, hogy oldotta meg akár gumisan akár fém fékcsővel. Egyébként valószínűleg az otthoni fékcső szerelésről lemondok (annyira nem értek hozzá). | |||
|
© satyapapa | 2010. márc. 13. 21:27 | Válasz | #3276 | ||
![]() | |||
Csavarlazitó.megvolt.Hölégfuvóval meg is melegitettem a súlyt,nem nagyon mert ott a gumi,de az imbusz meg se mozditotta a többit már leirtam.
| |||
|
2010. márc. 13. 21:26 | Válasz | #3275 | |||
![]() | |||
Fúrni utánna is lehet. A légkulcs, vagy az elektromos légkulcs (ha az imbuszkulcs meg tud kapaszkodni) jó megoldás lehet. Talán...
| |||
| |||
2010. márc. 13. 21:24 | Válasz | #3274 | |||
![]() | |||
Hát a kisszékért kár volt... Jobbulást... Azt tudnám javasolni hogy a légkulcshoz csinálj egy közbetétet, ez Neked menni fog és azzal adj neki. Le fog jönni. De ne rugdoss, mert nem marad köröm a lábujjadon! Jobbulást! | |||
| |||
© Zsolt | 2010. márc. 13. 21:24 | Válasz | #3273 | ||
![]() | |||
Én lefúrnám.
| |||
|
© Karcsi | 2010. márc. 13. 21:22 | Válasz | #3272 | ||
![]() | |||
Csavar lazító, vagy egy kis petróleum is megteszi, finoman bespriccelve....
| |||
| |||
© satyapapa | 2010. márc. 13. 21:20 | Válasz | #3271 | ||
![]() | |||
Adtam neki mint állat .Az imbusz kulcsbol violin kulcsot hajlitottam,aztán mérgembe jót rugtam a kisszékbe,majd amikor bekötöztem a nagylábujjam ittam páleszt és most itt levelezek,de a végsuly ott röhög ahol volt.
| |||
|
© Karcsi | 2010. márc. 13. 21:20 | Válasz | #3270 | ||
![]() | |||
Satyapapa! 2001-es maján menetes a súly, imbuszkulcs nyitja.. | |||
| |||
2010. márc. 13. 21:16 | Válasz | #3269 | |||
![]() | |||
A csavar nem adja magát? Be van rohadva? Megkalapáltad az imbuszkulcson keresztül határozottan úgy hogy a másik oldal neki van támasztva a falnak?
| |||
| |||
© satyapapa | 2010. márc. 13. 21:15 | Válasz | #3268 | ||
![]() | |||
A 250majám korm,végén a markolatnál a sulyt nembirom leszedni az istennek se,Fürészeljem le a rohadtat??
| |||
|
© Karcsi | 2010. márc. 13. 20:47 | Válasz | #3265 | ||
![]() | |||
igen....
| |||
| |||
© Karcsi | 2010. márc. 13. 20:46 | Válasz | #3264 | ||
![]() | |||
reggel utazott a nejem Győrbe, és a pesti buszt Te vezetted, csak egy kicsit össze mentél..kb 50 cm...totális hasonmás volt, gondolhatod meglepődtem..majd nem megkérdeztem a komát, hogy nem ismer-e.
| |||
| |||
© kovacsgaby | 2010. márc. 13. 20:45 | Válasz | #3263 |
![]() | |
Ezt most nem értem Karcsi. Mit ütöttél félre? Azon a számon hivhatlak? Akár most is?
|
© SPOJLERES | 2010. márc. 13. 20:44 | Válasz | #3262 |
![]() | |
A HENGERÉ igen 56/59mm de a hengerfej ugyanaz tuti. lefotozzam? az enyémen150 es a hengerfejen pedig a 125 motorkod van 100% | |
2010. márc. 13. 20:43 | Válasz | #3261 | |||
![]() | |||
?
| |||
| |||
© Zsolt | 2010. márc. 13. 20:42 | Válasz | #3260 | ||
![]() | |||
Buszt vezetni? Beálltál a volánhoz? Melyik vonalon jársz?
| |||
|
© Karcsi | 2010. márc. 13. 20:41 | Válasz | #3259 | ||
![]() | |||
Én is így gondoltam...a telefon számom a névjegynél... csak félre ütöttem... különben ma lebuktál....buszt vezetni, betegen nem szép dolog.... | |||
| |||
2010. márc. 13. 20:38 | Válasz | #3258 | |||
![]() | |||
Nem nekem, Kovács Gabynak te!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ![]() | |||
| |||
© Karcsi | 2010. márc. 13. 20:37 | Válasz | #3257 | ||
![]() | |||
Tomi! csak kedden tudok privit! telcsi? | |||
| |||
© Zsolt | 2010. márc. 13. 20:30 | Válasz | #3256 | ||
![]() | |||
Nem nagyobb a henger átmérője?
| |||
|
© kovacsgaby | 2010. márc. 13. 20:29 | Válasz | #3255 |
![]() | |
Karcsi, mennyi lenne az ára? kovacsgaby@patajnet.hu az e-mail címem.
|
© SPOJLERES | 2010. márc. 13. 20:29 | Válasz | #3254 |
![]() | |
CSAK ugy mondom hogy a 150 esnek is ugyanaz a hengerfeje
| |
© SPOJLERES | 2010. márc. 13. 20:27 | Válasz | #3253 |
![]() | |
MIT szeretnél festeni?
| |
2010. márc. 13. 20:25 | Válasz | #3252 | |||
![]() | |||
Gyorsan egy privát mailt!
| |||
| |||
© Karcsi | 2010. márc. 13. 20:21 | Válasz | #3251 | ||
![]() | |||
kovácsgaby! nekem van egy 125-ös hengerfejem, komplett, szelepekkel, vezérmű tengellyel, csak a szelepfedelek nincsenek rajta...gondolod megdumcsizhatjuk.. | |||
| |||
© satyapapa | 2010. márc. 13. 20:20 | Válasz | #3250 | ||
![]() | |||
henberfej szelepek,vecsésen mühely 0629350697.Nagyon rendesek
| |||
|
© Zsolt | 2010. márc. 13. 20:16 | Válasz | #3249 | ||
![]() | |||
A vaterán van egy bontott hengerfej 4 rúgóért. Azt hiszem 125-ös. Külön nem kapsz szelepeket, csak bontott hengerfejjel együtt.
| |||
|
© satyapapa | 2010. márc. 13. 20:12 | Válasz | #3248 | ||
![]() | |||
Probáld a Mravik Misit.Az alkatrészbázisban megvan a tel.száma
| |||
|
© kovacsgaby | 2010. márc. 13. 20:08 | Válasz | #3247 |
![]() | |
Sziasztok! Nekem egy Maxter-om van. Tud vki segiteni abban, hogy hol kapok bele szelepeket? Majesty 125 motor van a Maxterben is. Gyűrűzés volt és a szívó szelep is el van hajolva. Légyszi segítsetek.
|
© Zsolt | 2010. márc. 13. 20:03 | Válasz | #3246 | ||
![]() | |||
Festő nincs még a csapatban?
| |||
|
2010. márc. 13. 19:59 | Válasz | #3245 | |||
![]() | |||
Nekem a fényező 60-as(!) papírral csiszolta fel elsőre, arra gittelt rá. Azokba a szántásokba ne félj belekapaszkodott a gitt. Lehet rá mindent fújni. Szerintem az Eiffel torony is megmaradna rajta...
| |||
| |||
2010. márc. 13. 19:44 | Válasz | #3244 | |||
![]() | |||
Sajnos az én dobozom, már alapból nem szép, azt az egyet rontottam el a motor fényezésénél. Lekentem, aztán kapta a műagyag alapozó szórógittes mindenfélét. Először úgy is tűnt, hogy szép és jó, aztán a fényezés után vettem észre, hogy a szóró nem tüntetett el minden mélyedést. Azért egyenletes, mert a lakk csodákra képes, de nekem nem igazán tetszik. Majd lefújom újra. Itt a kép is róla, itt még nem volt összerakva. Bekarikáztam, kráteros, de a fénye az tükör. | |||
| |||
2010. márc. 13. 19:31 | Válasz | #3243 | |||
![]() | |||
Azért a doboz elég merev ahhoz hogy lepattogjon a festék. Az enyémről két év használat után csak az alján vannak sérülések, ott töredezett meg ahol a fogatási pontok vannak. De nem látszik csak ha alánéznek. Azt meg nem illik... ![]() | |||
| |||
2010. márc. 13. 19:23 | Válasz | #3242 | |||
![]() | |||
Köszönöm a mesterezést, de inkább Mekk mester a megnevezés. Amit írtam azt én is csak a festék forgalmazótól tudom és valóban egy víz szerű anyag, ami a felületet meglágyítja, hogy az alapozó tutira tapadjon. Aztán majd, ha a dobozomról meg lepattog, akkor majd leírom, hogy nem is olyan jó. De végül is 200ft volt az 1dl, ennyit meg ért, már csak a saját megnyugtatásom végett is.
| |||
| |||
2010. márc. 13. 19:10 | Válasz | #3241 | |
![]() | |
Drága Mester urak! Köszönöm szépen a segítséget. Majd ha meg oldódott a dolog, akkor le írom hogy végül is milyen anyaggal. Satyapapa a tiedet meg nézem majd. Már mint az alapozódat. ![]() |
2010. márc. 13. 18:48 | Válasz | #3240 | |||
![]() | |||
Tomi meg ne lássam, hogy a vasat piszkálod törött bordákkal, mert velem gyűlik meg a bajod!! ![]() ![]() ![]() | |||
| |||
2010. márc. 13. 14:55 | Válasz | #3239 | |||
![]() | |||
Odamenni még csak-csak, de kitolni a helyéről, (mert a jobb oldala áll a fal mellett) sztenderre tenni és leguggolni mellé, már számomra jelen pillanatban lehetetlen. De jót röhögtem, igaz óvatosan... ![]() | |||
| |||
|
|
|