Yamaha Majesty Fan Site - Hungary   >>   Fórum   >>   Általános javítással kapcsolatos kérdések, karbantartás
Javítás, karbantartás típustól függetlenül

Ha szeretne hozzászólni, be kell jelentkeznie!
Bejelentkezés >>

Listázás fordított időrendi sorrendben


meszizs2010. jún. 16. 10:33 | Válasz | #3811 
Igy ahogy jellemezted, valószínűleg az enyém is gyenge. Ha gyenge, akkor az milyen hibát okozhat?
Megcsúszik?
Mert néha sőt majdnem mindig induláskor hallok csúszó hangot.
Szerviz csak Eger után, vagy, ha megakadok valahol.
Köszi
1996-os Majesty 250

tamas2010. jún. 16. 10:52 | Válasz | #3812 
Ha gyenge a kontrasztrugó, annak csak az egyik eredménye az hogy a szíj megcsúszhat. Mivel a variátort is ez tolja alaphelyzetbe, a gyenge rugó dinamikátlanná is teheti a motort. Nincs elég ereje visszatartani a görgőket, hamarabb kapcsol "2"-be. Ez is lehet az oka, ha nem úgy gyorsul. Elvileg ha fullgázon indulsz, érezni lehet hogy 35 km/h-nál kicsit változik a hangja.
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © jasa2010. jún. 16. 11:44 | Válasz | #3813 
Hétvégén "garázsmenet" volt, felkészülés Egerre :
- olajcsere (10w40-ről visszaálltam 20w50-re, persze Castrol)
- első kerékagy zsírzás (a mágneses jeladó miatt)
- a vízhőfok jelző össze-vissza ugrált, kábelsaru kontakt hiba, azóta OK
- variátor tisztítás, hüledeztem: a görgők totál kockásra koptak (RSM olasz utángyártott, olcsó volt, 14 ezret bírt ki) Jobb híján visszaraktam az előzőt (ami valszeg gyári lehetett, és 18 ezer + x futás után cseréltem le tavaly)és állapotra klasszissal jobb még most is. Nagyon megérzem azóta a hatását, szerintem még 1 szezont ki fog bírni.
- a gyári japán szíj most tart 32000-nél, szélessége még határérték felett van, állapota meg közel mint az új, még sokáig jó lesz.
- Még nem tartok ott, ahol Zénó Mester, de azért nem rossz
Az idő igaz, és eldönti hogy mi nem az. (Petőfi Sándor)

 © ansa2010. jún. 16. 13:27 | Válasz | #3814 
Köszi!
Igen,elmentem a környező falukba,városokba,szombat vasárnap 100-100km volt,nem sietve,tájat fürkészve,nézegetve,integetve,utcaszélicsapnálmegállvavizetidva.....szóval igy feelingesen megállt 3,4-be,280km-nél mentem be tankolni.Meg is lepődtem.

Most már egyre kiváncsibb leszek erre a szíjcsapkodós dologra,a héten szétszedem..

meszizs2010. jún. 16. 13:51 | Válasz | #3815 
Nem kínzom a gépet!
Én még nem indultam full gázzal.
100-ig egyenletesen húz és onnét jön a várakozás.
105 viszonylag hamar, 120-125 legalább 1km.
Most egyenlőre az a cél, hogy a hétvégét bírja ki!
1996-os Majesty 250

meszizs2010. jún. 16. 13:55 | Válasz | #3816 
Uraságok!
Mi van akkor ha több az olaj a motorban a kelleténél!
Max jelzés felett van kb.4-5 mm-rel.
Fekszik a motor, kifüstöli, vagy ennyit még el tud viselni?
Véletlenül és tudatlanul túlöntöttem.
Fele felett volt egy kicsivel aztán ráöntöttem 3-4dl, most meg akárhogy is nézem a max felett van.
Semmi kedvem sincs leszívni, inkább leszívatni volna!
1996-os Majesty 250

 © ansa2010. jún. 16. 13:59 | Válasz | #3817 
Hagyd,majd megeszi!!
Jóvanna,csak vicc volt,nem tudom,én anno,mikor nagyon zabálta,többször tulöntöttem,na de az más volt,mert pillanatok alatt lefogyott,hát szerintem egetverő baja nem lehet,végülis akkor kb. 2decivel van több benne,az kb. 15%,csak nem lesz belőle nagy baj...
na most aztán okosabb lettél....én hagynám....

Sanci2010. jún. 16. 15:19 | Válasz | #3818 
Annak idején nekem a Yamaha TDR-nél volt egy "túlfolyó". Amikor túl töltöttem a forgó alkatrészek kipréselték a többlet olajat és szép kis olajfoltot hagyva maga után amikor leállítottam. Amikor "beállt a szint" nem ment ki több olaj!
De a Majánál nem tudom!
Na ezzel is okosabb lettél!
Ha egység van, nincs kétség!

meszizs2010. jún. 16. 15:53 | Válasz | #3819 
Nekem is volt TDR 125.
1996-os Majesty 250

 © Karcsi2010. jún. 16. 16:52 | Válasz | #3820 
Mész!
Más megoldás nincs, szívni kell, ha akarod ha nem...de tudnám ajánlani az olajfalót, hasonlít a trójaira, csak egy kicsit kisebb, és olajat szív, de a tiéd..
"Magyar Égen Magyar Isten, Motorosnak Párja nincsen"

meszizs2010. jún. 16. 17:15 | Válasz | #3821 
Nézd én kellemetes helyzetben vagyok, mert asszonypajtásom a kórház azon részén dolgozik, ahol van mindenfajta kütyű, többek között leszívó készülék is. Nincs kizárva, hogy holnap nem fogom "megszívatni" az olajtartályt!
1996-os Majesty 250

Feco2010. jún. 16. 18:04 | Válasz | #3822 
Mindenképp legyen a nívószint környékén mert ha megnő vmiért az olaj feletti térben a nyomás (kartergáz)akkor kinyomja a szimmeringeket.És ez még csak a kisebbik baj, nagyobb is lehet.Ha magas a szint akkor az olaj feletti tér kisebb.
Motor után,első a család legyen!

talicskas2010. jún. 16. 20:28 | Válasz | #3823 
Mészizs!

Eger előtti tartós autópályázás miatt a a max jelig SZÍÍÍÍD vissza, mert megszívathat:)))

ansa!
javaslom majd az új szíjjal szánjál rá...egy kis figyelmes perceket, és dekli nélkül sasoljad, hogy közép sztenderen alapjárat kis gáz, nagy gáz, intenzív gázadásnál a két tárcsa mit csinál a szíjjal...mert ha csavargatja akkor az is ad érdekes hangokat, na meg megcsúszási jelenségeket...
lényegében ha jól tudom lehet kapni különböző vastagságú (tized mm) hézagolókat, amivel a variátor mögött lehet a hézagolóval operálni, ha nem egységes a tárcsák helyzete...
(kérlek nekem anno volt alatta egy hézagoló...mire észrevettük, addig sok liter víz folyt le a dunán.)))
Én már akkor ott tartottam, hogy a Majaman Tibi komlett varióját, malossi szíját, kuplungját tettük fel...és nem ment jól a paripa...SŐT MEGÉGETTE A SZÍJÁT IS A MOTOROM)
És akkor derült ki, hogy valami nem gömbölyű....
De szerintem a kontrasztrugó tuti jó!!!

erősebb rugó esetén a motor pörgősebb lesz mert az adott fordulathoz képest a szíj minden esetben lassabban tud a hátsó tárcsán lefele haladni, ezáltal a pörgősebb lesz a technika..
És gázelvételnél pedig a motorfék erezhetőbb lesz, ugyanis a kontrasztrugóra megszűnő szorító erőből hamarabb és intenzívebben rúg vissza, ami a motorfék dinamikáját is szabályozza ( lényegében a rugóerő kényszeríti a szíjat az alaphelyzet felé)
Ha már nyakig szarban vagy, adj hálát Istennek: "Köszönöm, Uram, hogy legalább nem hullámzik!"

meszizs2010. jún. 16. 20:36 | Válasz | #3824 
Köszi!
Már megrendeltem a szivattyút!
Holnap meg szintre szívatom!
1996-os Majesty 250

tamas2010. jún. 16. 22:49 | Válasz | #3825 
Meg kell színi...

Szintig...

No...

Hö...
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

Feco2010. jún. 17. 06:15 | Válasz | #3826 
Motor után,első a család legyen!

 © ansa2010. jún. 17. 08:40 | Válasz | #3827 
Üdv!
hogy érted,hogy "csavargatja a szíjat"?nincs egy síkban az első,és hátsó tárcsapár,ugy érted?
Motorfék az elég határozott,30nál old szét,addig keményen fogja a mocit..Végülis minden megfelelő,jól húz,egyenletesen,stb,csak ez a hang,meg a végsebesség...Most már csak jövő héten jön meg a szíj,de megnézem dekni nélkül,meg a filctollas módszert is kipróbálom,kimegy-e a szíj...

MésziZs!

Mióta szíjat cseréltél,nem vettél észre esetleg olyat,hogy kisebb fordulaton elindul a gép?Mivel ugye szélesebb a szíj 2mm-rel,nem forgatja gyorsabban a kuplungpofákat?vagy hülyeség?
Mert ha igen,akkor kisebb fordulaton el kell indulnia elvileg...

meszizs2010. jún. 17. 11:52 | Válasz | #3828 
Le van SZÍVA és nem szilva!
Fecó is ott volt 2dl lejött, amire elértem a felső nívót.
1996-os Majesty 250

meszizs2010. jún. 17. 11:54 | Válasz | #3829 
Én semmit sem vettem észre az indulással kapcsolatban.
kb.200km van a szíjban.
Amit észlelek, az a zörgés, de azt meg a kuplung adja. Valószínűleg alapjárat módosítással kiküszöbölhető lenne, de most nem bántom.
1996-os Majesty 250

talicskas2010. jún. 17. 12:23 | Válasz | #3830 
Ansa!

nekem nem gyári variátor volt rajta és azért az új szíjakat nagyon meggyalázta.
pl. jó 25 km utan ha temposan motoroztam megallas utan igencsak szíj szagot árasztott a motor....

elméletileg a variator mögé nem szokas tenni semmit, csak a két tárcsa között szoktak mokoli vele...
Pedig szerelötöl vettem Én a mocimat...
majd mikor hívtam, hogy mit szoptam azzal a hézagolóval....
azt mondta!! az úgy volt pedig jó!!!
Ha már nyakig szarban vagy, adj hálát Istennek: "Köszönöm, Uram, hogy legalább nem hullámzik!"

 © ansa2010. jún. 17. 12:30 | Válasz | #3831 
Aha,hát nekem gyári,de ha megjön a szíj,akkor azt lecserélem,de előtte elindítom burkolat nélkül,hogy lássam mibe verne bele,meg mennyire megy ki,meg akkor utána is megnézem az uj szijjal.

trans852010. jún. 22. 15:45 | Válasz | #3832 
én is ledobtam róla a szíjat és a görgőket is kicseréltem 12 grammosra, annyit veszek észre hogy most ismét 130-at megy a gép de 110 felett lényegesen lassabban gyorsul mint ezelött, de 100nál a fordulatom 500-al kevesebb mit a görgőcsere elött

 © ansa2010. jún. 22. 15:53 | Válasz | #3833 
Aha..és előtte hány grammos görgők voltak benne?

 © arpo52010. jún. 22. 22:49 | Válasz | #3834 
Sziasztok a héten szert tettem egy 150 es Yamaha Teos -ra ebben kérném segitségeteket hogy mit érdemes átnéznem rajta? A problémák a következők: Alapjárat össze vissza, hidegen nehezen indul illetve fura bugó hangja van, az előző tulaj szerint az uj görgők miatt. Várom válaszotok üdv

 © arpo52010. jún. 22. 22:50 | Válasz | #3835 
Illetve érdenes e a görgők sulyával variálni? Illetve mivel érdemes?:))

gábor2010. jún. 22. 22:56 | Válasz | #3836 
Szerintem ezek a hibák nem a görgöktöl vannak!
Motor nélkül is lehet élni,de nem érdemes

talicskas2010. jún. 22. 23:45 | Válasz | #3837 
Hát egy új motorvásárlásnál azért az eladó kijelentése és a valóság az nem biztos, hogy passzol...
ez egy összetett dolog!!

pl.
én mikor már megvettem valami járgányt..első legrövidebb út a haza!!! majd a null revízió!
a karbantartás!
levegőszűrők ellenőrzése, tisztítása, olajcserék..(szűrők ha van benne) motor, ill. kihajtás..
variátor átnézése, tisztítása, karbantartása..
ha ezeken az ember túl van, addig kialakul egy általános kép az előző tulaj szavahihetőségéről...és az esetleges motor tartásának, karbantartásának a valóságáról!!

de sok sikert a motorhoz!!!
Ha már nyakig szarban vagy, adj hálát Istennek: "Köszönöm, Uram, hogy legalább nem hullámzik!"

Feco2010. jún. 23. 05:46 | Válasz | #3838 
Vedd ki a gyergyát és forgasd körbe a főtengelyt óvatosan. Csak a szeleprugókat szabad érezni a körbehajtáson.A görgők nem csinálnak ilyent.
Motor után,első a család legyen!

 © Zsolt2010. jún. 23. 07:54 | Válasz | #3839 
Teljes átnézés. Én egy métert sem mennék vele addig, amíg nem vagyok biztos abban, hogy a gép oké.
Zsolt

meszizs2010. jún. 23. 07:59 | Válasz | #3840 
A fura búgó hangot mikor adja?
Mert az én 250-em is ezt a hangot adja és én azt hittem, hogy ez a varió természetes hangja, aztán kiderült, hogy valami csapágyprobléma előtt állok. Azt, hogy melyik csapágy azt még nem tudom, de annyi biztos, hogy nem a motor, hanem a hajtáslánc csapágyáról van szó!
Beindítás nélkül, ha megtekered a hátsó kereket akkor is morog, mert akkor egyforma a jelenségünk. Illetve, ha sztenderen felpörgeted és visszaveszed a gázt, hogy üresen forogjon, akkor is morog. Mert az enyém ilyenkor és természetesen menet közben is morog, de azt a zárt sisakban nem hallom.
1996-os Majesty 250

trans852010. jún. 23. 09:02 | Válasz | #3841 
elötte 11grammos görgők voltak benne, megmondom őszintén azt hittem hogy kitolja a végsebességet , de sajnos a végsebesség ugyanaz lett csak a forgulatom kissebb, ezért 110 felett lassabban gyorsul mit a görgőcsere elött, szal ha valaki azt kérdi hogy érdemes kicserélni a görgőt nagyobb tömegűre annak azt tanácsolom hogy nem!

 © ansa2010. jún. 23. 10:31 | Válasz | #3842 
Pont ugyanígy jártam most,csak én a görgőkhöz nem nyultam,csak szíjat cseréltem.Eddig nulláról huzott szép egyewnletesen,ha odahuztam neki egy fix temponál,akkor picit emelte a fordulatot,és megindult rendesen,most tök hamar kitolja a variot,ezért nem egyenletes a huzás,hanem 40-50-ig jól huz,utána 50-65-ig lassabban,mert ott már kitolja a variot,és viszonylag alacsony a fordulat,majd 65-70nél megindul megibt,mert ott már emelkedik ugye a fordulat,és megjön az erő..végre jobb lett a szij miatt,bár elég szeles az idő,szóval azt nem tudtam tökéletesen tesztelni..ugyhogy most vehetek görgőket is,1-gyel könnyebbet...csak nerm tom,ezek mienek,amik benne vannak..meg azt se tudom,hogy amit a Keewaynél lehet kapni,az mekkora súlyú lehet..

 © arpo52010. jún. 23. 12:44 | Válasz | #3843 
Szétszedtem és nem üditő a látvány:( A varió hűtőbordái néhol hiányosak és a bugó hang is nagyon a blokkból jön vszinű főtengelycsapágy lesz, illetve előjött egy csilingelő hang is amit nem tudok hova tenni . Lecseréltem olajat szűrőt, kitakaritottam de ettől jó hangosabb lett a blokk vszinű a benne lévő sűrűbb olja sokat felfogott.

 © arpo52010. jún. 23. 12:45 | Válasz | #3844 
Úgy érzem teljes generál lesz a vége:(( Tudnátok segiteni vagy tippet adni hogyan tudnám ezt olcsón megúszni.?? Üdv

gábor2010. jún. 23. 13:30 | Válasz | #3845 
Nagyon rossz ugy motort venni hogy nem is tudsz vele menni és a javitással kell kezdeni.SAJNÁLOM
Motor nélkül is lehet élni,de nem érdemes

 © Zsolt2010. jún. 23. 13:40 | Válasz | #3846 
Olcsón? Sehogy. Ha még nem írtad a nevedre add el gyorsan.
Zsolt

meszizs2010. jún. 23. 14:19 | Válasz | #3847 
Nem Majesty, de talán használható!
Barátom GoldWingje betonkeverőhöz hasonló hangokat adott ki magából, elmondása szerint, mert én nem hallottam. Aztán a hiba oka a generátor tekercselése volt.
Nem biztos, hogy a főtengely van oda!
Én is lecseréltem a szíjat azóta jön a csilingelés, valószínűleg a kuplungpofa finoman eléri a harangot.
Annyira nem lehet rossz állapotban a gép, hogy szerintem 100ezer környékén ne lehetne egy jó masinát faragni belőle.
Ettől függetlenül egy szakértő fül és egy próbakör sokat tudna segíteni!
Ne add fel!
1996-os Majesty 250

 © jasa2010. jún. 23. 15:20 | Válasz | #3848 

Én úgy gondolom hogy még VÉTEL ELŐTT kell elgondolkodni az alábbi feladványon:
- veszek X-ért egy "akármilyet" és sorban jönnek elő a témák, így aztán ráköltök 100-at, hogy legyen egy "jó mocim"
- gondos kereséssel, odafigyeléssel, szakértői segítséggel (meg persze egy kis szerencsével) X+100ért veszek egy "jó mocit".....és góóóó.

Én, ha újra kezdhetném (illetve mikor majd újra aktuális lesz)a másodikat választanám
Az idő igaz, és eldönti hogy mi nem az. (Petőfi Sándor)

 © Valaki2010. jún. 23. 15:23 | Válasz | #3849 
Bizony a második a jobb ötlet.

 © ansa2010. jún. 23. 15:36 | Válasz | #3850 
Azért valljuk be, használt mocikról lévén szó,elég kicsi az esély rá,hogy egy tökéletes állapotút tudjunk venni,amire nem kell költeni semmit...Mert azért csak megnézi az ember a variot,kuplungot,+ membrán tuti rossz benne,stb..és 40-50et ugy rákölt az ember,hogy csak na....Viszont ha vesz egy lepukkantottat,és ő maga rendbe teszi,akkor az se lesz olcsóbb,de legalább tudja,mire ült...
Persze,egyszerűbb egy kevés km-es ,doxa gépet venni,és csak menni vele,gyári festés,stb,de ahhoz nagy mák kell sztem...Ha valaki bütykölős,az veheti az olcsót,de ha nem akar babrálni,akkor nézegessen türelemmel..

 © arpo52010. jún. 23. 15:44 | Válasz | #3851 
A moci valóban nem volt drága a szakértő fül ma meglesz de volt már sok 2t moci és nagyon ismerős a hang a főtengőcsapágyra. A kérdésem az lenne hol érdemes az alkatrészeket beszereznem gondolom ti már páran átestetek egy ilyen felújitáson, én magamnak megcsinálnám csak az alkatrészek kellenének jóáron:)) Üdv

 © lmisi742010. jún. 23. 16:01 | Válasz | #3852 
sziasztok!azt szeretném megkérdezni hogyanlehet yamaha mbk skylineren alapjáratot állítani köszönöm !

 © Forrest2010. jún. 23. 16:37 | Válasz | #3853 
Nahát, Te vagy az első MBK-s, akiről tudok, rajtam kívül :-)

Majd a szakik válaszolnak nemsokára, türelem.

Feco2010. jún. 23. 17:02 | Válasz | #3854 
Na most ez a blokk ugyanaz mint a maja?
Motor után,első a család legyen!

 © lmisi742010. jún. 23. 17:10 | Válasz | #3855 
ezen a fórumon én sem találkoztam mbk-sal remélem ismeri valaki aki tud segíteni.
egyébként mi a véleményed az mbk-ról mert most vettem.

 © lmisi742010. jún. 23. 17:10 | Válasz | #3856 
úgy tudom igen

 © arpo52010. jún. 23. 17:20 | Válasz | #3857 
Nekem 150-es Yamaha Teosom van alias MBK Doodo 5DS blokkalezt szeretném felújitgatni. Üdv

 © Forrest2010. jún. 23. 17:20 | Válasz | #3858 
Majesty125 kérdése nem Neked szólt, de valóban ugyanaz a blokkja (és úgy tudom, mindene).

Sok tapasztalatom egy hónap alatt nekem sincs, de egyelőre meg vagyok vele elégedve. Majd meglátjuk, hosszútávon.

tamas2010. jún. 23. 18:29 | Válasz | #3859 
Szia!

Az MBK az nem ugyan az mint a Majesty DX-250? Vagy nagyon hasonló nem?

Ha igen, akkor az alapjárati állítócsavar a karburátor tetején van, az utas bal lábánál lévő kis műanyag ablakot kell kipattintani és ott benézve, bevilágítva látod az állítócsavart. Ami alacsonyabban van az a keverékszabályzó, ami magasabban az az alapjárat. Ha tényleg olyan mint a Majesty, akkor ezen is van kis ablakocska ahol be tudsz nyúlni. Ha nincs, akkor le kell veni az ülést, ki kell venni a tanktakarót és a tankot, onnan már előtted az egész cucc.

Másik variáns, mivel két gázbowden van, az egyik nyitja, a másik meg zárja a pillangó szelepet. A húzó bowdenen kell lennie egy gumiharang alatti állítócsavarnak, ezzel is emelhetsz az alapjáraton ha a bowden nincs nagyon megnyúlva.

Hány köbcentis és mikori évjárat?
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © lmisi742010. jún. 23. 18:55 | Válasz | #3860 
szia! 2002-es 125ccm és nem alacsony az alapjárat hanem magas.köszönöm válaszod!

Feco2010. jún. 23. 19:46 | Válasz | #3861 
Akkor storno az egész 250-es...Ha 125-ös és tudtommal ua. mit a maja akkor az ülést vedd ki, és a karbin egyértelmű a gázbowden melletti csavar.
Motor után,első a család legyen!

tamas2010. jún. 23. 20:58 | Válasz | #3862 
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © Zsolt2010. jún. 23. 21:25 | Válasz | #3863 
Naszóval, a 125-150-es Teos Majesty blokkos gépek. Viszonylag olcsón itt találsz alkatrészeket: Link A kereső mezőbe írd be: majesty. Írtad, 2T-s tapasztalataid vannak. Majesty-hez minden 2,5-3-szor annyiba kerül minden, mint egy átlag Aerox-hoz, ill. annak is kell örülni, ha egyáltalán kapsz!
Zsolt

Feco2010. jún. 24. 05:51 | Válasz | #3864 
Hát igen én is a Natixnál szoktam... ami kell.Azt elfelejtettem hol vettem azt az occsó főtengelyfelújító készletet, de előfordulhat, hogy azt is itt.
Motor után,első a család legyen!

Feco2010. jún. 24. 05:55 | Válasz | #3865 
Igen itt van és gyűrűkészlet is 1400-ért én meg 10rugóért vettem de ez valszeg kínai.
Motor után,első a család legyen!

 © arpo52010. jún. 25. 10:19 | Válasz | #3866 
Sziasztok leszedtem a variátort de összerakni nem sikerül mivel a szabadonfutót nem tudom visszatenni a helyére:(( Illetve csak akkor tudnám ha az öninditó fogaskerekét is sikerülne kiszednem csakhogy a csillagfejű két csavar szét van gyilkolva:(( Vmi ötletetek lenne a megoldásra?? Üdv

 © Zsolt2010. jún. 25. 11:06 | Válasz | #3867 
Tegyél fel képet, mert így nem fog menni.
Zsolt

Feco2010. jún. 25. 20:11 | Válasz | #3868 
Kérj kölcsön egy "ütőcsavarhúzót"!Ütésre csavar.Azért kölcsön mert aranyáron van. Az kihozza.
Motor után,első a család legyen!

meszizs2010. jún. 25. 22:15 | Válasz | #3869 
10 Eu a Louisban!
1996-os Majesty 250

 © arpo52010. jún. 26. 23:22 | Válasz | #3870 
Darabokba a vas a főtengely hibátlan szerencsére, a főtengő csapágy lett az áldozata az előző béna szerelőnek. Még egy vezláncot vezetővel kell találjak és mehet össze a Teos.

 © arpo52010. jún. 28. 09:26 | Válasz | #3871 
Még annyi kérdésem lenne hogy a csapágy sajna átfordult a deklibe szerintetek be lehet ragasztani vmi vel mert picit lötyög benne a csapágy? üdv

 © Zsolt2010. jún. 28. 09:34 | Válasz | #3872 
Igen. Bár tökéletesebb megoldás gépműhelyben a perselyezés, de lehet ragasztani is. A Loctite termékek között találsz erre a problémára valót. Az áruk nem a Technokol Rapid kategóriában van, egy ki tubus 4-6 rúgó. Link
Zsolt

tamas2010. jún. 28. 09:38 | Válasz | #3873 
Ragasztás után viszont rendszeresen ellenőrizd, mert ha megforog, sokkal nagyobb károkat fog okozni mint a jelenlegi!
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © Zsolt2010. jún. 28. 09:58 | Válasz | #3874 
Zsolt

meszizs2010. jún. 28. 11:47 | Válasz | #3875 
Én a nem hivatalos verziót írom le.
Trabant hátsó kerékcsapágy általában mindig lógni szokott. A javaslat a cinezés volt. Nagy nehezen sikerült befuttatnom. Ez a megoldás csak addig volt jó, amíg a műszakira elvittem, aztán utána simán kiverődött.
Ezért én a drasztikusabb megoldást szoktam választani: Ívhegesztővel körbepötyögtettem a csapágykérget, na ez már többet nem verődött ki.
1996-os Majesty 250

meszizs2010. jún. 28. 11:49 | Válasz | #3876 
Irtam, hogy ki kellet fúrnom a hajtóműházat a csapágykivételhez.
Ma voltam a csapágyboltban és felvilágosítottak!
Nagy általánosságban kevesen veszik meg a csapágylehúzatót, ezért a csapágyra ráhegesztenek egy csavart aztán annak segítségével kihúzatják!
Most már okosabb vagyok, de én már kifúrtam!
Majd beragasztom.
Tehát ha valaki ilyen helyzetbe kerül, akkor fúrás előtt hegesszen!
1996-os Majesty 250

 © arpo52010. jún. 30. 12:00 | Válasz | #3877 
Sziasztok vki tudna nekem egy részletes képet vagy leirást adni hogy a blokk bal oldala hogyan áll össze 150 es majestyn Tehát a variátort egészen a szabadonfutóig. Úgy érzem az enyém hiányos és szeretném visszapotolni. Nekem egy hézagolo van össz vissz illetve a szabadonfutó és a mögötte lévő fogaskerék között volt vmi műanyag ami elkopott arról is ha van infó hogy mi is az szivesen fogadom.

 © SPOILERES2010. jún. 30. 12:07 | Válasz | #3878 
oké nem soká küdök de a szabadonfuto fogaskereke mögött nincs semmi az a főtengej vezérmülánc kerekének az ugymond persejének fexik fel aszem

 © arpo52010. jún. 30. 13:09 | Válasz | #3879 
Köszi. Nem arra gondoltam hanem a szabadonfutó és amire ráfeszül fogaskerék között kéne lenni vminek. Üdv

 © SPOILERES2010. jún. 30. 14:28 | Válasz | #3880 
igy van egy alátét gyürü a csapágy és a szabadonfutó közötti részhez mindjárt megmérem a méretét
de az kell FONTOS DARAB

 © SPOILERES2010. jún. 30. 14:32 | Válasz | #3881 
Ø16xØ22x5.5mm es a gyürü vasból van
keress ijet

 © SPOILERES2010. jún. 30. 14:33 | Válasz | #3882 
ja és müanyag nincs ott semmi sztem

 © Rezner Zsolt2010. jún. 30. 21:04 | Válasz | #3883 
Szép estét Mkinek. Ma vettem észre, hogy egy fényesre gyalult szeg van a hátsó kerékben. Ezért pumpálom már két hete két-három naponta. Az lenne a kérdésem, hogy levenném,kikapnám a hátsó kereket. Van neki valami fortélya, esetleg mire kellene vigyázni? Ja Maxterom van, nem tudom, hogy így is tudtok e segíteni. Előre is köszöntem!

Feco2010. jún. 30. 21:17 | Válasz | #3884 
Maxtert nem ismerem de általában a robogóknál a kipufogót, és ha van tartókonzol akkor azt is (A Majestyn van) le kell venni.A kerékanyához legjobb ha elektromos vagy légkulcsot használsz.
Motor után,első a család legyen!

Rainbow2010. jún. 30. 22:32 | Válasz | #3885 
Egyik eladó ezt írja a Majájáról, hihető-e? Főleg a javítási költségre gondolok itt.
Az állás rosszab egy motornak mintha menne. (persze ha normálisan van használva és karban van tartva)
Tudom hogy kell mást is cserélni... Volt is! Teljesen új a hátsó variátorom és a szíj! Az első még jó volt azért nem lett cserélve. Ez 80.000-be került kb 1.5 hónapja. Az első gumit tavaj szezon végén vettem rá. A hátsó lassacskán csere érett.
Idén még elmegy tuti. Az aksi az szerintem savas. Ezzel vettem. Teljesen jó még"
A véletlen lehetetlen!

Rainbow2010. jún. 30. 22:36 | Válasz | #3886 
A véletlen lehetetlen!

TopJoe2010. jún. 30. 22:41 | Válasz | #3887 
Ha yamaha szervizben vette akkor hihető.(de nem hiszem,hogy ott ) Az akku meg nem savas mert fektetve van a 250-ben és kifolyna a sav.De mit is cserélt? Kuplung pofa nem 80 ezer,harangot meg lehet szabályoztatni.Szij 4600-20 ezer ig többféle van. Én azt mondom akkor hiszem ha látom, vagy mutatja a számlát a javitásról.
Csak a puffin ad neked erőt, és mindent lebíró akaratot !

TopJoe2010. jún. 30. 22:42 | Válasz | #3888 
Amúgy szép.
Csak a puffin ad neked erőt, és mindent lebíró akaratot !

tamas2010. jún. 30. 22:57 | Válasz | #3889 
Nagyon szép, és valóban, mindennnek az a jó ha mennek vele. Ez talán a vázákra nem igaz, de a motorokra mindenképpen...
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

Rainbow2010. jún. 30. 22:57 | Válasz | #3890 
Ne aggódj, visszakérdeztem és leírtam a véleményedet neki.
Még ezt írja:
"
Igen olaszból származik. Én attól a tulajtól vettem akinek behozták ezt a motort. Ha minden igaz 3. tulaj vagyok.
45.500km van a motorban. De ha ismeri ezeket a motorokat tudja hogy akár 100.000-et is képesek elmenni felújjítás nélkül. Csak az a fontos hogy meglegyen az olajcsere periódus, és az olaj utántöltés. Meg lehet nézni milyen pöccre indul, télen nyáron! Nem széthajtott. Műszaki, forgalmi rendszám van! Eddigi legmegbízhatóbb motorom! Szervízkönyv az nincs, mivel már én sem kaptam"
A véletlen lehetetlen!

Rainbow2010. jún. 30. 22:58 | Válasz | #3891 
Erre írtam azt, hogy jó-jó, de egy motornál nem csak az olajszintet kell ellenőrizni, aztán szevasz!
A véletlen lehetetlen!

gábor2010. jún. 30. 23:10 | Válasz | #3892 
Ha én nekem ilyen vevöm lenne a motoromra ,inkább megtartanám!
Motor nélkül is lehet élni,de nem érdemes

Rainbow2010. jún. 30. 23:11 | Válasz | #3893 
???
A véletlen lehetetlen!

Feco2010. júl. 01. 06:01 | Válasz | #3894 
Hát igen van igazságod.
Az írásból az derül ki az eladó nem ért hozzá, és még utánajárni is restelt így marhaságokat írt.
Motor után,első a család legyen!

talicskas2010. júl. 01. 12:10 | Válasz | #3895 
Gábor!!
osztom a véleményedet!!

Fecó! szerintem Te félreolvastad Gábor írását!!!

viszont kapasból cáfolom a kedves potenciális vásárlonk írását az Olajcsderére!!

ugyanis aki nem szereli saját maga a motorját hanem javítatja...akkor maximalisan elegendő az olajszint ellenörzése utánöntése....keréknyomas ellenörzése...tankoli a mociba...es húzni a szarvát!!!

a javítás ill. karbantartási javítást pedig ha indokolt vagy tanácsolt periodusok alkamával kell eszközölni!!!

és jó tanács!!
ha az adott jármű és a hozzá tartozó ár...valamint a lehetőségek jók...akkor fölösleges okoskodni!!!!
ha jó az ár legyen az sérült ill. hibátlan jármű esetén...akkor dönteni kell viszed vag sem!!!

Ja és korábban is publikáltam...a tulzott okoskodó vásárlótol én (ha eladó lennék) belevágva a szavába....na most kell a motor vagy nem!!! és viszont látásra!!!!

Offffff!!!!!
Ha már nyakig szarban vagy, adj hálát Istennek: "Köszönöm, Uram, hogy legalább nem hullámzik!"

 © arpo52010. júl. 01. 14:19 | Válasz | #3896 
Köszi a méreteket ilyet honnan tudnék szerezni neked nincs véletlen 1 fölös db?:) Üdv

tamas2010. júl. 01. 14:22 | Válasz | #3897 
Igen Dia, Attila lényegre tapintott.
Én is találkoztam olyan eladóval, aki a harmadik telefon ill. levél után azt válaszolta hogy elkelt. Ne vedd magadra, de tényleg úgy van ha elolvasol egy hirdetést és felteszel a tulajnak egy kérdéssorozatot, az azokra kapott válaszok után mégiscsak el kellene dönteni megnézed-e a motort, vagy sem. Ha az eladó nem hozzáértő, vehetsz olyan profi gépet (alaposan lealkudva a helyszínen felismerve a hozzánemértést és felhívva a figyelmét sok hibára) hogy csak na.
De ha két-három levelet még irkálsz Neki, előbb utóbb kiakad... Ha meg még ki is oktatod, a minimum kérdés ami felmerül benne: - Ki a fene ez és mi a f.*@# akar?!
Nem bántó szándékkal mondom, csak mondom. Ez is hozzátartozik a járművásárláshoz, Zénó nagyon tudna Neked mesélni erről, hogyan kell az eladó lekére hatni. De nem előre, és nem rossz irányba!

Arról nem is beszélek, hogy ez nem a motorvásárlás rovat! Tessék oda írni az odavágó témát ezt pedig kitörölgetem de nagyon!!!!!
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

Feco2010. júl. 01. 18:19 | Válasz | #3898 
"Teljesen új a hátsó variátorom és a szíj! Az első még jó volt azért nem lett cserélve Ez 80.000-be került kb 1.5 hónapja"
Hát én erre gondoltam ez igen nagy marhaság!Nem részletezem első hátsó variátor 80-ért stb...
A többi dologban amiben írtál igazat adok.
Motorvásárlás:979
Motor után,első a család legyen!

 © SPOJLERES2010. júl. 01. 21:10 | Válasz | #3899 
Elhagytad vagy sepregetéssel távozott, esetleg máshova beszerelted?
Nekem van egy tartalék
Hogy csináljuk



Guszti válasza apro üzenetére: #3896

 © arpo52010. júl. 01. 21:39 | Válasz | #3900 
Szia szétszedtem a blokkot és hiányzik belőle illetve vmi műanyag vacak volt helyette darabokban. Merre laksz? telefonszámot tudsz adni?? Az enyém 30 6319480 üdv

 © SPOJLERES2010. júl. 01. 21:49 | Válasz | #3901 
Debrecen és te
Rolad nem tudok semmit

 © arpo52010. júl. 01. 23:20 | Válasz | #3902 
Dunakeszi:) Mit szeretnél tudni?:)

 © arpo52010. júl. 01. 23:22 | Válasz | #3903 
mMost amugy a fötengelycsapágy cseréjével bajlódok a vezérlánc fogaskereke nem tudom hogyan fog lejönni nagyon specko lehuzo kell hozzá v esetleg tudtok vmi trükköt?

Feco2010. júl. 02. 05:57 | Válasz | #3904 
Az hagyján hogy nem jön le, de ha nem úgy rakod vissza ahogy volt akkor lesz a gáz.Prés kell hozzá.
Motor után,első a család legyen!

 © SPOJLERES2010. júl. 02. 07:30 | Válasz | #3905 
Igen kikell préselni. Melegiteni is lehetne de azt csak felrakáskor szokták és akkor két ujjal
Kesztyüben vagy fogoval felrakod
Leszedéshez nagyon felkéne melegiteni azt meg az anyag nem birná ki, kilágyulnának a lánckerék fogak
Keres meg motorfelujito üzemet és ők leszedik neked
Viszatenni már majd te is meg tudod melegen. A csapágyat is kb 200 fok elég és ráesik a főtengejre
De jelöld+ hogy, hogy állnak a fogak
Én gravirköszörüvel huztam rá egy vonalat

 © arpo52010. júl. 02. 07:38 | Válasz | #3906 
Ahogy néztem egy pontozás van a lánckeréken annak kell egyvonalba lennie a főtengő ricnijének az élével az sztem már mindegy hogy melyikkel csak élre essen a jelölés. Ma megyek a vezérláncért ott megkérdezem hátha tudnak vkit aki ezt a csapágycserét meg tudja oldani. Köszi a tippeket.

tamas2010. júl. 02. 10:35 | Válasz | #3907 
Ha van lehetőséged a szétszerelés lépéset fényképezd le. Mind a magad, mind a mi okulásunkra. Az Adminunk ha megszerkesztessz egy ilen dokumentumot, felteszi a letöltések közé. Nézegesd meg mik vannak, ott is találhatsz egy-két ötletet, talán megoldást is.

Guszti azért kérdezte hogy hol laksz, mert ha van a közeledben olyan klubtagunk aki már javított, szoktunk segíteni a lehetőségeinken belül!
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © arpo52010. júl. 02. 19:09 | Válasz | #3908 
Lejött a vezkerék de egy fog sajna eltört ugyhogy vehetek újat:( Köszi a segitséget remélem jöv hévégén már robog a mocci:).

Feco2010. júl. 03. 11:30 | Válasz | #3909 
Sajnálatos, hogy vetted le?Prés, lehúzó?
Motor után,első a család legyen!

 © arpo52010. júl. 11. 10:43 | Válasz | #3910 
Lehuzóval jött le.Minden kész már csak a szelephézagok értékei kellenének illetve hogy a T, I, H jelölések mit takarnak a forgórészen:)) Ha valaki tudja ezeket jelezzen felém:) Néztem a manualt de az olasz nem az erüsségem.


Első ... 36 37 38 [39] 40 41 42 ... Utolsó

Ugrás a tetejére

Tárhely és domain a MediaCentertől