Yamaha Majesty Fan Site - Hungary   >>   Fórum   >>   Majesty YP 125
Yamaha Majesty YP125

Ha szeretne hozzászólni, be kell jelentkeznie!
Bejelentkezés >>

Listázás fordított időrendi sorrendben


Feco2013. okt. 23. 18:02 | Válasz | #900 
Messze nem mondom, hogy értek hozzá!Ha a jelölések passzolnak, és el is indult akkor valszeg jó.Ilyen messzirő a neten, megmondani nem tudom 100%-ra, hogy minden jó-e rajt.Sok apróság van amit el lehet rontani, figyelmesen kell csinálni mindent.Víz nnélkül még csak próbára sem indítanám... Sok szerencsét (mert az is kell) és jó munkát!
Motor után,első a család legyen!

 © zsoltxc2013. okt. 25. 17:30 | Válasz | #901 
Gondban vagyok.... restellem de nem tudom, hogy ami a levegő szűrőből alul kijön tömlő az hová is kéne csatlakoztatni. Ez lehet a kartelgáz elvezetője de honnan? A másik... amiért valóban balfék vagyok az az, hogy a vízszivattyún ugye van 4 darab tömlőcsatlakozó...Kettő vastagabb és kettő amolyan ceruzányi vastagságú. Az egyik vastag az ugye a hengerhez csatlakozik a másik pedig a hűtőhöz. Az egyik vékony ami vízszintes kivezetésű az a termosztáthoz csatlakozik. De a másik ami függőleges kivezetésű ? Az hová?

 © zsoltxc2013. okt. 25. 18:38 | Válasz | #902 
Rájöttem. A függőleges kivezetés a túlfolyó...

Feco2013. okt. 25. 19:46 | Válasz | #903 
Nem akarok hülyeséget beszélni, de már nem emlékszem minden csőre így látatlanul.A "Manualban" minden precízen bennt van, és akkor nincs hiba...
Motor után,első a család legyen!

 © zsoltxc2013. okt. 25. 20:47 | Válasz | #904 
Mi is az ? Valami rajz?

tamas2013. okt. 25. 21:44 | Válasz | #905 
A Manual a "Maja Biblia".
A főoldalról a letöltésekben keresd meg a 125-ös típust és azok közül válaszd ki a Te motorod évjáratát. Minden alkatrész robbantott rajzát megtalálod.
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © zsoltxc2013. okt. 26. 16:57 | Válasz | #906 
Azt ismerem... sokat segített mikor raktam össze a gépet. Végül is kikövetkeztettem hová is való.
Mi lehet a gond ha azt mutatja, hogy felforrt a víz és mégsem indult be a hűtő ventilátor

Feco2013. okt. 26. 18:49 | Válasz | #907 
Azt mutatja, vagy fel is forrt? Zárd rövidre a kapcsolóját ha elindul akkor az a ludas.Légtelenítettél?? Nem tiszta levegő az egész, és a kapcsoló egy légdugót mér??
Motor után,első a család legyen!

 © zsoltxc2013. okt. 26. 18:56 | Válasz | #908 
Én nem vettem volna észre hogy felforrt. Látod abban nem vagyok biztos hogy tökéletes a légtelenítés. Úgy csináltam, hogy kitekertem a légtelenítő csavart, majd addig töltöttem hűtővízzel míg el nem kezdett folyni. Maradhatott benne levegő?

 © zsoltxc2013. okt. 26. 18:58 | Válasz | #909 
Elég sok idő telt el, míg elkezdett világítani. Pontosabban akkor mikor mentem vele egy lassú kört

Coller úr2013. okt. 26. 21:20 | Válasz | #910 
Szia!

Próbáld a hűtőn keresztül légteleníteni.
A légtelenítő csavarral nekem sohasem sikerült.
Leveszed az elejéről a kis háromszöget, és ott a beöntő.
Csavard le a kupakot, és indítsd el motort.
Várd meg míg kinyit a termosztát, tehát keringeti a vizet.
Akkor szuperül kiböfögi a levegőt és jó lesz.
Lehet hogy egypárszor el kell játszani.
Csupaszon szoktam olyankor vele menni, úgy hogy van nálam fagyálló, és amikor kigyullad a lámpa csak lecsavarom a kupakot, kiböfögi a levegőt, öntök utána és vissza.
Én már párszor csináltam és csak így volt jó.
"Tudod mennyit érsz?
Amennyit megteszel másokért önzetlenül."

Coller úr2013. okt. 26. 21:23 | Válasz | #911 
Ja, és a kiegyenlítő szabadon lévő csövének, feljebb kell lenni mint a beöntö, különben az egész rendszer nem ér sokat.
Nekem lenne lafogott a földön.
Közlekedő edények, ha a szabad cső nincs magasabban mint a beömlő akkor a kiöklendezett víz nem jut vissza a rendszerbe.
Hát legalább is asszem :))))
"Tudod mennyit érsz?
Amennyit megteszel másokért önzetlenül."

 © zsoltxc2013. okt. 27. 11:26 | Válasz | #912 
Nekem a 125 majestyn úgy van, hogy a vízhűtő légtelenítő csöve fent van majdnem a markolatnál. A motor régi gazdáját is megkérdeztem, az azt mondta hogy Ő úgy tudja ez a 2002 es már önlégtelenítő. Van is benne víz csurig. Meg a csöveken is érződik a melegség. Kivéve az nem meleg ami a hűtőből jön a vízpumpáig. Gondolom az már annyira lehülik. Mi a véleményed?

 © zsoltxc2013. okt. 27. 11:29 | Válasz | #913 
Én úgy érzékelem hogy kering a hűtővíz rendesen, de mégis olyan 2 kilométer után kigyullad a hőfokjelző ... Mi lehet a gond? Így nem merem bejáratni. Aztán persze egy idő után elalszik a kijelző

 © juhász béla2013. okt. 27. 11:43 | Válasz | #914 
Ha a visszatérőd nem meleg és kigyullad a tulmelegedést jelző lámpa,akkor a termostát,vagy valahol a hűtőrendszerben van a bibi.Ezeken a pontokon keresgélj,csak űgyesen,,,,sok sikert,majd hallunk még.
Attól hogy valami régi,még nem biztos hogy rosszabb mint az új

 © zsoltxc2013. okt. 27. 11:51 | Válasz | #915 
Szia! A termosztát szerintem kinyit... Épp most tekertem ki a vízhőfok mérőt és megtakarítottam, mert volt rajta minimáis lerakódás

 © zsoltxc2013. okt. 27. 11:52 | Válasz | #916 
Érdekes különben mert a generálozás előtt nem volt ilyen probléma vele. Csak most

 © zsoltxc2013. okt. 27. 11:53 | Válasz | #917 
Megnézem alaposan, a hűtőt ahogy tanácsoltad mert azt nem néztem át egyáltalán

 © zsoltxc2013. okt. 27. 11:54 | Válasz | #918 
Ja... magán a vízhűtő bordázatán sem érzek meleget

Coller úr2013. okt. 27. 13:20 | Válasz | #919 
Vedd le a hűtő kupakját ott fenn a kormánynál, és ha jó a rendszer, akkor meleg motornál öklendezni kellene a vizet kifelé. Ha nem jön a víz, akkor nincs nyitva a termosztát.
"Tudod mennyit érsz?
Amennyit megteszel másokért önzetlenül."

 © zsoltxc2013. okt. 27. 13:24 | Válasz | #920 
Nyomja kifelé...

 © zsoltxc2013. okt. 27. 13:26 | Válasz | #921 
De miért világít a kijelző? Holnap hozok a műhelyből egy megfelelő hőmérőt hogy mégis hány fokos lehet az a hűtővíz. Mert forrni azt tuti nem forr

 © zsoltxc2013. okt. 27. 14:38 | Válasz | #922 
Most, hogy egy kicsit többet mentem vele. Már szépen megmelegedett a visszatérő ág is... De a vízhőfok kijelző is világít

 © zsoltxc2013. okt. 27. 15:22 | Válasz | #923 
Lehetséges, hogy meghibásodott a jeladó? De csak úgy álltó helyében ?

Coller úr2013. okt. 27. 16:48 | Válasz | #924 
Akkor a thermosztát jó, különben nem keringene.
Nem is nagyon lehet eldugulva, ugyan ezen ok miatt.
A jeladó nem jó, vagy a hőmérő(hogy is híjják nem tudom hirtelen).
Érdekes én is állandó harcban álltam a vízzel, nekem elszökött a kupakon keresztül, és nem nyomta vissza a rendszerbe.
Szerintem a kiöklendezett vizet pótold, és menjél vele óvatosan, ha mindenhol meleg a cső, és meleg a vízpumpánál is akkor az elektronika szivat. Szerintem.
"Tudod mennyit érsz?
Amennyit megteszel másokért önzetlenül."

 © zsoltxc2013. okt. 27. 17:03 | Válasz | #925 
Szerintem is ... Átnézem az áramkört azaz átnézetem mert nem sokat konyítok hozzá. A vizet fullra töltöttem :-)

 © zsoltxc2013. okt. 27. 17:05 | Válasz | #926 
Szerintem jeladó ... Neked sikerült megoldanod megnyugtatóan a víz problémát?

Coller úr2013. okt. 27. 21:52 | Válasz | #927 
Feljebb raktam a kiegyenlítő szabad csövét, mint a beöntő.
Így ha annyi vizet kinyom, hogy feljebb kerül a vízszint mint a beöntő, akkor a közlekedő edények elve alapján vissza folyik a víz a hűtésrendszerbe.
"Tudod mennyit érsz?
Amennyit megteszel másokért önzetlenül."

 © zsoltxc2013. okt. 28. 20:22 | Válasz | #928 
Szia! Ma kiszereltem a termosztátot,annak ellenére hogy elég későn értem haza. Nem hagy nyugtot. Nos a termosztát nélkül raktam össze, hogy kizárjam a hibáját. Akkor is felgyulladt a lámpa olyan két kilométer után. A csövek melegek, de a hűtő hideg. A hétvégén szétszedem teljesen. Megnéztem a rendszert. Mindenhol van víz és légmentes. Van nyomás is benne...

Coller úr2013. okt. 29. 14:51 | Válasz | #929 
Ha hideg a hűtő, akkor szerintem nincs meg a víz körforgása.
Valahol el van dugulva, vagy a keringető nem jó(bár annak sok baja nem lehet, max. letörtek a lapátok).
Az a motor blokkon van oldalt, 3 vagy 4 csavar fogja.
"Tudod mennyit érsz?
Amennyit megteszel másokért önzetlenül."

 © zsoltxc2013. okt. 29. 17:26 | Válasz | #930 
A vízpumpát is szétszereltem annó... Ki is cseréltem benne a szimeringet eredeti Japánra. Most szétszereltem

 © zsoltxc2013. okt. 29. 17:46 | Válasz | #931 
Előfordulhat olyan,hogy elkoptak a lapátok ??

 © zsoltxc2013. okt. 29. 18:23 | Válasz | #932 
Egy hiba meg van. A vízpumpa járókereke nem kapott meghajtást...

 © zsoltxc2013. okt. 29. 22:19 | Válasz | #933 
Kész lett A probléma a következő volt : Nem volt keringés. Az oka pedig az, hogy a vízpumpa járókereke nem kapott meghajtást. Emlékeztem rá, hogy mikor szétszedtem a lánckerék csavarja alatt volt egy alátét. De mivel a rajzokon nincs ilyen így nem tettem vissza összeszereléskor. Ennyi volt a baja, mentem vele úgy 5 kilométert és szépen felmelegedett a hűtő is Mikor hazaértem ellenőriztem a gépet, de semmi szivárgás Holnap indítom a bejáratást szép nyugisan. Köszönöm a sok segítséget Motorostársaim !

Coller úr2013. okt. 30. 15:36 | Válasz | #934 
Naccerü !
Örülök, hogy jó lett és tudtam adni némi tanácsot.
Nyáron találkozunk, és gurulunk egy jót remélem.
"Tudod mennyit érsz?
Amennyit megteszel másokért önzetlenül."

 © zsoltxc2013. okt. 30. 17:38 | Válasz | #935 
Remélem báár addig még van rajta mit csiszolni :-)
Egy régi keletű hiba nagyon zavaró rajta... A jelenség a következő :simán indul és tökéletes a hangja. De mikor terhelés alatt van akkor nyiszorgó hang jön ki vagy a kuplungból, vagy pedig a hajtóműből. A hajtóművet felújítottam, kivéve a tűgörgős csapágyat mert azt tökéletesnek néztem. Olaj van benne az előírásoknak megfelelő minőségű. Mi lehet a zajforrás oka. Leszereltem a hátsókereket de a hang terheléskor szintén jelentkezett. Így elvetettem azt, hogy esetleg a kihajtótengely nem okés. Találkoztál már ilyennel?

Coller úr2013. okt. 31. 08:23 | Válasz | #936 
Egyetlen ötletem van.....
A fiam sr-je ad ki nyiszorgó hangot, az ok a következő.
Eléggé jó minőségű a variátor tárcsa (krómozott),
az ékszíj viszont elég kopott, és az ékszíj ad ki nyiszogó hangot, ahogy forog a variátor tárcsa.
És pont terhelés alatt ahogy megfeszül a szíj (már vagy egy éve ilyen).
Ezt érdemes ellenőrizned.

Ha a hajtásnál lenne baj, akkor már szétesett volna szerintem, a fém a fémen nem bírja sokáig a nyiszorgást.
Ez valami hüle hiba lesz.
A szíjat esetleg ellenőrizheted.
"Tudod mennyit érsz?
Amennyit megteszel másokért önzetlenül."

 © zsoltxc2013. okt. 31. 18:30 | Válasz | #937 
Szerintem igazad van ... Befújom csúszásgátló szprével és ha nem lesz vagy javul a hang akkor veszek egy új variátort... nekem a variátorom kopott nagyon... elképesztő hogy néz ki

Feco2013. okt. 31. 18:36 | Válasz | #938 
Ha csúszásgátló spray-vel befújod vége a variátorodnak nem fog működni. Eldobhatod a szíjjat is.
Motor után,első a család legyen!

gábor2013. okt. 31. 18:57 | Válasz | #939 
Na igen ez a szerkezet a súrlódáson alapul mindig is lesznek benne nyüszögő hangok.Legfeljebb ideig óráig lehet megszüntetni aztán újra elő jönnek.
Motor nélkül is lehet élni,de nem érdemes

Feco2013. okt. 31. 21:47 | Válasz | #940 
ez a spray oldja a gumit, és a ragadós masszától nem működik a variátor.
Motor után,első a család legyen!

 © zsoltxc2013. nov. 01. 05:35 | Válasz | #941 
De ez elképesztően hangosan nyiszorog ... Mintha sikoltozna. Ahogy megyek vele olyan mintha egy ócskavassal mennék az úton

 © zsoltxc2013. nov. 01. 05:41 | Válasz | #942 
Gondolom akkor Ti már próbáltátok... Akkor hagyom a sprét és megtaláljuk a megoldást... Ma ugyan és holnap is estig melózok. De holnapután ráérek és szétszedem és lefotózom a variátorom. Hogy lássátok mennyire kopott és rossz állapotú.

 © zsoltxc2013. nov. 01. 05:44 | Válasz | #943 
Ez nem a természetes hangja ...

Feco2013. nov. 01. 06:20 | Válasz | #944 
Csere lesz a vége, vagy szabályzás, de ezt bízd szakemberre mert ki kell hézgolni szabályzás után.
Motor után,első a család legyen!

Coller úr2013. nov. 01. 15:49 | Válasz | #945 
Igen tényleg bízd szakemberre, mert a racsni nem nagyon szereti, ha hiányzik ez,,,az :).
Igaz Mészi? :))
"Tudod mennyit érsz?
Amennyit megteszel másokért önzetlenül."

Feco2013. nov. 01. 19:00 | Válasz | #946 
Na erről nem akartam írni de valóban egyikünk már megfizette a tanulópénzt!!
Motor után,első a család legyen!

tamas2013. nov. 01. 19:39 | Válasz | #947 
Megfizettük azt többen is. Én nagyon komolyan kiszámoltam, kimértem (legalábbis úgy gondoltam) mindent, mégis egy variátor, egy szíj és 8 görgő lett az ára. Pluszban elúszott egy közös mátrai motorozás a csapattal... Drága okoskodás volt...
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © zsoltxc2013. nov. 02. 18:26 | Válasz | #948 
Kicserélem inkább. Az az veszek egy utángyártottat. Mert nem maradhat úgy hogy hangosabb a csikorgás menet közben mint a motor dohogása...

Feco2013. nov. 03. 05:22 | Válasz | #949 
Ez is egy megoldás.
Motor után,első a család legyen!

 © zsoltxc2013. nov. 07. 17:28 | Válasz | #950 
Sziasztok! Továbbra is csikorog vagy nem is tudom milyen hangot ad ki. De hogy pontosítsak a hang nem a variátorból hanem a kuplungból jön. Leszedtem a deklit is tisztán hallatszik így. A hétvégén megmérem a hajtószíjat. Az lenne kopott?

tamas2013. nov. 07. 18:21 | Válasz | #951 
...hát, a kuplung csikorgásának oka nem egy esélyes... Van ott bőven forgó-mozgó csúszó alkatrész. Nem ártana szétszerelni, kitakarítani, lezsírozni és úgy összerakni.
A 250-es letöltésekben találsz Zsolt tollából egy kuplungfelújítást PDF formátumban, érdemes lenne átnézni, a 125-ös is hasonló szerintem.
Feco, nézz már rá légyszíves!
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

Feco2013. nov. 07. 21:08 | Válasz | #952 
Az alapok egyformák a 25-ösnél ée a 250-esnél is csak a nyikorgást nem értem...Volt már rángatás csúszás, de nyikorgás?? Alapból kitakarít, átmérőket leellenőriz, aztán meglátjuk.Lehet megégett? Úgy nyikorog mint a fék??
Motor után,első a család legyen!

tamas2013. nov. 07. 21:37 | Válasz | #953 
Van egy tűgörgős csapágysor. Na ha az száraz, rozsdás, be van rágva...
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

Feco2013. nov. 08. 07:00 | Válasz | #954 
A rossz csapágy olyan recsegéshez hasonló hangot szokott produkálni, de hát egyszer minden először van...Szétszed megnéz ... "Látni kell"- mondta nagytapasztalatú barátom, a neten nem lehet.
Motor után,első a család legyen!

 © zsoltxc2013. nov. 11. 17:15 | Válasz | #955 
Sziasztok ! Ezt valóban szétszedem a hétvégén mert így nem hagyhatom. Csúnya hangja van. Már akkor is megvolt mikor megvásároltam. Sőt a srác akié volt az is beszámolt erről a hangról. Elsőnek a hajtóműre gyanakodtam. Nos abban valóban volt egy rossz csapágy amit ki is cseréltem. De kicseréltem a többit csapágyat is. Aztán gyanakodtam a variátorra. Mikor levettem a deklit akkor viszont a nyiszorgás egyértelműen a kuplungból jön. Menet közben nem lehet hallani a motor hangját, csak ezt.

 © zsoltxc2013. nov. 11. 17:17 | Válasz | #956 
De maga a motor tökéletes és állítom, hogy így normál használat mellett ( bejárató tempó ) nem szik 2 litert sem

 © zsoltxc2013. nov. 11. 17:19 | Válasz | #957 
Már nem sok lépés és én is klubtag lehetek

 © zsoltxc2013. nov. 11. 17:22 | Válasz | #958 
Nem tudtok olyan webáruházat ahol a majestyhez lehet vásárolni markolat fűtést ?

 © PólyaSándor2013. nov. 15. 21:07 | Válasz | #959 
Van egy 2004-es majesty 180-om. Ennek ugyanolyan a variója mint a 125 és 150??

 © PólyaSándor2013. nov. 15. 21:17 | Válasz | #960 
ebay szerintem csak

Feco2013. nov. 15. 21:37 | Válasz | #961 
Igen.
Motor után,első a család legyen!

 © zsoltxc2013. nov. 17. 17:52 | Válasz | #962 
A sikító hangot a tűgörgős csapágy okozza... HKS 22X31X15 IPX2 Méretű. Mikor szétszedtem és tökéletesen elmostam, és alaposan bezsíroztam. Így mikor csak gurulok nincs hangja. Sajnos gázadásnál van. Ez csere

tamas2013. nov. 17. 18:32 | Válasz | #963 
Ugye mondtam... #953
Ha be van rágva sajnos kakukk. A tengely megúszta? Úgy emlékszem, az a kihajtásé egyben ugye? Ha az is be van rágva, jobb ha cseréled egyből!
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © zsoltxc2013. nov. 19. 16:33 | Válasz | #964 
A kihajtásé is és sajnos nem úszta meg... a tengelynek is annyi. Nagy vonalakban megnéztem mi is az ára egy eredeti Yamahának, úgyhogy azt nem veszek. Most új vadászat a neten egy elfogadható árban lévő és hibátlan tengely után.

 © zsoltxc2013. dec. 12. 19:25 | Válasz | #965 
Nektek is nehezebben indul a fagyos reggeleken? Önindító spray-t használtok? Nem károsítja az szerintetek a motort?

tamas2013. dec. 12. 20:19 | Válasz | #966 
Hidegindító.
Ha rendesen be van szabályozva, simán indulnia kell.
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © Carlos2013. dec. 13. 08:16 | Válasz | #967 
Az enyém érintésre indul! Nem kell az önindító gombját néhány másodpercig nyomva tartanom!Bár én már "M-zároltam" a motort, lemostam, szárazra töröltem, az aksit feltöltve kiszereltem, az egész járművet bebugyoláltam, így várja a kikeletet. :)

Coller úr2013. dec. 13. 09:41 | Válasz | #968 
Hali!

Annak indulni kell. ha négy tekerés után sem indul, akkor valami baj van.
A dúsító csavarnak(karbi) pontosan 2.5 fordulaton kell lenni.
Az automata szívató lehet rossz, valamint a karbin van külön fűtés(két spagóca csatlakozik a tetején).
Én tavaly az egész telet végigdolgoztam vele, mindig pöcc, röff volt.
"Tudod mennyit érsz?
Amennyit megteszel másokért önzetlenül."

Coller úr2013. dec. 13. 09:42 | Válasz | #969 
Esetleg szelephézag, de ahhoz annyira nem értek.
"Tudod mennyit érsz?
Amennyit megteszel másokért önzetlenül."

 © zsoltxc2013. dec. 15. 09:03 | Válasz | #970 
Akkor az lehet a gáz. Nehezen indul de nagyon és hiába a fagyos idő néha néha megyek vele. Valamelyik nap átnézem, mert megérkezik a kuplung tengelye és a csapágy

 © zsoltxc2013. dec. 15. 09:05 | Válasz | #971 
Szia! A szelephézagot beállítotottam a gyári értékek szerint. Az autómata szívatót viszont kihagytam mert az előző tulajdonos nem mondta, hogy nehezen indul a fagyokban. Van valami fűtött motoroscuccod?

Coller úr2013. dec. 15. 18:14 | Válasz | #972 
Nincs fűtött cuccom. 9 km a munkahelyem, az nem olyan sok.
Van egy bőrkabátom meg egy bőrgatyám,elég meleg.
"Tudod mennyit érsz?
Amennyit megteszel másokért önzetlenül."

 © zsoltxc2013. dec. 17. 17:53 | Válasz | #973 
Az valóban nem nagy táv. Nekem több mint 20 és bizony lefagytam a gépről, hiába öltöztem fel melegen... Téli gumit tettél fel?

Coller úr2013. dec. 18. 15:31 | Válasz | #974 
Áá fene megette... :).
Le kellene szedni a hátsó kereket, annak meg neki nem állok.
Van egy kis apriliám azzal szoktam télen szaggatni az aszfaltot.
Lehet vele darabosan fordulni....tudod mint aki be van f..va.
"Tudod mennyit érsz?
Amennyit megteszel másokért önzetlenül."

 © Kori2013. dec. 23. 21:35 | Válasz | #975 
Sziasztok!
A 125-nek a karbijával lehet valami mert még jó időben nem megy többt 80nál aztán ugrik egyet és mgy mint a bolond.
mi lehet vele?

Feco2013. dec. 24. 05:55 | Válasz | #976 
Azért a variátort is nézd meg.
Motor után,első a család legyen!

 © zsoltxc2014. jan. 01. 10:48 | Válasz | #977 
Boldog Új Évet Kívánok minden motorostársamnak! Balesetmentes motorozást!

 © zsoltxc2014. jan. 01. 10:50 | Válasz | #978 
Tudom :-) Ezzel a géppel úgy kanyarodok hogy még biciklisek is elkerülnek :-P

 © zsoltxc2014. jan. 12. 14:59 | Válasz | #979 
Sziasztok! A kuplung tengelyt kicseréltem, bááár úgy emlékeztem, hogy nagyobb bemaródások vannak rajta. Szétszedtem, és kicseréltem a tengelyt azért. A fogaskerekeket is megvizsgáltam és nem látszik rajta kopás nyom. Persze ettől még lehet rossz. Nos összeraktam és a sivító hang ugyan úgy megmaradt... Valami ötletetek van? Már ott tartok, hogy veszek hozzá fogaskerekeket kompletten...

tamas2014. jan. 12. 15:17 | Válasz | #980 
A kuplungszerkezetben lévő tűgörgős csapágysort is kicserélted? Van benne nem?
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © zsoltxc2014. jan. 12. 15:19 | Válasz | #981 
Kicseréltem és semmit sem javított rajta. A fogaskerék áttétellel lehet a baj szerinted?

 © zsoltxc2014. jan. 12. 15:56 | Válasz | #982 
Csak gázadáskor... akkor visít.

tamas2014. jan. 12. 16:09 | Válasz | #983 
Akár azzal is. Ha a fogak nem osztókörön futnak, megette a fene. Lehet hogy kivan az egész hajtómű...
Látni kellene...
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © zsoltxc2014. jan. 12. 16:12 | Válasz | #984 
Igazad van... ezt így látatlanba nem lehet... én meg még csak hasonló hibával sem találkoztam sosem...

Coller úr2014. jan. 13. 08:22 | Válasz | #985 
Csak egy ötlet....
Nekem az sr visít állat módjára, mégpedig azért mert krómozott a variátor tárcsa, és az ékszíj ilyen hülye hangot ad.
És nagyjából akkor hallani nagyon ha gyorsítok.
"Tudod mennyit érsz?
Amennyit megteszel másokért önzetlenül."

 © zsoltxc2014. jan. 13. 08:39 | Válasz | #986 
Igazad van... ennek is van sivító hangja a variátorból is, de ez akkor is visít ha középsztenderre rakom is megpörgetem. A hang pedig a kuplungból jön, vagy a kihajtásból. Ma szép idő van, de nem megyek vele, mert az emberek hátrafordulnak megnézni hogy mi ez a traki ami közeledik

 © zsoltxc2014. jan. 13. 08:54 | Válasz | #987 
Igaza van Tamásnak, ezt látni kellene, egy pontos diagnózis felállításához... Így sajna megveszek mindent amit hibásnak tünhet

 © zsoltxc2014. jan. 18. 18:37 | Válasz | #988 
Megérkezett az új fogaskeréksor... Kicseréltem a régit és tökéletes lett :-) Ki próbáltam, és mintha az angyalok tolták volna a gépem :-) Viszont fogalmam sincs mi lehet a baja a régi fogaskerék sornak... Ha jobb idő lesz akkor tüzetesen átvizsgálom mi is okozhatja a visítását. Jó motorozást :-)

tamas2014. jan. 18. 21:22 | Válasz | #989 
Elkoptak, hallhattad.
...még látni is akarod? Nem vagy kicsit tehetetlen...?
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © zsoltxc2014. jan. 20. 16:56 | Válasz | #990 
Hááát én nem látok rajta rendellenességet... De valami van vele az tuti. Na majd a mérések :-)csak idő legyen rá

tamas2014. feb. 01. 23:16 | Válasz | #991 
Szóval, 125-ösbe, 98-as benzin.
Tulajdonképpen mehet. De minek.
Mi is a különbség a 95-ös és a 98-as között? A oktánszám. Ha a motort 95-ös benzinre tervezték és alacsonyabb oktánszámút tankolsz, kopogni fog. Ha magasabbat kárt ugyan nem teszel benne, de a tökéletlenebb égés miatt túlfogyasztást eredményezhet. Ha növeled a kompresszióviszonyt és hozzáállítod a gyújtást, akkor hagyszóljon!
Nekem a zsugormotoros Ladába a hengerenkénti 14,5BARos kompresszióhoz és a hozzáállított gyújjtással tökéletes a 98-as benzin. 95-össel megy csörög, kopog.
Szóval szériába inkább ne... Én is kipróbáltam a 250-esnél és a T-MAX-nál is, de nem jött be. Tegyél bele kicsi Spurit, ártani nem fog, de a lelkednek jobb lesz :-)
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © satyapapa2014. feb. 02. 07:25 | Válasz | #992 
Ha beletöltesz 98-ast némileg javul a dinamikája a gépnek,de szerintem az árkülönbözet neméri meg.
Próbáld ki és ha neked megfelelően változik akkor hajrá,,baj nem nagyon lesz belőle
A 98-as benya tartalmazhat plusz adalékot ami fincsi lehet a motornak.
Én az olaszoknál ha tankolok akkor mindig sokkal jobban megy a gép,ott jobb minőségü-másabb a benzin.
06304373303-vagyok elérhetö

tamas2014. feb. 02. 09:32 | Válasz | #993 
De ott 95-öst tankolsz nem?
Mert azt már én is tapasztaltam szlovák és román kutaknál, hogy jobbak a menettulajdonságok, dinamika. Volt olyan itthon, hogy a 11 litetes tankba úgy, hogy még volt benne, tankoltam 12 litert. Külföldön ez soha nem fordult még elő...
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

KAMI2014. feb. 02. 12:30 | Válasz | #994 
KÖSZÖNÖM A VÁLASZOKAT!!!
KAMI

KAMI2014. feb. 02. 12:34 | Válasz | #995 
MÉG EGY KÉRDÉS??HA SIKERÜLNE VELETEK GURULNI VALAMERRE,A 85-90km/h UTAZÓSEBESSÉG ELÉG A NEMLEMARADÁSHOZ?JOBBAN NEM SZERETNÉM HAJTANI A GÉPET!!!!ÜDV.
KAMI

 © Kiss Róbert2014. feb. 02. 12:57 | Válasz | #996 
Szerintem elég mert alkalmazkodik a csapat a legkisebb ccm-hez! Nem a rohanásról szol itt a motorozás !

Feco2014. feb. 02. 16:06 | Válasz | #997 
A kis ccm mennek elöl és adják a tempót. Sokat motoroztam 25-össel a csapatttal.
Motor után,első a család legyen!

tamas2014. feb. 02. 16:27 | Válasz | #998 
Természetesen jó.
Ha együtt indulunk, együtt érkezünk. Volt már olyan hogy valaki lemaradt, de az esetek túlnyomó részében nagyon figyelünk a kisköbcentis gépekre. A felvezető után a bojban minden úgy történik, ahogy a kicsik bírják.
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © ata892014. feb. 13. 17:33 | Válasz | #999 
Hello!
Tavaly szeptemberben sikerült vásárolnom egy 99-es évjáratú 125-ös majestyt.
Jelenleg Varta (12V 9Ah 12N9-4B-1/YB9-B) aksi van a gépben, de haldoklik.
Aksit szeretnék venni, de nem tudom hogy mit érdemes, maradjon ez a típus vagy esetleg valami más márka?
Köszönöm
Üdv
Yamaha Majesty 125 1999


Első ... 7 8 9 [10] 11 12 13 ... Utolsó

Ugrás a tetejére

Tárhely és domain a MediaCentertől