![]() |
|
|
|
© jasa | 2016. aug. 03. 13:37 | Válasz | #675 | ||
![]() | |||
Hááát, ez elég elszomorító (és persze tanulságos). ![]() ![]() | |||
|
2016. aug. 03. 08:00 | Válasz | #674 | |
![]() | |
Szia Jakuza80 Sajnálom ami történt a motoroddal de sajnos ismét egy újabb eset ami kezdi a régi gyanúmat beigazolni:-(De ne hibáztasd magad Te csak jót akartál de ezzel okoztad a bajt.A Yamalube 4S olaj félszintetikus olaj a megfelelö olaj a 4M lett volna ez az olaj ásványi olaj olcsobb is és létezik belöle 20W-50 változat is.Sajnos a fötengely felujitás anyagára kb 50.000.- + a szerelö munkadija:kb 20.000.- - 30.000.- kb erre számits az a baj hogy a motorod értékének kb a fele.Kérdés megéri-e a felujitás? Ha kérdésed van maradok tísztelettel:Majaman |
© stancy | 2016. júl. 28. 21:49 | Válasz | #673 |
![]() | |
én már rég eldöntöttem. kevláros lesz 17 ért. :)
| |
2016. júl. 28. 21:13 | Válasz | #672 | |||
![]() | |||
Oké!😄 A döntés a Tiéd! ![]() | |||
| |||
© stancy | 2016. júl. 28. 20:37 | Válasz | #671 |
![]() | |
az ár mindig azon múlik hogy hány kézen megy át.. meg nem véletlenül tudnak akár 50%os kedvezményt is adni a kiskerek.. gondold el mennyi lehet a nagyker ár.. szerintem max 2000 ft. és ez mindenre igaz.
| |
2016. júl. 27. 22:50 | Válasz | #670 | |||
![]() | |||
Én az árát találtam gyanúsan alacsonynak.
| |||
| |||
© stancy | 2016. júl. 27. 22:24 | Válasz | #669 |
![]() | |
én is úgy tudom, hogy a yamaha gyári beszállítója a bando.. ezért is írtam amit.. gates meg nem szíj.. régen volt az.. mikor még nem médin román meg lengyel volt.. globalizáció kinyírt minden normális márkát.. elég csak a castrol-ra és az NGK-ra gondolni. | |
© Jakuza80 | 2016. júl. 27. 18:52 | Válasz | #668 |
![]() | |
Sziasztok! Malaguti Madisonom van, de 5DS Yamaha blokkos. Megvettem, cseréltem olajat, majd mentem vele 2000 km-t. Gondoltam veszek bele finom olajat.. Bementem egy Yamaha szalonba, ott vettem Yamalube 4s 10w40 olajat. Kicseréltem. Az első indításkor már picit erősebb lett a hangja, meg lett egy cicergés a variátor körül. Megmutattam egy helyi szakinak, szerinte ez tekjesen jó. Mentem 210 km-t, maj 3 nap állás. Ma reggelmár nagyon csúnya hangja vokt, elmentem melóba, majd ott egy nagyon jó szerelőhöz. Szerinte hajtókar csapágy a gond a hangja alapján, de megmozgatta az állórészt, és szerinte az nem kotyog. De n3 m3njek vele egy métert sem.... most hazahoztuk futóval, de közelben senki szerelő. Van valami tippetek, mi történhetett? |
© jasa | 2016. júl. 26. 01:29 | Válasz | #667 | ||
![]() | |||
Tájékoztatásul: pl. a Hondánál a piros címkés gyári csomagolásban BANDO szíj található, szerintem a Mitsuboshival egyenértékű, azaz no1. Nekem csak 50+x ekm-t bírt ki.... ![]() A Gates-nek valóban nagy neve volt, de aztán elég vegyes tapasztalatok kapcsolódtak hozzá, lehet hogy hellyel-közzel hamisítják (?) ![]() | |||
|
2016. júl. 23. 08:05 | Válasz | #666 | |||
![]() | |||
Nem minősíteném... De lehet, hogy bejön. Negyed áron szerintem negyed minőséget fogsz kapni. Volt aki feltette óccsóé a jó nevű Gates szíjat, aztán 2000 km után ott állt az út szélél szétrepült varióval meg szakadt szíjjal... Olyat még nem hallottam, hogy gyári szíj elszakadt volna az előírt élettartam alatt... | |||
| |||
© stancy | 2016. júl. 22. 23:38 | Válasz | #665 |
![]() | |
Bando, nem brando. elírtam.. http://www.motorosoknak.hu/rubberbelt-bando-yamaha-variator-szij-yamaha-250-majestydxabs-9807-871-aw0164-p-17579.html
| |
2016. júl. 22. 08:46 | Válasz | #664 | |||
![]() | |||
...hát... ![]() Bár, mint néhány beírással lejjebb láthatod, 2014-ben nekünk is teljesen új volt a Dr.Pulley görgő. Szóval, hogy mit veszel, az csak rajtad áll! Én a sajátomba ezeket tenném, mert bevált. Nem olcsó mulattság. Mi az a "brando"? Én Yamaha, illetve Mitsuboshi szíjakat irtam, illetve sokan használjuk a Malossit. Nekem is volt Athena is, de nem szerettem, vibrált. Volt akinek bejött. A gyár Yamahával és Mitsuboshival szerel. ![]() | |||
| |||
© stancy | 2016. júl. 22. 00:01 | Válasz | #663 |
![]() | |
értem köszi. igen beleolvastam csak mivel minden beírás régi.. gondoltam hátha van új a nap alatt. :) Akkor variót vegyek malossi-t, és a görgőket meg németböl a dr.pullayt. szíjból a yamaha az mit takar? az nem a brando?
| |
2016. júl. 21. 22:56 | Válasz | #662 | |||
![]() | |||
Nem is lettél száműzve... Azt írtam, olvasgasd. Mit találtál? Beleolvastál...? Szíjat (ha jót akarsz magadnak) veszel egy Yamahát vagy Mitsuboshit. Varióba ha 12-re váltottak, akkor ott a görgőpálya ismódosítva lett. Tény, hogy a blokk ugyan az, a 2000 utániak viszont bitang jól mennek. Én tennék bele egy Malossi variót a gyáritól 2 grammal könnyebb Dr. Pulley görgőkkel és csúszkákkal. Dr.Pulley holmit csak német oldalról tudsz rendelni, mi is ezt tettük. Nekem is az van benne, sógor 400-as K-8-asát ma néztük át, két éve ezzel megy, semmi kopás, jó dinamika. | |||
| |||
© stancy | 2016. júl. 21. 22:09 | Válasz | #661 |
![]() | |
sziasztok! A 250es topikból ide száműztek :) szóval varió kérdésem volt. itt válaszolok. a cél az lenne hogy optimalizáljam a teljesítményt. nem gyorsulni akarok, mert ez nem speed.. és nem is hill climbelni akarok :). azt olvastam a gyári 14 gr-s, ezt 2000 után lecserélték 12-esre. mivel szándékozom teljes felújítást csinálni. és olvastam hogy a dr pullay görgőkből a csúszó verzió jobb gyorsulást, és kicsit több végsebességet is tud,magyarul mindenhol javít a gyárin, ezért szeretnék ilyet venni. Ehhez volt a kérdésem hogy melyik az ajánlott variószíj. esetleg a görgőhöz ha valaki tud elérhetőséget, címet, mert jelenleg csak német oldalon találtam. :( továbbá egyéb javaslatot is szívesen fogadok, mire figyeljek, stb.. köszönöm. |
2016. jún. 29. 19:03 | Válasz | #660 | |||
![]() | |||
Régi klasszikus mondása volt kollégámnak: - Működik? Ne piszkáld! A tárcsa csak a betételtől lehet forró. Az úszónyerget, fékdugattyút addig pocolgasd, míg kézzel vissza nem tudod nyomni. A fékbetéttartó lemezkének, a fékbetétnek szintén patyolattisztának kell lennie. | |||
| |||
© Fastfox | 2016. jún. 29. 16:55 | Válasz | #659 |
![]() | |
Sziasztok ! Megvan a probléma (Azon kívül hogy nem tuning varióm van.. :) ) ! Annyi eszem nem volt hogy a legkézenfekvőbb ( szó szerint ) problémát felvessem... A fék... Kitakarítottam, betétet cseréltem, mert már illő volt... Azóta repeszt. És a nyereg nem forró. De a tárcsa még igen. De ennek is feltárom a hibáját ! :D :D :D A kontrasztrugót nem cserélték. Maradt. Cseréljem ? Üdv.: Lajos |
© Fastfox | 2016. jún. 26. 15:29 | Válasz | #658 |
![]() | |
Szerintem maradt a malossi. De rákérdezek holnap.A henger, dugó páros még fél éves. Akkor is egy vagyon volt ( Legalábbis számomra ), de úgy vagyok hogy mindenképp megéri. :D | |
2016. jún. 24. 23:53 | Válasz | #657 | |||
![]() | |||
Szia! A MALOSSI vario nyujtotta gyursulást nem fogod visszakapni. Ha jól emlékszem, 14gr. a gyári görgő. 12-ig büntetlenül lemehetsz, de ott más gond is kell legyen, mert a gyári 250-es nem tartja fel a forgalmat... Megmérném a kompressziót, meg ha ki lett cserélve a vario gyárira, vajon a kuplung alatti kontrasztrugót is visszacserélték, vagy az maradt MALOSSI? | |||
| |||
© Fastfox | 2016. jún. 24. 18:23 | Válasz | #656 |
![]() | |
Sziasztok ! Lehet hogy volt már valahol róla szó ( Sajnos én nem találtam meg )... Majesty 250 BOLDOG tulaja vagyok ! Imádom, és amikor csak lehet azzal közlekedek. Sajnos a WC-re nem tudok vele menni :D . "Egy cseppet" kivolt a hajtásrész, és bevittem a szervízbe. Megállapították hogy a variómnak annyi. ( megmutatták... NAGYON TROPA VOLT ), de nem is csodálkozom rajta. 120000 km van a motorban, és én ebből kb 20000ért felelek.. Kicserélték a MALOSSI variómat gyárira, de a gyorsulása az nagyon csiga ! Nemhogy kigyorsulok, hanem feltartom a forgalmat ! A tanácsotok kéne... Milyen görgősúly kéne bele? Ami lényeg, hogy túrázásra használom KÉT személlyel... Összesen kb.:140-150 kg. Nem akarok versenyezni ( Kellenek a szerveim, és a páromra is vigyázom ), de a 80-90 utazó meglegyen... MEGOLDHATÓ ? Előre is köszönöm a segítséget ! Üdv.: Lajos |
© Csíkos Nándor | 2016. jún. 12. 08:50 | Válasz | #655 |
![]() | |
46-os kulcs fogja
|
2016. máj. 16. 09:12 | Válasz | #654 | |||
![]() | |||
...azt kérdezte, hanyas, nem hogyan...
| |||
| |||
© Csíkos Nándor | 2016. máj. 16. 05:12 | Válasz | #653 |
![]() | |
Leteszed a földre,rálépsz kell egy üthető csavarhúzó meg egy kalapács.Vagy befogod egy satuba,és tekered.
| |
2016. máj. 11. 08:58 | Válasz | #652 | |||
![]() | |||
Akkor, (ha a manualba nincs benne, de meg kéne nézni...) a 125-ös kollégák tudnak segíteni.
| |||
| |||
© Kőműves Miklós | 2016. máj. 11. 08:24 | Válasz | #651 |
![]() | |
125ccm
| |
2016. máj. 10. 22:42 | Válasz | #650 | |||
![]() | |||
Hanyas a moci? Köbcentire... | |||
| |||
© Kőműves Miklós | 2016. máj. 10. 21:30 | Válasz | #649 |
![]() | |
Hát nekem sokkal nagyobb annál,44-46ra tippelek
| |
2016. máj. 10. 17:07 | Válasz | #648 | |||
![]() | |||
A T-MAX-nak 29-es.
| |||
| |||
© Kőműves Miklós | 2016. máj. 10. 16:27 | Válasz | #647 |
![]() | |
Sziasztok! A kuplung anyára mekkora dugókulcs való?
|
2015. aug. 26. 21:12 | Válasz | #646 | |||
![]() | |||
|
2015. aug. 26. 20:36 | Válasz | #645 | |||
![]() | |||
Én itt is csak hagyományos, görgő alakú görgőket találtam...
| |||
| |||
© satyapapa | 2015. aug. 26. 20:07 | Válasz | #644 | ||
![]() | |||
Dr pulley görgők,,,, www.spirro.hu- 06-302579721 | |||
| |||
© bundás | 2015. aug. 26. 17:33 | Válasz | #643 |
![]() | |
Két hónapja megnéztem vagy száz videót róla. Meggyőzőnek tűntek. Gugliztam akkoriban,de nem nagyon találtam itthoni forgalmazót. Ha talál valaki magyar beszerzési forrást ossza már meg legyen szíves!Köszönöm! |
2015. aug. 26. 15:18 | Válasz | #642 | |||
![]() | |||
![]() ![]() ![]() | |||
| |||
2015. aug. 26. 09:11 | Válasz | #641 | |||
![]() | |||
Ha a gyári beállítások kielégítőek számodra, akko 2 gr mínusszal számolj. Az én esetemben 8 db 20-gros görgő van benne, én 8 db 18-gros DrPulleyt tettem bele. Ez teljesen a gyári értékeket hozza, igazából talán kicsit egyenletesebben dogozik. Sógornak, mivel eleve Malossi variója van, ahhoz méreteztük, a Malossi görgőknek mentünk alá 2 grammal. Igen jó lett. Ha Te a gyárit akarod, -2 gramm. Ha kicsit fickósabbat, -4 gramm. Vaddisznó, -6 gramm görgőkként. Ezt én már meggondolnŕm... De írj Papp Lacinak, Ő talált rá az egészre még valamikor tavaly előtt, akkor nagyon beleásta magát a dologba. De szerintem jók. Nekem benne van ~10'000 km, sőt több is, semmi hangja. Két szezon után illene belenéznem talán... Hogy hol kapni? Nem tudom. Mindent Laci intézett. De gugli a barátod! Biztosan vehetsz valahol! | |||
| |||
2015. aug. 26. 08:49 | Válasz | #640 | |||
![]() | |||
Köszi! Ennél is érvényes, hogy hány grammos vagy itt az alak, forma dolgozik a súly helyett? Még nem néztem konkrétan utána, hogy a 600-as Wingbe milyen súlyú görgők vannak! Illetve még azt kérdezném, hogy beírtam a google-be, de ott csak külföldi lapokat hozott fel, megrendelni is csak Ebay és társain lehet, illetve csak találtam. Ezt mostanra már itthon is forgalmazza már valaki? Ha igen, akkor infózz! ![]() ![]() ![]() | |||
| |||
2015. aug. 25. 21:15 | Válasz | #639 | |||
![]() | |||
Én tavaly óta használom, teljesen meg vagyok vele elégedve. Sógor Burgmanját (ld: a Te videódon is ilyen szerepel) is ezzel szereltük, tökéletes. Szerintem nagyon jók. | |||
| |||
2015. aug. 25. 20:09 | Válasz | #638 | |||
![]() | |||
![]() | |||
| |||
© satyapapa | 2015. aug. 25. 20:09 | Válasz | #637 | ||
![]() | |||
Megy a válasz emailba
| |||
| |||
2015. aug. 25. 19:54 | Válasz | #636 | |||
![]() | |||
Sziasztok Uraságok! Érdeklődnék, hogy volt-é már kapcsolata vagy ismeri-é valaki a DR.PULLEY VARIOROLLEN elnevezésű számomra görgőnek nem nevezhető varógörgőt! A youtuben láttam, hogy egy Burgiban tesztelik és ennek a használatával ugyanazon sebességet kisebb fordulattal érnek el! Belinkelem: DR. Pulley Variorllen | |||
|
© jasa | 2015. júl. 03. 01:09 | Válasz | #635 | ||
![]() | |||
Hajtószíj ügyben én is "konzervatív" vagyok: csak gyárit vagy azzal teljesen egyenértékűt ! A SuHanóban 63 ekm-nél szerintem még az eredeti BANDO van benne. ![]() ![]() ![]() | |||
|
2015. júl. 01. 19:53 | Válasz | #634 | |||
![]() | |||
Tapasztalatom ugyan csak Yamaha, Mitsuboshi és Malossi, valamint Athena szijakkal van, de ezek közül is csak a két előbbit merem ajánlani, függetlenül attól, hogy sokan vannak akik használnak egyéb gyártóktól is. Hiába 35'000ft a T-MAX-ra egy gyári szíj és megkapnám feléért is másoktól, akkor sem tenném bele... Ezek nem rezonálnak, nem szakadnak idő előtt és nem utolsó sorban, lefutják a rájuk kimért kilométert. Yamaha, vagy Mitsuboshi... | |||
| |||
© Zsola | 2015. júl. 01. 18:52 | Válasz | #633 |
![]() | |
Sziasztok! Érdeklődni szeretnék, hogy van-e valakinek tapasztalata a Rubberbelt márkanévre hallgató hajtásszíjra. A szíjat robogoszij.hu oldalon találtam. |
2014. jan. 28. 13:20 | Válasz | #632 | |||
![]() | |||
50 mm
| |||
|
2014. jan. 27. 12:04 | Válasz | #631 | |||
![]() | |||
Üdv! Nem tudja valaki hogy mekora a YP250-es karburátor légszürő csatlakozási átmérője? | |||
|
2014. jan. 25. 00:20 | Válasz | #630 | |||
![]() | |||
Hát, a minimum kifejezés az érdekes. Kipróbálni meg érdemes. Remélem bejön, majd referálj! | |||
| |||
2014. jan. 25. 00:15 | Válasz | #629 | |||
![]() | |||
Na mingyà! | |||
| |||
2014. jan. 24. 23:57 | Válasz | #628 | |
![]() | |
Ilyenre cseréltem a gyári görgőket. Nézd meg a videót ha még nem ismered. http://youtu.be/yxcQGmT8EJc http://www.drpulley.info/ |
2014. jan. 24. 23:08 | Válasz | #627 | |||
![]() | |||
A Te variódban ilyen alakú,, görgők '' vannak...? Ebben az esetben ezek valóban nem görgők, hanem valami más nevű, könnyen lehet hogy a Te fordításod alapján csúszkának titulált dolgok... Mindenesetre, alapesetben a csúszka valóban nem ez, de hogy ez nem görgő, az is biztos... A J Costa variókban vannak még érdekes kis rudak amik vezérlik a tárcsát. Ez is roppant érdekes kép. :-) | |||
|
2014. jan. 24. 22:52 | Válasz | #626 | |
![]() | |
Tamás, köszönöm a helyreigazítést. Valóban helyelenül használtam a csúszka szót. Csúszó görgőgre gondoltam végig (ha ez a magyar megfelelője). Az angolból fordítottam (Írországban motorozom). Fórumokon "slider" vagy "sliding rolls"-ként emlegetik. Szóval ezek a görgők hangosabbak szárazon mert más az anyaga és másképp is viselkedik. Remélem így már érthető amit össze vissza írtam. ![]() ![]() |
2014. jan. 24. 06:24 | Válasz | #625 | |||
![]() | |||
Nehogy egy lityivel többet eresszen le a karbin ez a gyorsulás...
| |||
| |||
2014. jan. 24. 01:20 | Válasz | #624 | |||
![]() | |||
|
2014. jan. 24. 01:03 | Válasz | #623 | |||
![]() | |||
Fogalomzavarban szenvedsz. A görgő stimmel. De a görgő nem csúszka. A csúszka a variátor azon alkatrésze, amelyik a görgőkön megtámaszkodó nyomlap és a varió belső peremén lévő vállak között viseli a gyorsulási és lassulási terhelést. Ezek múanyagból vannak, egyes típusokban a csúszkán egy U alakú fém alkatrész is van, a tartósság miatt. | |||
|
2014. jan. 23. 22:43 | Válasz | #622 | |
![]() | |
DrPulley teflonos csúszkákra cseréltem az első szett gyári görgőt. A motorban 26000 km van. Belevaló csúszkák de nekem nem tetszett, hogy hangosabb mint az eredeti így alaposan megzsíroztam. 12g helyett 10.5g csúszkákat tettem bele. Nagyon kellemes a gyorsulása, sokkal dinamikusabb vezetni mint az eredetivel.
|
2014. jan. 23. 19:26 | Válasz | #621 | |||
![]() | |||
Persze hogy kopott, azé' csörög... :-)
| |||
| |||
2014. jan. 23. 12:04 | Válasz | #620 | |||
![]() | |||
Ne szereltem még, de sztem nem csöröhet, ott valami kopott.
| |||
| |||
2014. jan. 23. 06:43 | Válasz | #619 | |||
![]() | |||
Azt írta, a csúszkák adtak hangot. Én is jártam már így, ideiglenesen jó a zsír mert valamelyest kitart, de idővel kidolgozza a csúszka maga alól... Ha a vario csörög az más, azt valóban nem lehet ilyetén módon orvosolni. De pl. Viktor T-MAX-ába a Malossi varió Malossi görgőkkel hidegen úgy csörög, rossz hallgatni... | |||
| |||
2014. jan. 23. 06:30 | Válasz | #618 | |||
![]() | |||
Valami nagyon kopott, ha a zsír hézagol..?A Béla féle cines módszerrel meg kéne mérni a hézagokat és annyival nagyobb görgőkkel talán még jó lenne.Vagy újat neki...
| |||
| |||
2014. jan. 23. 00:51 | Válasz | #617 | |||
![]() | |||
Új csússzkákat tettél bele? A zsír elsődleges feladata nem a hézagolás, tömítés, hanem a kenés. Csörögni nem szabadna neki.
| |||
| |||
2014. jan. 23. 00:03 | Válasz | #616 | |
![]() | |
Összeraktam a variót szinte szárazon, ahogy a Dr Pulley javasolja. Úgy csattogtak a csúszkák gázadásnál, hogy rossz volt hallani. Vissza le is kaptam gyorsan és megtömtem zsírral. Sokkal jobb a hangja és ugyanúgy reagál. Holnap munkábamenet lesz az igazi főpróba. A varió anyát csavarrögzítővel is rögzítettem. A hétvégén ránézek mégegyszer, meg majd 100km után is. Köszönöm a hozzászólásokat.
|
© juhász béla | 2014. jan. 21. 17:36 | Válasz | #615 | ||
![]() | |||
Cáfolnálak egy kicsit,mert légkulcsal nagyon nehéz lenne tönkretenni egy csapágyat.Amikor egy tengely eszi a csapágyat ,ott már mérni kellene,hogy űt-e a tengely,nics e deformálva a csapágyház,mekkora az illesztési hézag,olyan is előfordulhat ,hogy a csapágyházban bentragatt egy homokszem ,forgács darab,ami elkerűlte az ember vigyelmét,és ezáltal a beűtött csapágy 1-2 századdal ferdén áll amit szemmel nem venni észre,na ekkor sűrűn kell cserélgetni.Sokszor egyszerűnek tűnik egy csapágycsere,de vannak azért buktatói a dolognak.
| |||
| |||
© passat52 | 2014. jan. 21. 16:40 | Válasz | #614 | ||
![]() | |||
A saját elképzelésem írom le most ide a légkulcs, elektromos kulcsról. A motoromban 52 ezer km van. sejtésem szerint ennyi km alatt legalább 15 ször le lett véve a kuplung csavarja vagy légkulccsal vagy elektromossal. Mivel a az a kettő csapágy adott zajt nekem amin a kuplungharang van én úgy gondolom, hogy azért mentek tönkre mert nagy ütéseket kaptak. Ez csak az én gondolatom ( véleményem ) cáfoljatok meg ha nem a légkulcs okozta a gondom. A többi csapággyal semmi gond. Olajcserék mindig meg lettek csinálva. | |||
|
© satyapapa | 2014. jan. 21. 07:04 | Válasz | #613 | ||
![]() | |||
Én ugyan nemnagyon hiszem hogy ilyen modszerrel elgörbül a tengely,valószinübb hogy esetleg maga a tárcsa minimálisan deformálódhat..( bár elképzelhetö) Tény hogy a légkulcs az tuti. - ÉN a majámról elöször,nyomatékkulcsal szedtem le a csavart.A nyomatékkulcsnak jó hosszu a szára,és néhány,erös hirtelen mozdulattal lelazult a csavar,a szijjat gyorskötözövel jól összehuztam a varionál.Ez megtartja a tárcsát egyhelyben. | |||
| |||
2014. jan. 20. 22:41 | Válasz | #612 | |||
![]() | |||
Csúnyább dolog! A fotósorozat végén van a lényeg! Szétolvadt minden, és lemaródott, ami lemaródhatott! Maja 250 varió ![]() | |||
| |||
2014. jan. 20. 21:59 | Válasz | #611 | |||
![]() | |||
Pedig fennáll a veszélye. Ha megnézel egy gyári leszedőt, az körkörösen tartja a variót, nem egy, max. két ponton. Persze meg lehet úszni, de hidd el, láttunk már csúnya dolgokat... | |||
|
2014. jan. 20. 21:21 | Válasz | #610 | |||
![]() | |||
Tiéd a tengely... Én csak légkulccsal... Csak úgy mondom: Ha 4-5 századnál nagyobb az ütés utánna leveszi az anyát a rezonancia. --Rögzítsd az anyátmindenképp! Aztán tiéd a tengely... | |||
| |||
2014. jan. 20. 20:41 | Válasz | #609 | |
![]() | |
A rövid csavaros módszerrel támasztottam ki. A hosszút nem javasolnám én sem.
|
2014. jan. 20. 20:40 | Válasz | #608 | |
![]() | |
Miért görbülne el a főtengely? Ugyan abba az irányba húzom a kulcsot mint amerre a variátor meg van támasztva. Az erőt pont a megtámasztás irányába fejtem ki.
|
2014. jan. 20. 17:15 | Válasz | #607 | |||
![]() | |||
Ezzel a módszerrel könnyedén elgörbítheted a főtengelyed.Ha már így csináltad visszafelé használj csavarrögzítőt.Sok szerencsét.
| |||
| |||
2014. jan. 19. 23:45 | Válasz | #606 | |
![]() | |
Köszönöm az információt. Végül csak megcsisoltam finom vizes papírral a varátor csúszó felületeit a görgök alatt. Nagyon szépen eltüntette az egyenetlenségeket és csak pár mélyebb barázda maradt. Majd idővel összekopik az a pár század. A DrPulley csúszkákat pedig csak épp egy picit zsíroztam meg, az anyaga önkenő polimer a weboldal szerint. A szerelési útmutató zsírzást ír elő az eredeti görgökhöz. A variátort ezzel az egyszerű trükkel pár másodperc alatt le sikerült venni. ![]() ![]() ![]() ![]() |
© hurican68 | 2014. jan. 19. 22:03 | Válasz | #605 |
![]() | |
szivesen Tamás! Sajnálom,hogy nem tudtam segiteni.
| |
2014. jan. 19. 20:50 | Válasz | #604 | |||
![]() | |||
A szűrőket, fékbetéteket, olajcserét kifelejtettem...
| |||
| |||
© satyapapa | 2014. jan. 19. 19:57 | Válasz | #603 | ||
![]() | |||
válasz a mix-be
| |||
| |||
© juhász béla | 2014. jan. 19. 19:54 | Válasz | #602 | ||
![]() | |||
HÚÚÚÚ de drága járgányotok van,akkor két-három szezon alatt felemészti a vételárat? ![]() | |||
|
© satyapapa | 2014. jan. 19. 19:41 | Válasz | #601 | ||
![]() | |||
Igen, nagyon boldog és Te is az leszel ha mész vele, MI is boldogok leszünk ha Te az vagy. Igy minden okunk megvan egy jó kis piálásra, egy guri végén.
| |||
| |||
2014. jan. 19. 19:35 | Válasz | #600 | |||
![]() | |||
Ha most azt nézem hogy egy garnitúra Bridgestone gumi, Yamaha gyári szij, gyári kuplungtárcsák tomítésekkel, Malossi görgők, +az utánajárás. Ez van egy 100'000-as összességében. Akkor most boldog a motorom...? | |||
|
© satyapapa | 2014. jan. 19. 17:08 | Válasz | #599 | ||
![]() | |||
Jó lenne csak ennyit költeni..Én 1 hónap alatt 92ezret költöttem Emilienre.Tehát az enyém egy nagyon boldog Maja.Nemsokára meg kb 20-30 a varióra+gyorsulásra
| |||
| |||
2014. jan. 19. 17:00 | Válasz | #598 | |||
![]() | |||
Na, ahogy elnézem a lehetőségeket, nem is teszek. De ha már az,, új" árakkal jössz, hát a tied se sokkal óccsóbb:-) :-) :-) Jó is lenne ennyit költeni csak motorra. Jól menne... | |||
| |||
© passat52 | 2014. jan. 19. 13:37 | Válasz | #597 | ||
![]() | |||
Jah kérem, akinek 2-3 millás gépe van az ne tegyen bele 2-3 ezer ft-os görgőket!
| |||
| |||
2014. jan. 19. 13:32 | Válasz | #596 | |
![]() | |
X-max még nincs a csapatban,így azt sem tudjuk hogy a gyári instrukció szerint szárazon,vagy zsírozva futnak e a görgők a variátorban. De gondolom,nem illene "tocsogniuk" a zsírban,hacsak tényleg nem a Tamás által mondott porvédős verzióról van szó. Utána kellene nézni,mi a gyári leírás,de ha tényleg hullámosra koptak a görgőpályák,ott valami nagy gebasz van,azt kicsiszolni nem tudod,ez fizikai képtelenség. Szerintem is csere,mert ez akárhogy csiszolod tökéletes soha nem lesz. | |
2014. jan. 19. 13:15 | Válasz | #595 | |
![]() | |
Jocesz! Dr Pulley görgőkről volt szó! 8-10 ezer között itthon is kapni más gyártóktól! ![]() | |
© passat52 | 2014. jan. 19. 11:46 | Válasz | #594 | ||
![]() | |||
|
2014. jan. 19. 11:24 | Válasz | #593 | |||
![]() | |||
Ebben a listában sem szerepel sajnos a 25x14,9-es görgő. Lehet, nem forgalmaznak ilyen méretben. De azért köszönöm Oli! | |||
| |||
2014. jan. 19. 11:21 | Válasz | #592 | |||
![]() | |||
Két kérdés. 1: hogyan szereld. Szerintem ahogy a vario gyártója javasolja. Lehet zsír nélkül is, de ha ez egy porvédős zárt vario, amihez a gyár zsírt javasol, akkor azzal. A görgőknek nem fog ártani ha ott a zsír, de a görgőpályáknak hiányozhat. 2. hullámos a görgőpálya. Na ez gáz. Azt Te onnan úgy ki nem csiszolod, hogy minden görgő azonos pályán mozogjon, tehát a nyomlap a görgőkön keresztül nyolcasozásra fogja kényszeríteni a szijtárcsa mozgó oldalát. Előbb-utóbb megmozdulhat, kibillenhet a középpontból és kezdődik a kalamajka. Kirághatja a csapnál a közepét is. Arról nem beszélve, hogy, ahol elkezdett hullámosodni, miért ne lehetne ugyan ez a probléma később is jelen. Én kicserélném a komlpett variót mielőtt másban is kárt tesz. | |||
|
© satyapapa | 2014. jan. 19. 08:17 | Válasz | #591 | ||
![]() | |||
Elöirás szerint szereld. Lehet ujjitani is de nembiztos hogy beválik. A nyomolemez és a szijtárcsa közt van a görgö aminek a fö szerepe a tárcsa helyzetének változtatása,, Másodlagos szerepe,a görgönek hogy a két alkatrész közti rezonanciát,elmozdulást, erökülönbség hatását stb csökknetse.A zsir ezt a szerepet nagymértékben csökkentheti,és eisösorban a nyomolemez láthatja kárát.Természetesen vannak zsiros variok is,,ott más a helyzet. | |||
|
© hurican68 | 2014. jan. 19. 08:15 | Válasz | #590 |
![]() | |
WEBSHOP KERESKEDÖK ÁRLISTA TERMÉKEK Speeds by Dr Pulley robogó kuplung variátor görgők MÉRET ÉS SÚLY TÁBLÁZAT TERMÉK KÓD ÁTMÉRŐ SZÉLESSÉG SÚLY GR DB A SZETTBEN ÁR FT SB4000 15 12 3,00 6 1995 SB4001 15 12 3,25 6 1995 SB4002 15 12 3,50 6 1995 SB4003 15 12 3,75 6 1995 SB4004 15 12 4,00 6 1995 SB4005 15 12 4,25 6 1995 SB4006 15 12 4,50 6 1995 SB4007 15 12 4,75 6 1995 SB4008 15 12 5,00 6 1995 SB4009 15 12 5,25 6 1995 SB4010 15 12 5,50 6 1995 SB4011 15 12 5,75 6 1995 SB4012 15 12 6,00 6 1995 SB4013 15 12 6,25 6 1995 SB4014 15 12 6,50 6 1995 SB4015 15 12 6,75 6 1995 SB4016 15 12 7,00 6 1995 SB4017 15 12 7,25 6 1995 SB4018 15 12 7,50 6 1995 SB4019 15 12 7,75 6 1995 SB4020 15 12 8,00 6 1995 SB4021 15 12 8,25 6 1995 SB4022 15 12 8,50 6 1995 SB4023 15 12 8,75 6 1995 SB4024 15 12 9,00 6 1995 TERMÉK KÓD ÁTMÉRŐ SZÉLESSÉG SÚLY GR DB A SZETTBEN ÁR FT SB4025 16 13 3,00 6 1995 SB4026 16 13 3,25 6 1995 SB4027 16 13 3,50 6 1995 SB4028 16 13 3,75 6 1995 SB4029 16 13 4,00 6 1995 SB4030 16 13 4,25 6 1995 SB4031 16 13 4,50 6 1995 SB4032 16 13 4,75 6 1995 SB4033 16 13 5,00 6 1995 SB4034 16 13 5,25 6 1995 SB4035 16 13 5,50 6 1995 SB4036 16 13 5,75 6 1995 SB4037 16 13 6,00 6 1995 SB4038 16 13 6,25 6 1995 SB4039 16 13 6,50 6 1995 SB4040 16 13 6,75 6 1995 SB4041 16 13 7,00 6 1995 SB4042 16 13 7,25 6 1995 SB4043 16 13 7,50 6 1995 SB4044 16 13 7,75 6 1995 SB4045 16 13 8,00 6 1995 SB4046 16 13 8,25 6 1995 SB4047 16 13 8,50 6 1995 SB4048 16 13 8,75 6 1995 SB4049 16 13 9,00 6 1995 TERMÉK KÓD ÁTMÉRŐ SZÉLESSÉG SÚLY GR DB A SZETTBEN ÁR FT SB4090 18 14 10,00 6 2310 SB4091 18 14 10,50 6 2310 SB4092 18 14 11,00 6 2310 SB4093 18 14 11,50 6 2310 SB4094 18 14 12,00 6 2310 SB4095 18 14 12,50 6 2310 SB4096 18 14 13,00 6 2310 TERMÉK KÓD ÁTMÉRŐ SZÉLESSÉG SÚLY GR DB A SZETTBEN ÁR FT SB4050 19 15,5 3,00 6 2450 SB4051 19 15,5 3,25 6 2450 SB4052 19 15,5 3,50 6 2450 SB4053 19 15,5 3,75 6 2450 SB4054 19 15,5 4,00 6 2450 SB4055 19 15,5 4,25 6 2450 SB4056 19 15,5 4,50 6 2450 SB4057 19 15,5 4,75 6 2450 SB4058 19 15,5 5,00 6 2450 SB4059 19 15,5 5,25 6 2450 SB4060 19 15,5 5,50 6 2450 SB4061 19 15,5 5,75 6 2450 SB4062 19 15,5 6,00 6 2450 SB4063 19 15,5 6,25 6 2450 SB4064 19 15,5 6,50 6 2450 SB4065 19 15,5 6,75 6 2450 SB4066 19 15,5 7,00 6 2450 SB4067 19 15,5 7,25 6 2450 SB4068 19 15,5 7,50 6 2450 SB4069 19 15,5 7,75 6 2450 SB4070 19 15,5 8,00 6 2450 SB4071 19 15,5 8,25 6 2450 SB4072 19 15,5 8,50 6 2450 SB4073 19 15,5 8,75 6 2450 SB4074 19 15,5 9,00 6 2450 TERMÉK KÓD ÁTMÉRŐ SZÉLESSÉG SÚLY GR DB A SZETTBEN ÁR FT SB4075 19 17 6,00 6 2940 SB4076 19 17 6,50 6 2940 SB4077 19 17 7,00 6 2940 SB4078 19 17 7,50 6 2940 SB4079 19 17 8,00 6 2940 SB4080 19 17 8,50 6 2940 SB4081 19 17 9,00 6 2940 SB4082 19 17 9,50 6 2940 SB4083 19 17 10,00 6 2940 SB4084 19 17 10,50 6 2940 SB4085 19 17 11,00 6 2940 SB4086 19 17 11,50 6 2940 SB4087 19 17 12,00 6 2940 SB4088 19 17 12,50 6 2940 SB4089 19 17 13,00 6 2940 TERMÉK KÓD ÁTMÉRŐ SZÉLESSÉG SÚLY GR DB A SZETTBEN ÁR FT SB4116 20 12 9,00 8 3430 SB4117 20 12 10,00 8 3430 SB4118 20 12 11,00 8 3430 SB4119 20 12 12,00 8 3430 SB4120 20 12 13,00 8 3430 SB4121 20 12 14,00 8 3430 SB4122 20 12 15,00 8 3430 TERMÉK KÓD ÁTMÉRŐ SZÉLESSÉG SÚLY GR DB A SZETTBEN ÁR FT SB4097 20 15 11,00 6 3360 SB4098 20 15 11,50 6 3360 SB4099 20 15 12,00 6 3360 SB4100 20 15 12,50 6 3360 SB4101 20 15 13,00 6 3360 SB4102 20 15 14,00 6 3360 SB4103 20 15 15,00 6 3360 SB4104 20 15 16,00 6 3360 SB4105 20 15 17,00 6 3360 TERMÉK KÓD ÁTMÉRŐ SZÉLESSÉG SÚLY GR DB A SZETTBEN ÁR FT SB4106 23 18 17,50 6 3780 SB4107 23 18 20,00 6 3780 SB4108 23 18 22,50 6 3780 SB4109 23 18 25,00 6 3780 TERMÉK KÓD ÁTMÉRŐ SZÉLESSÉG SÚLY GR DB A SZETTBEN ÁR FT SB4110 26 13 16,50 8 8190 TERMÉK KÓD ÁTMÉRŐ SZÉLESSÉG SÚLY GR DB A SZETTBEN ÁR FT SB4111 29 22 28,00 6 9240 SB4112 29 22 31,00 6 9240 SB4113 29 22 33,00 6 9240 TERMÉK KÓD ÁTMÉRŐ SZÉLESSÉG SÚLY GR DB A SZETTBEN ÁR FT SB4114 30 16 15,00 8 10780 SB4115 30 16 18,00 8 10780 görgők Sisakok Kesztyűk Kabátok Ponyvák Töltők Kiegészítők Markolatfűtés Hátsó doboz M0Moto Hungary H-1163 Budapest, Kerepesi út 178 info(kukac)speeds.hu - tel. 06-70-432-1972 Sziasztok ! Ha ezzel tudok nektek segíteni .... lehet válogatni ! :) |
2014. jan. 18. 22:57 | Válasz | #589 | |
![]() | |
Üdvözlet! Gyors kérdésem lenne. X-Max-ban csereéretté váltak a görgők és a szíj. A gyári görgők helyett DrPulley megy bele. Az eredeti görgök tocsogtak a zsírban mégis három valahogy hullámosra koptatta a CVT-t ahol simán csúsznia/gördülnie kellene. Gondolom port szedett össze valahogy. A többi sima, amilyennek lennie kell. A kérdés, zsír nélkül rakjam össze, ahogy a DrPulley előírja? Hogy a legegyszerűbb eltüntetni a hullámokat a CVT felületéről? Egyeszerűen csak csiszoljam le 1000-es vizes csiszolópapírral? Van valakinek tapasztalata ezzel? Köszömöm. |
2014. jan. 11. 09:28 | Válasz | #588 | |||
![]() | |||
Köszönöm szépen!
| |||
| |||
2014. jan. 11. 08:24 | Válasz | #587 | |
![]() | |
Én végignéztem azt az irdatlan hosszú listát,lehet a vége felé már káprázott a szemem,de 250.-es Majánál nagyobb Yamahába nem láttam ilyen szettet. Majd bemegyek személyesen is,mert ott járok el gyakran szinte a bolt előtt,és referálok... ![]() | |
2014. jan. 10. 23:48 | Válasz | #586 | |||
![]() | |||
Tényleg az lesz a perdöntő, hogy a vario hogy birja.
| |||
|
© hurican68 | 2014. jan. 10. 21:59 | Válasz | #585 |
![]() | |
Szívesen!Tényleg nem drága,és tudom ajánlani! Idáig én évente 2-3 garnitúra görgőt használtam el.Ezzel a pulley görgővel meg tavaly június óta megyek és még kopás nem látszik rajta. Nemsokára én is megünneplem a 100000.km-t,mint Tity. Ha júniusig kibírja a görgő akkor elmondhatom,hogy 1-évet bírt ki,ami árba is nagyon jó./3000ft/ | |
2014. jan. 10. 21:51 | Válasz | #584 | |||
![]() | |||
Köszi! Még van 6'000km a jelenlegiben, de ilyesminek nem árt a polcon porosodnia... Ennyiért megèri. A Malossi nekem 11'000/garnitúra... | |||
|
© hurican68 | 2014. jan. 10. 21:39 | Válasz | #583 |
![]() | |
Köszi Laci a jókívánságot!Én is kívánok Neked,meg a Kedves Nejednek is Boldog Nyuszikát!Ja és remélem én is,hogy addig még talizunk!Ha nem más egy jó Andretti pizza,vagy fagyi! | |
© hurican68 | 2014. jan. 10. 21:35 | Válasz | #582 |
![]() | |
Tudtommal van minden motor tipushoz.Kisebb ,nagyobb méret.MO Moto ott lehet kapni.Budapesten van ,közel az Őrs vezér térhez.06-30-257-9721.
| |
2014. jan. 10. 16:46 | Válasz | #581 | |||
![]() | |||
Roppant szégyellem magam, de nem találok...
| |||
| |||
© Kinál László | 2014. jan. 10. 16:26 | Válasz | #580 | ||
![]() | |||
A 9. oldaltól már van!Lapozzál!
| |||
| |||
2014. jan. 10. 15:40 | Válasz | #579 | |||
![]() | |||
Na itt keresgéltem, csak 25x14,9-es, 18gr-osat nem találtam...
| |||
| |||
© Kinál László | 2014. jan. 10. 14:19 | Válasz | #578 | ||
![]() | |||
Dr.Pulley görgők Itt keressél Tamás!Én is itt vettem. | |||
| |||
2014. jan. 10. 13:23 | Válasz | #577 | |||
![]() | |||
Vannak ezek a görgők nagyobb súlyban és méretben Olivér? Mobilról nem sokra jutottam sajnos... | |||
| |||
© Kinál László | 2014. jan. 10. 11:07 | Válasz | #576 | ||
![]() | |||
Köszi Olivér!A szeptemberi kisrobogós talin már megbeszéltük a dolgot és október óta én is ezt használom.Hogy repül az idő,ha jót beszélget az ember!Olyanok vagyunk,mint a jó székelyek,nem sietünk el semmit!..és hogy mennyire előrelátó vagyok,ezúton kívánok neked már most kellemes húsvéti ünnepeket!He-he-he! De remélem addig még találkozunk!
| |||
| |||
|
|
|