![]() |
|
|
|
2013. okt. 23. 18:02 | Válasz | #900 | |||
![]() | |||
Messze nem mondom, hogy értek hozzá!Ha a jelölések passzolnak, és el is indult akkor valszeg jó.Ilyen messzirő a neten, megmondani nem tudom 100%-ra, hogy minden jó-e rajt.Sok apróság van amit el lehet rontani, figyelmesen kell csinálni mindent.Víz nnélkül még csak próbára sem indítanám... Sok szerencsét (mert az is kell) és jó munkát!
| |||
|
© zsoltxc | 2013. okt. 25. 17:30 | Válasz | #901 |
![]() | |
Gondban vagyok.... restellem de nem tudom, hogy ami a levegő szűrőből alul kijön tömlő az hová is kéne csatlakoztatni. Ez lehet a kartelgáz elvezetője de honnan? A másik... amiért valóban balfék vagyok az az, hogy a vízszivattyún ugye van 4 darab tömlőcsatlakozó...Kettő vastagabb és kettő amolyan ceruzányi vastagságú. Az egyik vastag az ugye a hengerhez csatlakozik a másik pedig a hűtőhöz. Az egyik vékony ami vízszintes kivezetésű az a termosztáthoz csatlakozik. De a másik ami függőleges kivezetésű ? Az hová?
| |
© zsoltxc | 2013. okt. 25. 18:38 | Válasz | #902 |
![]() | |
Rájöttem. A függőleges kivezetés a túlfolyó...
|
2013. okt. 25. 19:46 | Válasz | #903 | |||
![]() | |||
Nem akarok hülyeséget beszélni, de már nem emlékszem minden csőre így látatlanul.A "Manualban" minden precízen bennt van, és akkor nincs hiba...
| |||
| |||
© zsoltxc | 2013. okt. 25. 20:47 | Válasz | #904 |
![]() | |
Mi is az ? Valami rajz?
| |
2013. okt. 25. 21:44 | Válasz | #905 | |||
![]() | |||
A Manual a "Maja Biblia". A főoldalról a letöltésekben keresd meg a 125-ös típust és azok közül válaszd ki a Te motorod évjáratát. Minden alkatrész robbantott rajzát megtalálod. | |||
| |||
© zsoltxc | 2013. okt. 26. 16:57 | Válasz | #906 |
![]() | |
Azt ismerem... sokat segített mikor raktam össze a gépet. Végül is kikövetkeztettem hová is való. Mi lehet a gond ha azt mutatja, hogy felforrt a víz és mégsem indult be a hűtő ventilátor | |
2013. okt. 26. 18:49 | Válasz | #907 | |||
![]() | |||
Azt mutatja, vagy fel is forrt? Zárd rövidre a kapcsolóját ha elindul akkor az a ludas.Légtelenítettél?? Nem tiszta levegő az egész, és a kapcsoló egy légdugót mér??
| |||
| |||
© zsoltxc | 2013. okt. 26. 18:56 | Válasz | #908 |
![]() | |
Én nem vettem volna észre hogy felforrt. Látod abban nem vagyok biztos hogy tökéletes a légtelenítés. Úgy csináltam, hogy kitekertem a légtelenítő csavart, majd addig töltöttem hűtővízzel míg el nem kezdett folyni. Maradhatott benne levegő?
|
© zsoltxc | 2013. okt. 26. 18:58 | Válasz | #909 |
![]() | |
Elég sok idő telt el, míg elkezdett világítani. Pontosabban akkor mikor mentem vele egy lassú kört
| |
2013. okt. 26. 21:20 | Válasz | #910 | |||
![]() | |||
Szia! Próbáld a hűtőn keresztül légteleníteni. A légtelenítő csavarral nekem sohasem sikerült. Leveszed az elejéről a kis háromszöget, és ott a beöntő. Csavard le a kupakot, és indítsd el motort. Várd meg míg kinyit a termosztát, tehát keringeti a vizet. Akkor szuperül kiböfögi a levegőt és jó lesz. Lehet hogy egypárszor el kell játszani. Csupaszon szoktam olyankor vele menni, úgy hogy van nálam fagyálló, és amikor kigyullad a lámpa csak lecsavarom a kupakot, kiböfögi a levegőt, öntök utána és vissza. Én már párszor csináltam és csak így volt jó. | |||
| |||
2013. okt. 26. 21:23 | Válasz | #911 | |||
![]() | |||
Ja, és a kiegyenlítő szabadon lévő csövének, feljebb kell lenni mint a beöntö, különben az egész rendszer nem ér sokat. Nekem lenne lafogott a földön. Közlekedő edények, ha a szabad cső nincs magasabban mint a beömlő akkor a kiöklendezett víz nem jut vissza a rendszerbe. Hát legalább is asszem :)))) | |||
|
© zsoltxc | 2013. okt. 27. 11:26 | Válasz | #912 |
![]() | |
Nekem a 125 majestyn úgy van, hogy a vízhűtő légtelenítő csöve fent van majdnem a markolatnál. A motor régi gazdáját is megkérdeztem, az azt mondta hogy Ő úgy tudja ez a 2002 es már önlégtelenítő. Van is benne víz csurig. Meg a csöveken is érződik a melegség. Kivéve az nem meleg ami a hűtőből jön a vízpumpáig. Gondolom az már annyira lehülik. Mi a véleményed?
| |
© zsoltxc | 2013. okt. 27. 11:29 | Válasz | #913 |
![]() | |
Én úgy érzékelem hogy kering a hűtővíz rendesen, de mégis olyan 2 kilométer után kigyullad a hőfokjelző ... Mi lehet a gond? Így nem merem bejáratni. Aztán persze egy idő után elalszik a kijelző
|
© juhász béla | 2013. okt. 27. 11:43 | Válasz | #914 | ||
![]() | |||
Ha a visszatérőd nem meleg és kigyullad a tulmelegedést jelző lámpa,akkor a termostát,vagy valahol a hűtőrendszerben van a bibi.Ezeken a pontokon keresgélj,csak űgyesen,,,,sok sikert,majd hallunk még.
| |||
| |||
© zsoltxc | 2013. okt. 27. 11:51 | Válasz | #915 |
![]() | |
Szia! A termosztát szerintem kinyit... Épp most tekertem ki a vízhőfok mérőt és megtakarítottam, mert volt rajta minimáis lerakódás
| |
© zsoltxc | 2013. okt. 27. 11:52 | Válasz | #916 |
![]() | |
Érdekes különben mert a generálozás előtt nem volt ilyen probléma vele. Csak most
| |
© zsoltxc | 2013. okt. 27. 11:53 | Válasz | #917 |
![]() | |
Megnézem alaposan, a hűtőt ahogy tanácsoltad mert azt nem néztem át egyáltalán
|
© zsoltxc | 2013. okt. 27. 11:54 | Válasz | #918 |
![]() | |
Ja... magán a vízhűtő bordázatán sem érzek meleget
|
2013. okt. 27. 13:20 | Válasz | #919 | |||
![]() | |||
Vedd le a hűtő kupakját ott fenn a kormánynál, és ha jó a rendszer, akkor meleg motornál öklendezni kellene a vizet kifelé. Ha nem jön a víz, akkor nincs nyitva a termosztát.
| |||
|
© zsoltxc | 2013. okt. 27. 13:24 | Válasz | #920 |
![]() | |
Nyomja kifelé...
| |
© zsoltxc | 2013. okt. 27. 13:26 | Válasz | #921 |
![]() | |
De miért világít a kijelző? Holnap hozok a műhelyből egy megfelelő hőmérőt hogy mégis hány fokos lehet az a hűtővíz. Mert forrni azt tuti nem forr
| |
© zsoltxc | 2013. okt. 27. 14:38 | Válasz | #922 |
![]() | |
Most, hogy egy kicsit többet mentem vele. Már szépen megmelegedett a visszatérő ág is... De a vízhőfok kijelző is világít
|
© zsoltxc | 2013. okt. 27. 15:22 | Válasz | #923 |
![]() | |
Lehetséges, hogy meghibásodott a jeladó? De csak úgy álltó helyében ?
|
2013. okt. 27. 16:48 | Válasz | #924 | |||
![]() | |||
Akkor a thermosztát jó, különben nem keringene. Nem is nagyon lehet eldugulva, ugyan ezen ok miatt. A jeladó nem jó, vagy a hőmérő(hogy is híjják nem tudom hirtelen). Érdekes én is állandó harcban álltam a vízzel, nekem elszökött a kupakon keresztül, és nem nyomta vissza a rendszerbe. Szerintem a kiöklendezett vizet pótold, és menjél vele óvatosan, ha mindenhol meleg a cső, és meleg a vízpumpánál is akkor az elektronika szivat. Szerintem. | |||
| |||
© zsoltxc | 2013. okt. 27. 17:03 | Válasz | #925 |
![]() | |
Szerintem is ... Átnézem az áramkört azaz átnézetem mert nem sokat konyítok hozzá. A vizet fullra töltöttem :-)
| |
© zsoltxc | 2013. okt. 27. 17:05 | Válasz | #926 |
![]() | |
Szerintem jeladó ... Neked sikerült megoldanod megnyugtatóan a víz problémát?
|
2013. okt. 27. 21:52 | Válasz | #927 | |||
![]() | |||
Feljebb raktam a kiegyenlítő szabad csövét, mint a beöntő. Így ha annyi vizet kinyom, hogy feljebb kerül a vízszint mint a beöntő, akkor a közlekedő edények elve alapján vissza folyik a víz a hűtésrendszerbe. | |||
| |||
© zsoltxc | 2013. okt. 28. 20:22 | Válasz | #928 |
![]() | |
Szia! Ma kiszereltem a termosztátot,annak ellenére hogy elég későn értem haza. Nem hagy nyugtot. Nos a termosztát nélkül raktam össze, hogy kizárjam a hibáját. Akkor is felgyulladt a lámpa olyan két kilométer után. A csövek melegek, de a hűtő hideg. A hétvégén szétszedem teljesen. Megnéztem a rendszert. Mindenhol van víz és légmentes. Van nyomás is benne...
| |
2013. okt. 29. 14:51 | Válasz | #929 | |||
![]() | |||
Ha hideg a hűtő, akkor szerintem nincs meg a víz körforgása. Valahol el van dugulva, vagy a keringető nem jó(bár annak sok baja nem lehet, max. letörtek a lapátok). Az a motor blokkon van oldalt, 3 vagy 4 csavar fogja. | |||
| |||
© zsoltxc | 2013. okt. 29. 17:26 | Válasz | #930 |
![]() | |
A vízpumpát is szétszereltem annó... Ki is cseréltem benne a szimeringet eredeti Japánra. Most szétszereltem
|
© zsoltxc | 2013. okt. 29. 17:46 | Válasz | #931 |
![]() | |
Előfordulhat olyan,hogy elkoptak a lapátok ??
| |
© zsoltxc | 2013. okt. 29. 18:23 | Válasz | #932 |
![]() | |
Egy hiba meg van. A vízpumpa járókereke nem kapott meghajtást...
| |
© zsoltxc | 2013. okt. 29. 22:19 | Válasz | #933 |
![]() | |
Kész lett ![]() ![]() ![]() ![]() |
2013. okt. 30. 15:36 | Válasz | #934 | |||
![]() | |||
Naccerü ! Örülök, hogy jó lett és tudtam adni némi tanácsot. Nyáron találkozunk, és gurulunk egy jót remélem. ![]() | |||
| |||
© zsoltxc | 2013. okt. 30. 17:38 | Válasz | #935 |
![]() | |
Remélem báár addig még van rajta mit csiszolni :-) Egy régi keletű hiba nagyon zavaró rajta... A jelenség a következő :simán indul és tökéletes a hangja. De mikor terhelés alatt van akkor nyiszorgó hang jön ki vagy a kuplungból, vagy pedig a hajtóműből. A hajtóművet felújítottam, kivéve a tűgörgős csapágyat mert azt tökéletesnek néztem. Olaj van benne az előírásoknak megfelelő minőségű. ![]() |
2013. okt. 31. 08:23 | Válasz | #936 | |||
![]() | |||
Egyetlen ötletem van..... A fiam sr-je ad ki nyiszorgó hangot, az ok a következő. Eléggé jó minőségű a variátor tárcsa (krómozott), az ékszíj viszont elég kopott, és az ékszíj ad ki nyiszogó hangot, ahogy forog a variátor tárcsa. És pont terhelés alatt ahogy megfeszül a szíj (már vagy egy éve ilyen). Ezt érdemes ellenőrizned. Ha a hajtásnál lenne baj, akkor már szétesett volna szerintem, a fém a fémen nem bírja sokáig a nyiszorgást. Ez valami hüle hiba lesz. A szíjat esetleg ellenőrizheted. | |||
| |||
© zsoltxc | 2013. okt. 31. 18:30 | Válasz | #937 |
![]() | |
Szerintem igazad van ... Befújom csúszásgátló szprével és ha nem lesz vagy javul a hang akkor veszek egy új variátort... nekem a variátorom kopott nagyon... elképesztő hogy néz ki | |
2013. okt. 31. 18:36 | Válasz | #938 | |||
![]() | |||
Ha csúszásgátló spray-vel befújod vége a variátorodnak nem fog működni. Eldobhatod a szíjjat is.
| |||
| |||
2013. okt. 31. 18:57 | Válasz | #939 | |||
![]() | |||
Na igen ez a szerkezet a súrlódáson alapul mindig is lesznek benne nyüszögő hangok.Legfeljebb ideig óráig lehet megszüntetni aztán újra elő jönnek.
| |||
|
2013. okt. 31. 21:47 | Válasz | #940 | |||
![]() | |||
ez a spray oldja a gumit, és a ragadós masszától nem működik a variátor.
| |||
| |||
© zsoltxc | 2013. nov. 01. 05:35 | Válasz | #941 |
![]() | |
De ez elképesztően hangosan nyiszorog ... Mintha sikoltozna. Ahogy megyek vele olyan mintha egy ócskavassal mennék az úton ![]() | |
© zsoltxc | 2013. nov. 01. 05:41 | Válasz | #942 |
![]() | |
Gondolom akkor Ti már próbáltátok... Akkor hagyom a sprét és megtaláljuk a megoldást... Ma ugyan és holnap is estig melózok. De holnapután ráérek és szétszedem és lefotózom a variátorom. Hogy lássátok mennyire kopott és rossz állapotú.
| |
© zsoltxc | 2013. nov. 01. 05:44 | Válasz | #943 |
![]() | |
Ez nem a természetes hangja ...
| |
2013. nov. 01. 06:20 | Válasz | #944 | |||
![]() | |||
Csere lesz a vége, vagy szabályzás, de ezt bízd szakemberre mert ki kell hézgolni szabályzás után.
| |||
| |||
2013. nov. 01. 15:49 | Válasz | #945 | |||
![]() | |||
Igen tényleg bízd szakemberre, mert a racsni nem nagyon szereti, ha hiányzik ez,,,az :). Igaz Mészi? :)) | |||
| |||
2013. nov. 01. 19:00 | Válasz | #946 | |||
![]() | |||
Na erről nem akartam írni de valóban egyikünk már megfizette a tanulópénzt!! ![]() | |||
| |||
2013. nov. 01. 19:39 | Válasz | #947 | |||
![]() | |||
Megfizettük azt többen is. Én nagyon komolyan kiszámoltam, kimértem (legalábbis úgy gondoltam) mindent, mégis egy variátor, egy szíj és 8 görgő lett az ára. Pluszban elúszott egy közös mátrai motorozás a csapattal... Drága okoskodás volt...
| |||
| |||
© zsoltxc | 2013. nov. 02. 18:26 | Válasz | #948 |
![]() | |
Kicserélem inkább. Az az veszek egy utángyártottat. Mert nem maradhat úgy hogy hangosabb a csikorgás menet közben mint a motor dohogása...
| |
2013. nov. 03. 05:22 | Válasz | #949 | |||
![]() | |||
Ez is egy megoldás.
| |||
| |||
© zsoltxc | 2013. nov. 07. 17:28 | Válasz | #950 |
![]() | |
Sziasztok! Továbbra is csikorog vagy nem is tudom milyen hangot ad ki. De hogy pontosítsak a hang nem a variátorból hanem a kuplungból jön. Leszedtem a deklit is tisztán hallatszik így. A hétvégén megmérem a hajtószíjat. Az lenne kopott?
|
2013. nov. 07. 18:21 | Válasz | #951 | |||
![]() | |||
...hát, a kuplung csikorgásának oka nem egy esélyes... Van ott bőven forgó-mozgó csúszó alkatrész. Nem ártana szétszerelni, kitakarítani, lezsírozni és úgy összerakni. A 250-es letöltésekben találsz Zsolt tollából egy kuplungfelújítást PDF formátumban, érdemes lenne átnézni, a 125-ös is hasonló szerintem. Feco, nézz már rá légyszíves! | |||
| |||
2013. nov. 07. 21:08 | Válasz | #952 | |||
![]() | |||
Az alapok egyformák a 25-ösnél ée a 250-esnél is csak a nyikorgást nem értem...Volt már rángatás csúszás, de nyikorgás?? Alapból kitakarít, átmérőket leellenőriz, aztán meglátjuk.Lehet megégett? Úgy nyikorog mint a fék??
| |||
| |||
2013. nov. 07. 21:37 | Válasz | #953 | |||
![]() | |||
Van egy tűgörgős csapágysor. Na ha az száraz, rozsdás, be van rágva...
| |||
| |||
2013. nov. 08. 07:00 | Válasz | #954 | |||
![]() | |||
A rossz csapágy olyan recsegéshez hasonló hangot szokott produkálni, de hát egyszer minden először van...Szétszed megnéz ... "Látni kell"- mondta nagytapasztalatú barátom, a neten nem lehet. ![]() | |||
| |||
© zsoltxc | 2013. nov. 11. 17:15 | Válasz | #955 |
![]() | |
Sziasztok ! Ezt valóban szétszedem a hétvégén mert így nem hagyhatom. Csúnya hangja van. Már akkor is megvolt mikor megvásároltam. Sőt a srác akié volt az is beszámolt erről a hangról. Elsőnek a hajtóműre gyanakodtam. Nos abban valóban volt egy rossz csapágy amit ki is cseréltem. De kicseréltem a többit csapágyat is. Aztán gyanakodtam a variátorra. Mikor levettem a deklit akkor viszont a nyiszorgás egyértelműen a kuplungból jön. Menet közben nem lehet hallani a motor hangját, csak ezt. ![]() ![]() |
© zsoltxc | 2013. nov. 11. 17:17 | Válasz | #956 |
![]() | |
De maga a motor tökéletes ![]() ![]() | |
© zsoltxc | 2013. nov. 11. 17:19 | Válasz | #957 |
![]() | |
Már nem sok lépés és én is klubtag lehetek ![]() | |
© zsoltxc | 2013. nov. 11. 17:22 | Válasz | #958 |
![]() | |
Nem tudtok olyan webáruházat ahol a majestyhez lehet vásárolni markolat fűtést ?
|
© PólyaSándor | 2013. nov. 15. 21:07 | Válasz | #959 |
![]() | |
Van egy 2004-es majesty 180-om. Ennek ugyanolyan a variója mint a 125 és 150??
|
© PólyaSándor | 2013. nov. 15. 21:17 | Válasz | #960 |
![]() | |
ebay szerintem csak
| |
2013. nov. 15. 21:37 | Válasz | #961 | |||
![]() | |||
Igen.
| |||
| |||
© zsoltxc | 2013. nov. 17. 17:52 | Válasz | #962 |
![]() | |
A sikító hangot a tűgörgős csapágy okozza... HKS 22X31X15 IPX2 Méretű. Mikor szétszedtem és tökéletesen elmostam, és alaposan bezsíroztam. Így mikor csak gurulok nincs hangja. Sajnos gázadásnál van. Ez csere
|
2013. nov. 17. 18:32 | Válasz | #963 | |||
![]() | |||
Ugye mondtam... #953 Ha be van rágva sajnos kakukk. A tengely megúszta? Úgy emlékszem, az a kihajtásé egyben ugye? Ha az is be van rágva, jobb ha cseréled egyből! | |||
|
© zsoltxc | 2013. nov. 19. 16:33 | Válasz | #964 |
![]() | |
A kihajtásé is és sajnos nem úszta meg... a tengelynek is annyi. Nagy vonalakban megnéztem mi is az ára egy eredeti Yamahának, úgyhogy azt nem veszek. Most új vadászat a neten egy elfogadható árban lévő és hibátlan tengely után.
| |
© zsoltxc | 2013. dec. 12. 19:25 | Válasz | #965 |
![]() | |
Nektek is nehezebben indul a fagyos reggeleken? Önindító spray-t használtok? Nem károsítja az szerintetek a motort?
|
2013. dec. 12. 20:19 | Válasz | #966 | |||
![]() | |||
Hidegindító. Ha rendesen be van szabályozva, simán indulnia kell. | |||
| |||
© Carlos | 2013. dec. 13. 08:16 | Válasz | #967 |
![]() | |
Az enyém érintésre indul! Nem kell az önindító gombját néhány másodpercig nyomva tartanom!Bár én már "M-zároltam" a motort, lemostam, szárazra töröltem, az aksit feltöltve kiszereltem, az egész járművet bebugyoláltam, így várja a kikeletet. :)
|
2013. dec. 13. 09:41 | Válasz | #968 | |||
![]() | |||
Hali! Annak indulni kell. ha négy tekerés után sem indul, akkor valami baj van. A dúsító csavarnak(karbi) pontosan 2.5 fordulaton kell lenni. Az automata szívató lehet rossz, valamint a karbin van külön fűtés(két spagóca csatlakozik a tetején). Én tavaly az egész telet végigdolgoztam vele, mindig pöcc, röff volt. | |||
| |||
2013. dec. 13. 09:42 | Válasz | #969 | |||
![]() | |||
Esetleg szelephézag, de ahhoz annyira nem értek.
| |||
| |||
© zsoltxc | 2013. dec. 15. 09:03 | Válasz | #970 |
![]() | |
Akkor az lehet a gáz. Nehezen indul de nagyon és hiába a fagyos idő néha néha megyek vele. Valamelyik nap átnézem, mert megérkezik a kuplung tengelye és a csapágy
| |
© zsoltxc | 2013. dec. 15. 09:05 | Válasz | #971 |
![]() | |
Szia! A szelephézagot beállítotottam a gyári értékek szerint. Az autómata szívatót viszont kihagytam mert az előző tulajdonos nem mondta, hogy nehezen indul a fagyokban. Van valami fűtött motoroscuccod?
| |
2013. dec. 15. 18:14 | Válasz | #972 | |||
![]() | |||
Nincs fűtött cuccom. 9 km a munkahelyem, az nem olyan sok. Van egy bőrkabátom meg egy bőrgatyám,elég meleg. | |||
| |||
© zsoltxc | 2013. dec. 17. 17:53 | Válasz | #973 |
![]() | |
Az valóban nem nagy táv. Nekem több mint 20 és bizony lefagytam a gépről, hiába öltöztem fel melegen... Téli gumit tettél fel?
| |
2013. dec. 18. 15:31 | Válasz | #974 | |||
![]() | |||
Áá fene megette... :). Le kellene szedni a hátsó kereket, annak meg neki nem állok. Van egy kis apriliám azzal szoktam télen szaggatni az aszfaltot. Lehet vele darabosan fordulni....tudod mint aki be van f..va. ![]() | |||
| |||
© Kori | 2013. dec. 23. 21:35 | Válasz | #975 |
![]() | |
Sziasztok! A 125-nek a karbijával lehet valami mert még jó időben nem megy többt 80nál aztán ugrik egyet és mgy mint a bolond. mi lehet vele? |
2013. dec. 24. 05:55 | Válasz | #976 | |||
![]() | |||
Azért a variátort is nézd meg.
| |||
| |||
© zsoltxc | 2014. jan. 01. 10:48 | Válasz | #977 |
![]() | |
Boldog Új Évet Kívánok minden motorostársamnak! Balesetmentes motorozást!
|
© zsoltxc | 2014. jan. 01. 10:50 | Válasz | #978 |
![]() | |
Tudom :-) Ezzel a géppel úgy kanyarodok hogy még biciklisek is elkerülnek :-P
| |
© zsoltxc | 2014. jan. 12. 14:59 | Válasz | #979 |
![]() | |
Sziasztok! A kuplung tengelyt kicseréltem, bááár úgy emlékeztem, hogy nagyobb bemaródások vannak rajta. Szétszedtem, és kicseréltem a tengelyt azért. A fogaskerekeket is megvizsgáltam és nem látszik rajta kopás nyom. Persze ettől még lehet rossz. Nos összeraktam és a sivító hang ugyan úgy megmaradt... Valami ötletetek van? Már ott tartok, hogy veszek hozzá fogaskerekeket kompletten...
|
2014. jan. 12. 15:17 | Válasz | #980 | |||
![]() | |||
A kuplungszerkezetben lévő tűgörgős csapágysort is kicserélted? Van benne nem?
| |||
| |||
© zsoltxc | 2014. jan. 12. 15:19 | Válasz | #981 |
![]() | |
Kicseréltem és semmit sem javított rajta. A fogaskerék áttétellel lehet a baj szerinted?
| |
© zsoltxc | 2014. jan. 12. 15:56 | Válasz | #982 |
![]() | |
Csak gázadáskor... akkor visít.
| |
2014. jan. 12. 16:09 | Válasz | #983 | |||
![]() | |||
Akár azzal is. Ha a fogak nem osztókörön futnak, megette a fene. Lehet hogy kivan az egész hajtómű... Látni kellene... | |||
| |||
© zsoltxc | 2014. jan. 12. 16:12 | Válasz | #984 |
![]() | |
Igazad van... ezt így látatlanba nem lehet... én meg még csak hasonló hibával sem találkoztam sosem...
| |
2014. jan. 13. 08:22 | Válasz | #985 | |||
![]() | |||
Csak egy ötlet.... Nekem az sr visít állat módjára, mégpedig azért mert krómozott a variátor tárcsa, és az ékszíj ilyen hülye hangot ad. És nagyjából akkor hallani nagyon ha gyorsítok. | |||
| |||
© zsoltxc | 2014. jan. 13. 08:39 | Válasz | #986 |
![]() | |
Igazad van... ennek is van sivító hangja a variátorból is, de ez akkor is visít ha középsztenderre rakom is megpörgetem. A hang pedig a kuplungból jön, vagy a kihajtásból. Ma szép idő van, de nem megyek vele, mert az emberek hátrafordulnak megnézni hogy mi ez a traki ami közeledik ![]() | |
© zsoltxc | 2014. jan. 13. 08:54 | Válasz | #987 |
![]() | |
Igaza van Tamásnak, ezt látni kellene, egy pontos diagnózis felállításához... Így sajna megveszek mindent amit hibásnak tünhet
| |
© zsoltxc | 2014. jan. 18. 18:37 | Válasz | #988 |
![]() | |
Megérkezett az új fogaskeréksor... Kicseréltem a régit és tökéletes lett :-) Ki próbáltam, és mintha az angyalok tolták volna a gépem :-) Viszont fogalmam sincs mi lehet a baja a régi fogaskerék sornak... Ha jobb idő lesz akkor tüzetesen átvizsgálom mi is okozhatja a visítását. Jó motorozást :-)
|
2014. jan. 18. 21:22 | Válasz | #989 | |||
![]() | |||
Elkoptak, hallhattad. ...még látni is akarod? Nem vagy kicsit tehetetlen...? | |||
|
© zsoltxc | 2014. jan. 20. 16:56 | Válasz | #990 |
![]() | |
Hááát én nem látok rajta rendellenességet... De valami van vele az tuti. Na majd a mérések :-)csak idő legyen rá
|
2014. feb. 01. 23:16 | Válasz | #991 | |||
![]() | |||
Szóval, 125-ösbe, 98-as benzin. Tulajdonképpen mehet. De minek. Mi is a különbség a 95-ös és a 98-as között? A oktánszám. Ha a motort 95-ös benzinre tervezték és alacsonyabb oktánszámút tankolsz, kopogni fog. Ha magasabbat kárt ugyan nem teszel benne, de a tökéletlenebb égés miatt túlfogyasztást eredményezhet. Ha növeled a kompresszióviszonyt és hozzáállítod a gyújtást, akkor hagyszóljon! Nekem a zsugormotoros Ladába a hengerenkénti 14,5BARos kompresszióhoz és a hozzáállított gyújjtással tökéletes a 98-as benzin. 95-össel megy csörög, kopog. Szóval szériába inkább ne... Én is kipróbáltam a 250-esnél és a T-MAX-nál is, de nem jött be. Tegyél bele kicsi Spurit, ártani nem fog, de a lelkednek jobb lesz :-) | |||
|
© satyapapa | 2014. feb. 02. 07:25 | Válasz | #992 | ||
![]() | |||
Ha beletöltesz 98-ast némileg javul a dinamikája a gépnek,de szerintem az árkülönbözet neméri meg. Próbáld ki és ha neked megfelelően változik akkor hajrá,,baj nem nagyon lesz belőle A 98-as benya tartalmazhat plusz adalékot ami fincsi lehet a motornak. Én az olaszoknál ha tankolok akkor mindig sokkal jobban megy a gép,ott jobb minőségü-másabb a benzin. | |||
|
2014. feb. 02. 09:32 | Válasz | #993 | |||
![]() | |||
De ott 95-öst tankolsz nem? Mert azt már én is tapasztaltam szlovák és román kutaknál, hogy jobbak a menettulajdonságok, dinamika. Volt olyan itthon, hogy a 11 litetes tankba úgy, hogy még volt benne, tankoltam 12 litert. Külföldön ez soha nem fordult még elő... | |||
| |||
2014. feb. 02. 12:30 | Válasz | #994 | |||
![]() | |||
KÖSZÖNÖM A VÁLASZOKAT!!!
| |||
|
2014. feb. 02. 12:34 | Válasz | #995 | |||
![]() | |||
MÉG EGY KÉRDÉS??HA SIKERÜLNE VELETEK GURULNI VALAMERRE,A 85-90km/h UTAZÓSEBESSÉG ELÉG A NEMLEMARADÁSHOZ?JOBBAN NEM SZERETNÉM HAJTANI A GÉPET!!!!ÜDV.
| |||
|
© Kiss Róbert | 2014. feb. 02. 12:57 | Válasz | #996 |
![]() | |
Szerintem elég mert alkalmazkodik a csapat a legkisebb ccm-hez! Nem a rohanásról szol itt a motorozás !
| |
2014. feb. 02. 16:06 | Válasz | #997 | |||
![]() | |||
A kis ccm mennek elöl és adják a tempót. Sokat motoroztam 25-össel a csapatttal.
| |||
| |||
2014. feb. 02. 16:27 | Válasz | #998 | |||
![]() | |||
Természetesen jó. Ha együtt indulunk, együtt érkezünk. Volt már olyan hogy valaki lemaradt, de az esetek túlnyomó részében nagyon figyelünk a kisköbcentis gépekre. A felvezető után a bojban minden úgy történik, ahogy a kicsik bírják. | |||
| |||
© ata89 | 2014. feb. 13. 17:33 | Válasz | #999 | ||
![]() | |||
Hello! Tavaly szeptemberben sikerült vásárolnom egy 99-es évjáratú 125-ös majestyt. Jelenleg Varta (12V 9Ah 12N9-4B-1/YB9-B) aksi van a gépben, de haldoklik. Aksit szeretnék venni, de nem tudom hogy mit érdemes, maradjon ez a típus vagy esetleg valami más márka? Köszönöm Üdv | |||
|
|
|
|