![]() |
|
|
|
© Tamas_81 | 2014. ápr. 03. 11:05 | Válasz | #6130 |
![]() | |
Tamás! Alámásztam ma a mocinak,de nem igazán találom hűtőfolyadék hőmérsékletét mérő szonda jeladóját, hogy megpucoljam a csatlakozót rajta. Esetleg nem tudnád megmondani, hogy az angol users manualban milyen néven szerepel? A robbantott ábrákkal egyszerűbb lenne megtalálnom. Köszönöm! | |
© Tamas_81 | 2014. ápr. 03. 11:32 | Válasz | #6131 |
![]() | |
Stornó, közben megtaláltam. Megtisztítom és állítok rajta picit mert eléggé lötyög. Ha álló helyzetben alapjáraton megy a motor akkor is el kéne érnie a vízszintes állást a műszerfalon? Illetve be kéne kapcsolnia a ventilátornak mint az autóknál? Mert akkor beindítom tisztítás után és hadd pöfögjön fél órát |
© Pazo | 2014. ápr. 03. 15:24 | Válasz | #6132 | ||
![]() | |||
Be kéne, hogy kapcsoljon a ventilátor, csak jó sokáig kell járatni. Közben figyeld a műszert.
| |||
| |||
2014. ápr. 03. 16:37 | Válasz | #6133 | |||
![]() | |||
Nekem akkor ment fel vízszintesre, ha kezdett túlmelegedni. Ez vagy araszolás volt városban 40fokba, vagy hegymenet konvojban Kékestetőre. Sztenderen idővel bekapcsol a ventillátor, de ahogy Zoli is irta, kicsit lassan. Ekkorra az én műszerem már 3/4-ig felment. Én tettem rá egy kapcsolót amivel ha akartam bármikor bekapcsolhattam a ventillátort, ezzel megelőztem sok gondot. Ritkán kellett, de akkor jó volt... | |||
| |||
© Kiss Róbert | 2014. ápr. 03. 22:17 | Válasz | #6134 |
![]() | |
Az enyém is ilyen,nehezen melexik fel viszintes helyzetig!
|
© Zsé | 2014. ápr. 04. 16:03 | Válasz | #6135 |
![]() | |
Jelentem elkészült az első teló felújítás, szimmeringezés, olajozás, és kiderült hogy a szilentszerű kutyafütty, nincs kikopva, csak szimplán fel volt lazulva, és már nem is csámpázik a moci! 2 hét és műszakizik...remélem.
| |
© Tamas_81 | 2014. ápr. 06. 11:12 | Válasz | #6136 |
![]() | |
Sziasztok Elvittem a Shox-ba a gyári dobozom, mert úgy kaptam,hogy hiányzott belőle a zár és a weboldaluk szerint ők árulnak hozzá. A helyszínen kiderült, hogy az előző tulaj "megfúrta" valahogy a zárat,magyarul nem lehet megmenteni,mert szétment valami kis műanyag rész ahová felfeküdne a zár. A kérdésem az lenne, hogy milyen típusú dobozt kell keresnem ha szeretnék venni egyet? A régi felfogatására tenném fel, készítek róla egy képet és megpróbálom feltenni ide. ![]() |
© Tamas_81 | 2014. ápr. 06. 11:13 | Válasz | #6137 |
![]() | |
[img]http://kepfeltoltes.hu/view/140406/platni_www.kepfeltoltes.hu_.jpg] ![]() |
© Tamas_81 | 2014. ápr. 06. 11:16 | Válasz | #6138 |
![]() | |
Nem akar sikerülni, akkor simán itt a link. http://kepfeltoltes.hu/view/140406/platni_www.kepfeltoltes.hu_.jpg Bocsánat a spam-ért. |
2014. ápr. 06. 14:02 | Válasz | #6139 | |
![]() | |
Szia Tamás_81 A kép alapján a platnid Monolock rendszerű tehát ha dobozt keresel akkor az ilyen felfogatáshoz megfelelő dobozt kell vásárolnod sajnos az ehhez a rendszerhez megfelelő doboz terhelhetőség szempontjából max 3kg! mivel a doboz úgynevezett szímplafalu kialakitású Ha nagyobb terhelhetőséget szeretnél nagyobb űrtartalommal max 10 kg-os terhelhetőséggel akkor platnit kell cserélned Monokey rendszerüre és ahoz illeszkedő Monokey dobozt kell vásárolnod.Remélem érthető volt és segitett neked eldőnteni milyen platnira és dobozra van szűkséged! |
© Tamas_81 | 2014. ápr. 06. 16:36 | Válasz | #6140 |
![]() | |
Nagyon köszönöm!
| |
© Tamas_81 | 2014. ápr. 08. 10:43 | Válasz | #6141 |
![]() | |
Sziasztok Érdekes jószág ez a Maja, pár napja megjavítottam a vízhőfok mérőt. Ma mentem vele egy picit, gondolt egyet és nem mutatta a sebességet, ez a kisebb baj, mert gondolom elöl leugrott a kábel. A nagyobb baj, hog ezután elkezdett az olajlámpa villogni. Nem értem miért két napja néztem és fullon volt, azóta nem mentem vele. Most megvárom, hogy lehüljön és megnézem újra. Remélem csak a km mutató miatt csinálja, mert csütörtökön vizsga... |
2014. ápr. 08. 11:23 | Válasz | #6142 | |||
![]() | |||
Igen a kilóméter óra miatt csinálja , mert az méri a 3000 km es csere periódust és mivel nem megy az órád,ezt hibaként érzékeli mert nem tudja méni az intervallumot. Valószínű spirál gond lesz. Az olaj lámpa egyébként csak ezt a csere periódust jelzi ,ha nincs olajnyomásod azt nem fogja mutatni, nincs benne nyomásmérő! | |||
|
2014. ápr. 08. 11:27 | Válasz | #6143 | |||
![]() | |||
Amiatt csinálja. Mivel nem tudja mérni a 3000 km-es olajcsre intervallumot. Leírtuk többször, NINCS RAJTA OLAJNYOMÁSMÉRŐ! Tehát hiába nézed a lámpát, ha egy csepp olaj nincs benne, akkor sem jelzi semmi! A műszerfalon lévő lámpa két dolgot jelez. Alapesetben méri a 3000 kmt, most pedig jelzi hogy nincs meghajtás. Szerintem az órából tekeredett ki. Ott keresgèlj. A GYÁRTÓ ELŐÍRJA, HOGY MINDEN INDÍTÁS ELŐTT ELLENŐRIZNI KELL AZ OLAJSZINTET! | |||
| |||
2014. ápr. 08. 11:28 | Válasz | #6144 | |||
![]() | |||
Na, jól egymásra irtunk! ![]() | |||
| |||
2014. ápr. 08. 11:38 | Válasz | #6145 | |||
![]() | |||
![]() ![]() ![]() ![]() | |||
|
© Tamas_81 | 2014. ápr. 08. 11:45 | Válasz | #6146 |
![]() | |
Köszönöm mindkettőtök válaszát, nem tudtam hogy nincs benne olajnyomás érzékelés. Így már megnyugodtam, hazamegyek és szétkapom majd az elejét. Viszont van két dolog ami kicsit aggaszt. 1. Ma mentem először vele mióta a hőfokjelző jó. Kb 13 km után ami főleg városi forgalmat takar már a víszintes fölé indult a mutató és van egy sejtésem, hogy ha nem érkezek meg akkor ment volna feljebb is. Termosztát, ventillátor, hűtővíz trióra gondolok első körben. Nem tudom hogy bekapcsol-e pl a ventillátor. 2. Múltkor kormánycsere közben vettem észre, hogy a gázkar alsó bovdenje el van szakadva. Szerencsére csak a fejből jött ki maga a bovden, így összeszerelésnél tudtam javítani. Azóta viszont úgy érzem magasabb az alapjáratom, illetve nehezebben is esik vissza, valamint kozepsztenderen pörög a kerék ami szintén új jelenség. |
© Kiss Róbert | 2014. ápr. 08. 21:20 | Válasz | #6147 |
![]() | |
Lehet hogy levegös a rendszer még,azért ment feljebb a vizhőfok !!! Az alapjárat és a kerék pörgés összefüghet,ez pedig a gázbovdennel lehet összefüggésben,feszessebb lett a bovden és ez LEHET a hibák oka!!!
|
2014. ápr. 08. 21:23 | Válasz | #6148 | |||
![]() | |||
Üdv! Van ötletetek honnan szerezzek oldaldeknit, '97-es 250-es Majestyre. | |||
|
2014. ápr. 08. 23:01 | Válasz | #6149 | |||
![]() | |||
Mellik oldalra Radnai úr, és mit...? Kasztni, vagy más valami...? Esetleg motorblokkra...? | |||
| |||
© Tamas_81 | 2014. ápr. 09. 07:53 | Válasz | #6150 |
![]() | |
Robi! Köszi a tippet, ma ha lesz időm megnézem. Hűtőrendszert légteleníteni hogyan kell? Járatom a motort és öntöm utána a fagyállót? | |
2014. ápr. 09. 08:31 | Válasz | #6151 | |||
![]() | |||
Hát kérem erről lenne szó. Már írtam műanyagosnak de még semmi. Meg találtam egyet a Német ebay-en 11.000.- (+posta) kicsit sokallom. ('97-es, 250-es Majesty) ![]() | |||
|
2014. ápr. 09. 08:32 | Válasz | #6152 | |||
![]() | |||
Nem! A karbi tetején van egy légtelenítő csavar. A 250-es sajnos nem légtelenít magának, Neked kell. | |||
| |||
© Kiss Róbert | 2014. ápr. 09. 08:32 | Válasz | #6153 |
![]() | |
A karbi oldalán aszem jobb oldalon van 1 légtelenítő csavar! Én konkrétan nem csináltam soha mert nekem mindig kilégtelenedett! A karbiból fog folyni a viz-levegő keverék,vmi olyan csavart keress ami mellett van egy kis kifolyó csonk!!!
| |
2014. ápr. 09. 08:32 | Válasz | #6154 | |||
![]() | |||
|
2014. ápr. 09. 08:35 | Válasz | #6155 | |||
![]() | |||
Nem jön a kép, v.én nem látom...? A, leírtak alapján karosszéria elemre van szükséged. Mr.Majestynek és Kiss Róbert kolegáknak van bontott 250-es motorjuk, Náluk és a szarvasi bontós Miskánál érdeklődj! | |||
| |||
2014. ápr. 09. 08:37 | Válasz | #6156 | |||
![]() | |||
Ez a varioház takaróeleme. Sajnos nekem is csak olyan van, ami egy csúszás következtében kilikadt...
| |||
| |||
2014. ápr. 09. 08:40 | Válasz | #6157 | |||
![]() | |||
Ez a variátorház hátsó műanyag műanyag burkolata. A leírt embereknél biztos talász egyet. | |||
|
2014. ápr. 09. 08:41 | Válasz | #6158 | |||
![]() | |||
mmár megint egymásra írtunk :):) ![]() ![]() ![]() ![]() | |||
|
2014. ápr. 09. 08:50 | Válasz | #6159 | |||
![]() | |||
Amíg csak írunk egymásra,... ![]() | |||
| |||
© Tamas_81 | 2014. ápr. 09. 09:14 | Válasz | #6160 |
![]() | |
Tamás, leírnád hogyan kell a légtelenítést elvégezni? Köszönöm | |
© Mr. Majesty | 2014. ápr. 09. 10:43 | Válasz | #6161 | ||
![]() | |||
Tamás_81. Szívesen segítek szóban, ha érdekel. Én nemrég (2 hete) csináltam ilyet, amit szeretnél. 06/30-5978627
| |||
| |||
2014. ápr. 09. 11:28 | Válasz | #6162 | |||
![]() | |||
Tibi elmondja, légy alapos!
| |||
| |||
© Tamas_81 | 2014. ápr. 09. 16:45 | Válasz | #6163 |
![]() | |
Az egyik hiba felderítve, elszakadt a bovden ami a km óra és a kerék között van. Holnap megyek szigethalomra 2500-ért van bontott. A hűtés javítás így holnapra marad. |
© Mr. Majesty | 2014. ápr. 09. 21:37 | Válasz | #6164 | ||
![]() | |||
Nekem van bontott, ha érdekel...
| |||
| |||
© Mr. Majesty | 2014. ápr. 09. 22:19 | Válasz | #6165 | ||
![]() | |||
Szívesen segítek minden 250es Majestysnek amiben tudok, ha igényli, 2. kerületi garázsban...
| |||
|
2014. ápr. 10. 00:05 | Válasz | #6166 | |||
![]() | |||
Köszi mindenkinek! Úgy nézki sikerült megoldani.
| |||
|
© Tamas_81 | 2014. ápr. 10. 15:49 | Válasz | #6167 |
![]() | |
Sziasztok Tibor tanácsára ma szétkaptam az egész robogót és átnéztem a teljes hűtés rendszert. Ami biztos, hogy a ventilátorom nem kapcsol be, akkor sem ha már majdnem a piros mezőbe ér be a mutató. Lehet a termosztátom is rossz,mert egy darabig normálisan beáll a vízszintes fölé picivel,de ha magas fordulaton pörgetve tovább melegítem akkor lassan elindul felfelé és ha hagyom alapjáraton járni, akkor sem áll vissza a normális hőfokra. Viszont feltöltöttem a teljes rendszert és miután nagyon megemelkedett a hőfok eleinte elkezdett ömleni a víz a kiegyenlítő tartályból utána meg csak a gőz jött folyamatosan. Termosztátot lehet valahol újonnan venni vagy csak bontó? Lett egy kis sikerélményem is,az alapjáratot sikerült visszavennem a normálisra. |
2014. ápr. 10. 16:32 | Válasz | #6168 | |||
![]() | |||
Lehet csak az van, hogy menni kéne már a ventilnek és azért meleg.Először ezt oldanám meg. Aztán a termosz...
| |||
| |||
© ghostboy | 2014. ápr. 12. 19:07 | Válasz | #6169 |
![]() | |
Sziasztok, Gáspár Tamás vagyok (BrinGáspár), régebben már voltam itt Nálatok; közepes intenzitással. Azóta sajnos nagyon besűrűsödött az életem, nem tudtam nyomon követni az itteni életet. Segítségetekre, tanácsotokra van szükségem. Van egy 250-es (állítólag 300-asra fúrt) Majesty-m, 50e+ km-rel. Most elég randán eszi az olajat. Talán 1000 km alatt megeszik 1 litert. Eddig ilyen durva fogyás egyszer volt, most feltöltve, figyelem, hogy ezt (t)eszi-e a továbbiakban. Mondtak nekem hengerfej felújítást, de 100e plusszos történet, azt javasolták, ebből bőven eltöltögetem az olajat bele. Ezen kívül, tavaly elvittem egy szervizbe. Ott kértem, hogy nézzék át a hajtást, hogy biztos jók-e a súlyok, rugók és szíj. Ebből az lett, hogy hasracsapás-szerűen cserélgették más súlyúra, más erősségűre őket, ami után úgy ment, mint ha gumikötélen indítottam volna. Erre nagy bölcsen visszarakták a régi görgőket, azt is rosszul, az egyik kiesett, el sem indult. Azóta kicserélték megint valami újra, de most induláskor ugrik (ránt), a fordulat meg leesik (mikor a kuplung befog?). Valamint nagyon lassú tempóban, autók között, ha óvatosan húzom neki a befogás határán, rángat, ugrál. Azóta találtam egy jobb szervizt, akikre a hajtást rá merném bízni, de az olajfogyasztással kapcsolatban vagyok kíváncsi a véleményetekre. Előre is köszi, Tamás |
© satyapapa | 2014. ápr. 12. 19:17 | Válasz | #6170 | ||
![]() | |||
legelőször a szelepszár simmering a gyanús..A legtöbb esetben ez a gond.Ennek a javitása pár ezer ft
| |||
| |||
© juhász béla | 2014. ápr. 12. 19:31 | Válasz | #6171 | ||
![]() | |||
Ha már furva volt akkor bármi is lehet,a pontos diagnózishoz mindenképp szét kell bontani és minden részét gondosan átvizsgálni és megmérni a kopásokat,dugattyu derékszögelését,szelepvezetők kopását,illesztési hézagokat.Olyan szerviz aki mind ezeket alaposan megcsinálná,és gyakorlatban is alkalmazni tudná ,az ritkább mint a fehér Holló.
| |||
| |||
© passat52 | 2014. ápr. 12. 20:15 | Válasz | #6172 | ||
![]() | |||
Te vagy a fehér holló Hollókőtől nem is olyan messze! ![]() | |||
| |||
© ghostboy | 2014. ápr. 13. 17:06 | Válasz | #6173 |
![]() | |
Köszi az ötleteket. Satyapapa, akkor ezt talán majd érdemes lenne megnézetnem. A mostani elképzelésem az, hogy a hajtást és a vizsgát mindenképp megcsináltatom. Ha a olajfogyasztás továbbra is fennáll, akkor ezekkel az információkkal együtt adom el ősszel a motort és majd veszek egy másikat. Megérett cserére, és miután céges járműként használom, egy fokkal előrébb vagyok. Majd körbenézek, hogy mit érhet ez most ebben az állapotában (amúgy műszakilag kifogástalan, mindig karban tartottam), valamint hogy egy fiatalabb 400-as milyen áron kapható. |
2014. ápr. 14. 11:00 | Válasz | #6174 | |
![]() | |
Ha cseréled a szelepszár szimeringet a hengert, dugót mindenképp méretsd be mennyire kopott mennyire ovális, ha rossz a derékszögelésed vagy valami nem smakkol az rosszul koptatja a hengered, ez a művelet nem kerül igazán pénzedbe, de ha gebasz van az legalább időbe kiderül... mert a tömítéskészlet is minimum 8000körül van és minden szétszedésnél cserélni kell.
|
© Pazo | 2014. ápr. 21. 19:42 | Válasz | #6175 | ||
![]() | |||
Tegnap volt nálam Tyti és Hurrikán, szédszedtük(-ték) a variátort és a kuplungot, mindkettőt csak takarítani kellett. Tavaly nyáron vettem Dr: Pulley görgőket bele, a kopás nulla, mintha új lenne. Mindenkinek merem ajánlani!
| |||
|
© Mr. Majesty | 2014. ápr. 22. 11:44 | Válasz | #6176 | ||
![]() | |||
Gyári nagyon drága, bontott olcsóbb. Mravik misinél találsz.
| |||
| |||
© Mr. Majesty | 2014. ápr. 22. 11:46 | Válasz | #6177 | ||
![]() | |||
Most hétvégén Bp-en vagyok. Told át hozzám a vasad, meghesszeljük.
| |||
|
© Mr. Majesty | 2014. ápr. 22. 11:46 | Válasz | #6178 | ||
![]() | |||
Most hétvégén Bp-en vagyok. Told át hozzám a vasad, meghesszeljük.
| |||
|
2014. ápr. 22. 14:52 | Válasz | #6179 | |||
![]() | |||
Sehol nem találok olyan Dr.Pulley görgőt, ami jó lenne a T-MAX-omba...
| |||
| |||
© satyapapa | 2014. ápr. 22. 17:03 | Válasz | #6180 | ||
![]() | |||
Május közepén megyek olaszba,,esetleg megpróbálok onnan hozni cuccokat..
| |||
| |||
2014. ápr. 22. 19:44 | Válasz | #6181 | |||
![]() | |||
| |||
© Tamas_81 | 2014. ápr. 22. 20:25 | Válasz | #6182 |
![]() | |
Sziasztok Egy órája elvitték a Majám, 4 napig hirdettem. Csak szeretném megköszönni az önzetlen segítségeteket amit az elmúlt hónapokban kaptam tőletek. Széles utat nektek és köszönöm még egyszer! |
© ghostboy | 2014. ápr. 24. 07:02 | Válasz | #6183 |
![]() | |
Annyit szeretnék még Tőletek kérdezni, hogy van-e arra valami csípőből tüzelős ötletetek, hogy a motorba milyen súlyú görgőket és milyen erejű rugókat tetessek? Vagy ez eleve halott ötlet, mert ad. 1., ki kell próbálniuk a szervizeseknek, ad. 2., miután (vélhetőleg) 300-asra alakította még át anno a Harmati (beszélek velük, valóban így van-e, nem tűnik erősebbnek mint egy másik 250-es), így az értékek-mértékek már úgyis mások? |
2014. ápr. 24. 18:56 | Válasz | #6184 | |||
![]() | |||
Szerintem senkinek nincs ötlete. Kísérletezned kell... | |||
| |||
© ghostboy | 2014. ápr. 26. 08:00 | Válasz | #6185 |
![]() | |
Hát úgy lesz. Ha majd eljutok odáig, hogy cserélem a kicsikét, akkor máris tudom a dilemmám. Legyen egy fiatalabb 400-as vagy egy két évvel idősebb 5-600-as? Tudom, hol használom többet, túrázok-e, kell-e az erő... Hát nem, mert leginkább városban használom, szinte kizárólag, ahova a 400-as untig elég... De hát könyörgöm, pasi vagyok!!! :-) |
2014. ápr. 26. 08:34 | Válasz | #6186 | |||
![]() | |||
Yamaha X-Cyti, vagy SH-300.
| |||
| |||
2014. máj. 03. 15:10 | Válasz | #6187 | |
![]() | |
Sziasztok ki tudja idén kb. mennyibe kerül a 250-s müszaki vizsgája? |
2014. máj. 03. 15:36 | Válasz | #6188 | |||
![]() | |||
kb. 10 ezer +- 1500ft
| |||
| |||
2014. máj. 03. 15:48 | Válasz | #6189 | |
![]() | |
Zsoltom a próféta szóljon belőled. ![]() ![]() ![]() | |
2014. máj. 03. 16:29 | Válasz | #6190 | |||
![]() | |||
400-ast vizsgáztattam, 10'000ft nem autófelügyeletnél, ott 8'360ft.
| |||
| |||
© Pityke | 2014. máj. 03. 19:00 | Válasz | #6191 |
![]() | |
Szia én most vizsgáztattam a kpm-nél 4600ft-ba került
|
© Pityke | 2014. máj. 03. 19:28 | Válasz | #6192 |
![]() | |
Sziasztok majesty250 1998-hoz valaki eladó plexit nem tudna? |
© koko140 | 2014. máj. 03. 21:50 | Válasz | #6193 |
![]() | |
Sziasztok! Én 3 napja voltam bent a fehérvári KPM-nél és 4360ft-ot mondtak. Én június végén viszem és remélem annyi is lesz. Üdv:KOKÓ ![]() ![]() ![]() |
2014. máj. 03. 22:16 | Válasz | #6194 | |
![]() | |
köszi fiúk én is junius közepén viszem. ![]() ![]() |
© satyapapa | 2014. máj. 04. 17:18 | Válasz | #6195 | ||
![]() | |||
http://www.youtube.com/watch?v=KTQC0Ep6Yu4
| |||
|
2014. máj. 04. 17:24 | Válasz | #6196 | |||
![]() | |||
Ez már egy 7 éves motor ![]() ![]() | |||
| |||
© satyapapa | 2014. máj. 04. 17:35 | Válasz | #6197 | ||
![]() | |||
Van aki még nem látta. nem ismeri.Nekik talán jól jön a videó.
| |||
| |||
© Zsé | 2014. máj. 06. 09:17 | Válasz | #6198 |
![]() | |
Uraim, lehet Önöknek, Nektek nem új az infó, de hátha. A keeway dragon 250 quadban majesty blokk figyel...ergo minden alkatrésze megegyezik. A szíjat most rendeltem, mitsuboshi 5400.-ft. Ha esetleg érdekes lehet tudok segíteni :)
|
2014. máj. 06. 10:24 | Válasz | #6199 | |||
![]() | |||
Szentendrén van egy bolt, postázza is a holmit. Boltok-bontók rovatban megtalálod a címet, számot. De köszi! | |||
| |||
2014. máj. 06. 10:49 | Válasz | #6200 | |||
![]() | |||
Mivel nekem Keeway-em volt 10 évig sokat jártam Szentendrére. Ott van a magyarországi központjuk és raktárjuk. Sajnos tavaly megszünt a kisker alkatrész értékesítése és csak viszonteladóktól lehet beszerezni a cuccokat, ami nem egyszerű. Szerintem Tamás ugyan arról beszélünk. A laktanyával szemben van. Kőzúzó utca, ha jól emlékszem. Keeway.hu jobb felső sarok/alkatrész árlista. Sokat segíthet. | |||
| |||
© Zsé | 2014. máj. 06. 14:52 | Válasz | #6201 |
![]() | |
Igen ők azok, a kisker megszűnt, én viszonteladó vagyok, nekem küldik a cumót :)
|
© Zsé | 2014. máj. 07. 08:47 | Válasz | #6202 |
![]() | |
Bocsánat, elírtam, nem azt klimpíroztam amit gondoltam, szóval a kisker kiszolgálás újra működik Szentendrén! De ha valakinek kell akkor szivesen segítek.
|
2014. máj. 07. 10:21 | Válasz | #6203 | |||
![]() | |||
Igen, meg is néztem az oldalukat. Azt nem tudod véletlenül, hogy a kuplung is ugyan az, mert 5.233.- ba kerül.
| |||
|
© Zsé | 2014. máj. 07. 11:39 | Válasz | #6204 |
![]() | |
Igen a komplett hajtáslánc megegyezik.
| |
© ghostboy | 2014. máj. 09. 12:46 | Válasz | #6205 |
![]() | |
Sziasztok, Urak, Abban Ti tudtok nekem segíteni, hogyha leírom a Majám állapotát, észrevételeim, reálisan milyen áron lehetne eladni? Vagy egyszerűen csak nézegessem a használt motorokat? Tamás |
© Hgabor | 2014. máj. 09. 13:08 | Válasz | #6206 |
![]() | |
Sziasztok! Friss Majesty 250 tulaj vagyok, 2002-es a gépezet, yamaha blokkos. Kb 4 hete vettem a gépet ismerőstől. Nagyon élvezet a motorozást, kényelmes, patent a gép. DE. Jelenleg még csak munkábajárásra használom a gépet. Azt vettem észre kb 3 hete, hogy melegszik a víz. 10-12 km után kezd el melegedni, hogyha állok a lámpánál 1-2 percet. Előtte pedig full középen áll. Viszont lámpánál felmegy a pirosba, bekapcsol a venti, és visszahűti háromnegyed és egész közé. Ezután pedig ha megyek 1-2 km-t úgy, hogy nem kell megállnom lámpánál nem hűti vissza a menetszél a mutató közepére. Elvittem szervizbe, ahol azt mondták, hogy a vízpumpa, hűtő, termosztát jó, víz frissen lett cserélve. Na de akkor mi a baja? Hengerfejtömítést kellett cserélni, azt mondta a szerelő, hogy az lesz a baja. 50e. OK. Meg lett csináltatva, elhoztam. Másnap elmentem vele munkából hazajövet, próbálgattam és most nem 10-12 km, hanem kb 15-20 km után csinálja ezt. Nem hűti vissza a venti és a menetszél a mutatón lévő fél állásra. Ez így normális? Hol kell állnia a mutatónak városi használatnál? 20 fok van kint, mi lesz ha 30-40 fok lesz? Hogy hogy csak a venti a H betű előtt 1 rublikával kapcsol be és miért nem megy addig, míg félre visszahűti? Szerelőt felhívtam, azt mondta, hogy lehet, hogy a hőgomba rossz, azt még kicseréli, de nem lehet semmi baj, mert megmérte infrás hőmérővel, nem forr a víz. Teljesen tanácstalan vagyok, autóhoz vagyok szokva, ahhoz mindig a mutató közepén áll a vízhőfok. |
© juhász béla | 2014. máj. 09. 13:52 | Válasz | #6207 | ||
![]() | |||
Tipuson belűl sincs két egyforma műszer,két egyforma sensor,és két egyforma högomba.Tól-ig vannak kalibrálva.Ha nem forr a viz ,nem nyomja ki a tágulási tartályon akkor megkell barátkozni ezzel a hömérő állással.Kicsit durva az az 50 ezres hengerfely tömités csere,ha ki is lett cserélve egyáltalán.Na de biztos tudta az a szerelő hogy mit csinál,csak ezekszerint a hiba pontos okát nem tudta behatárolni.Akkor?????? Tovább nem ragozom,rábizom mindenki fantáziájára a többit.
| |||
| |||
2014. máj. 09. 18:43 | Válasz | #6208 | |||
![]() | |||
Ki kéne próbálni termosztát nélkül. Ha gond van a hűtővel, úgy is túlmelegszik. Mindezek mellett kétlem hogy a szerelőd a helyzet magaslatán van, ugyanis ahoz nem nagyon kell a hőgomba és a ventilátor, hogy a menetszél visszahűtse a vizet és a blokkot. Szerintem finoman szólva lehúztak, de ha kicsit belegondolok, jól @'tb@$zt@k... Hol laksz? | |||
| |||
© Hgabor | 2014. máj. 09. 18:50 | Válasz | #6209 |
![]() | |
Azt el is felejtettem leirni, hogy a szerelo fizetes elott meg megjegyezte, hogy a termosztatot kiszedte, mert nem kell az nyarra es nem is nyitott ki teljesen vagy mi. Neztem nagyot, de hat en nem ertek hozza, rahagytam. A viz nem forr fel, marmint nem marad a H betuben, hanem az elotte levo rublikanal bekapcsol a venti es egy rublikat visszahut. Budapesti vagyok. |
© Hgabor | 2014. máj. 09. 18:54 | Válasz | #6210 |
![]() | |
Azt el is felejtettem leirni, hogy a szerelo fizetes elott meg megjegyezte, hogy a termosztatot kiszedte, mert nem kell az nyarra es nem is nyitott ki teljesen vagy mi. Neztem nagyot, de hat en nem ertek hozza, rahagytam. A viz nem forr fel, marmint nem marad a H betuben, hanem az elotte levo rublikanal bekapcsol a venti es egy rublikat visszahut. Budapesti vagyok. Szerk: hmm, mennyire kene visszahutenie a menetszelnek? Meg mennyi ido mulva? Bp-n hasznalom a motort. Ha a H elott bekapcsol a venti, elindulok es megyeh 50 km/h-val 1-2 km-t megallas nelkul, akkor mennyire kene visszahutenie a menetszelnek? | |
2014. máj. 09. 19:15 | Válasz | #6211 | |||
![]() | |||
Azt a betyár k*r.a életbe!!!! Milyen szerelő az aki kiveteti a termosztátot??!!?? Motornál, autónál, traktornál.....stb mindenhol, ahol az üzemi hőfokot a vízes rendszer látja el, annak a motornak a tüdeje a termosztát, nyit zár...teszi a dolgát nem üzem mekeg motornál azt biztosítja, hogy Minnél elöbb bemelegedjen a motor, ha pedig üzem meleg, akkor biztosítsa a hűtőrendszerben a megfelelő folyadék áramlásának az útját a vízhűtőn keresztül. A szive pedig a vízpumpa, ami mindenkor a megfelelő sebességű vízforgatást biztosítja a rendszerben. Szerintem tuti nem is kellett volna tömítést cserélni....ha indokolt lett volna, akkor forralta volna a vizet!!!! Felháborító szerelői hozzáállás!!!!!! | |||
| |||
2014. máj. 09. 19:59 | Válasz | #6212 | |||
![]() | |||
Hát Gábor, ide ne vidd a motorodat még egyszer. A termosztátot kivenni a hűtőrendszer tesztelésére, az rendben van. Ha így melegszik, a forralja, egyérzelműen dugulásra, vagy a hűtő koszolódására utal. De anélkül üzemeltetni, főbenjáró bűn, ezt Attila leírta. Egy 4 ütemű motor 70 fok alatt hideg, ide feltétlenül kell a tetmosztát, hogy az üzemi hőmérsékletet minél hamarabb elérje. Ha aztán túlmelegszik, az többesélyes lehet. Jó lenne megmérni hol nyit a termosztátod, betenni egy edénybe és mérni a víz hőmérsékletét. Erősen javaslom vedd fel a kapcsolatot Juhász Bélával és szánd rá az egyik napodat hogy kiderítse Neked mi is a hiba oka. | |||
|
2014. máj. 09. 20:02 | Válasz | #6213 | |||
![]() | |||
Nem kiveteti, Ő veszi ki...
| |||
| |||
© Hgabor | 2014. máj. 09. 20:07 | Válasz | #6214 |
![]() | |
Akkor meg is van az ok, hogy miert 15 km utan produkalja a melegedest. Eddig termosztattal ugye 10 km utan jott elo a mutato celkuszasa. Termosztat nelkul 15 km.. Gondolom mivel termosztat nelkul kesobb melegszik be, ezert kesobb jon elo a hiba. Kov heten megnezem melohelyen azt, hogy mikor nyit a termosztat. | |
© kalo józsef | 2014. máj. 09. 20:12 | Válasz | #6215 |
![]() | |
Igaz az enyém nem Yamaha de 50-100m múlva már vissza is hül. Nekem biztosan termosztát problémám van. | |
2014. máj. 09. 20:13 | Válasz | #6216 | |||
![]() | |||
Át kell öblíteni, mosni az egész rendszert, de az is lehet, hogy egyszerűen nem volt normálisan légtelenítve a rendszer. A jeladó olyan magasan van, hogy levegős rendszer esetén bizony mutathat magasabb értéket. A Tied ugye még. porlasztós?
| |||
| |||
© Hgabor | 2014. máj. 09. 20:16 | Válasz | #6217 |
![]() | |
Fogalmam sincs, nem ertek a robogokhoz. Autoknal is csak az x eves szerviztapasztalataim vannak.2002es, mar a faceliftes muszerfal, yamaha blokk. Ennyit tudok.
| |
© Hgabor | 2014. máj. 09. 20:22 | Válasz | #6218 |
![]() | |
Basszus. Kezd osszeallni a kep. Vagyis egy elmelet a fejemben. Amikor megvettem a motort, kb 5 napra ra elvittem atnezesre, olajcserere, stb. Ekkor mondta, hogy engedett le vizet es ontott bele, mert sok volt a fagyallo. Utana kezdte el csinalni, vagyis nem emlekszem ra, hogy az elso 5 napban feljebb ment volna a mutato fel allasnal. Lehet hogy uj motor miatt meg nem nagyon figyeltem. Habar azt eszrevettem volna szerintem, hogy mig kinyitom a kaput otthon addigra felkuszik.. | |
2014. máj. 09. 21:21 | Válasz | #6219 | |||
![]() | |||
Na, akkor nálam is hajnalodik! Nem légtelenítette a magasan képzett szakember a rendszert. Így simán produkálhatja a leírt hibajelenséget. | |||
| |||
© Hgabor | 2014. máj. 09. 21:26 | Válasz | #6220 |
![]() | |
Ugyan ugy kell legteleniteni a rendszert, mint egy autonal?
| |
© Hgabor | 2014. máj. 09. 21:28 | Válasz | #6221 |
![]() | |
Hmm. Viszont akkor miert 10 km utan melegszik? Elobb kene levegos rendszerrel, nem? Furcsa, hogy 10-12 km-ig full kozepen all a mutato. Bp-n - lehetoleg a pesti oldalon, Ors vezer terhez kozel - tudtok olyan szetelot ajanlani, aki ert is a tipushoz? | |
2014. máj. 09. 21:32 | Válasz | #6222 | |||
![]() | |||
Megnéztem a manualt, a 2003-as is karburátoros. Le kell venni az ülést, alatta van a karbi. Valahogy bejutsz, keress egy robbantott ábrát. A karbin van egy légtelenítő csavar, miután beindítottad, kicsit lazítassz rajta. Vizet kell nyomnia. Ha levegő jön, addig szuszogtasd míg a vizet nem nyomja. Teljesen melegítsd be, (termosztát nélkül bajos lesz) míg a ventilátor be nem indul és újra légtelenítsd. Közben tölts utána hűtőfolyadékot. Ha rendesen működik, menj vissza és követeld az 50'000 forintodat... | |||
| |||
2014. máj. 09. 21:37 | Válasz | #6223 | |||
![]() | |||
Mert valamennyi víz csak van benne. Szépen melegszik, aztán ha valóban ez a baja, tényleg hengerfejes lesz. Na az komoly problémát jelent majd. Vannak srácok akik ismerik a típust, a légtelenítésben is tudnak segíteni. Szerelni menj Bélához. Nincs a szomszéd utcában az igaz, de aztán arra használhatod amiért vetted. | |||
| |||
© Szomjas | 2014. máj. 10. 07:48 | Válasz | #6224 | ||
![]() | |||
"Bp-n - lehetoleg a pesti oldalon, Ors vezer terhez kozel - tudtok olyan szetelot ajanlani, aki ert is a tipushoz?" Nem gondoltam volna,hogy ilyen hatalmas ez a Főváros. >:-) Egyszer majd csak eljutok oda,hogy jól megnézzem. Mi itt vidéken 50 km-t (vagy még többet) is elmegyünk egy motorszerelőig. | |||
| |||
© Mr. Majesty | 2014. máj. 10. 10:39 | Válasz | #6225 | ||
![]() | |||
Mit kellene megjavitani a mocidon?
| |||
| |||
© Mr. Majesty | 2014. máj. 10. 10:45 | Válasz | #6226 | ||
![]() | |||
Én már csináltam ilyet. Szivesen megosztom veled a tapasztalataimat.
| |||
| |||
2014. máj. 10. 12:27 | Válasz | #6227 | |||
![]() | |||
Tibor, van ott 1-2 idézőjel, na meg Bandi üzenete válasz mint olvashatod. Már ha olvasod... De a segítőszándék *5! | |||
| |||
© Hgabor | 2014. máj. 10. 12:45 | Válasz | #6228 |
![]() | |
Van fejlemény.. Faternak odaadtam, had motorozzon, régen volt neki, de eladta őket.. Lement a nyaralóba, ami 60 km. Végig középen volt a mutató, mikor beért a célvárosba és araszolgatott kicsit, akkor felment háromnegyedre, viszont 500 méter után visszahűlt félre. Nem értem én ezt.. |
2014. máj. 10. 12:59 | Válasz | #6229 | |||
![]() | |||
Termosztát benne van?
| |||
| |||
|
|
|